bugün
- zeynep bastık'ın beyaz külodu18
- profesörün sokak köpeği saldırısına uğradığı ülke25
- yazarların kendilerini tanımlama şekli13
- anın görüntüsü14
- bayburtta picasso'ya ait ünlü tablo yakalandı16
- izmir 3 koşuda hangi at gelir8
- kanka olmak istediğiniz yazarlar25
- menzil cemaatinin 17 milyar serveti olması23
- realite manipülasyonu23
- yazarların gurur duydukları özellikleri16
- filistin meselesi bizim milli meselemizdir20
- chatgpt10
- kadınların katlandığı eziyetler15
- sözlük yazarlarının akşam yemekleri11
- izmirde 5 çocuğun öldüğü yangın13
- gül gibi kokan sözlüğün ağır abisi21
- belediye konserleri yasaklansın10
- mesai saatlerinde entry girenleri cimere bildirmek8
- israfa son vermek için yapılması zaruri olan 3 şey33
- yazarların romantiklik seviyesi21
- müslüman diye hamas'ı savunmak22
- judas'ın ölmesi8
- 17 yaşında bmw vs 3 yaşında egea9
- kedimi kim yedi1'in ölmesi13
- nerede o eski yazarlar9
- güvenmemeyi nasıl öğrendin10
- peter parker'ın mutsuz olması13
- reis deyince akla ilk gelen23
- günün sözü9
- mel mel vs eylulsabahi40
- özlem zengin21
- gece yatarken kurulan hayaller16
- tanışmak istediğiniz yazar14
- bazlama açmayı bilmeyen kız10
- bir erkeğin bağımlılık yapabilecek özellikleri8
- ölsem helvamı hangi yazar yapar22
- sana şimdi ne mesajlar geliyordur17
- eskiamaeksikbiri21
- b12 takviyesi10
- gecenin şarkısı8
- yazarların en çok sevdiği aylar22
- puura11
- sözlük kızlarının bugünkü kombinleri22
- sigara içen insan aptaldır19
- thusnelda10
- amk diyen kezo8
- sevgilisinden yeni ayrılan kız11
- şalgam suyu10
- dini bütün bir kızı etkilemenin yolları20
- sokakta görülen kediye naber lan demek9
(bkz: sınavda kopya çekmek)
eğitimde ölçme ve değerlendirme yöntemi.
yönetmenliğini ömer faruk sorak'ın yaptığı komedi filmidir. başrollerinde ismail hacıoğlu ve yağmur atacan'ın paylaştığı filmin sürpriz oyuncusu ise jean-claude van damme. Eğitim sistemindeki çarpıklıkların ve sınav nedeniyle yaşanan aile baskılarının sonucunda ÖSS sorularını çalmak için harekete geçen gençlerin öyküsünün anlatıldığı, ekim ayında vizyona girecek olan filmdir.
ekim ayında fida film etiketiyle izleyici karşısına çıkacak film.
bu sene öss'ye girecek öğrencilerin kanına giren, onları kötü yönlendirmesi muhtemel film.
tahminimce bugünün sistemine göndermelerde bulunan. ama arkasında turkcell olduğu için mesajsızlığı (daha çok eğlendirme amaçlı) ağır basacak sinema filmi.
yarın cem yılmaz'ın hokkabaz filmiyle birlikte vizyona girecek olan ömer faruk sorak filmi.
Bugün vizyona girmiş olan bir öss filmi. Hem güldüren hem ağlatan güzel bir film. inşallah hokabazın gölesinde kalmaz.
benim de hokkabaza bilet bulamadığım için gittiğim ama pişman olmadığım film. klişe sonlardan uzak bir sona sahip olmuş, güzel olmuş. öss den kurtulalı 4 ay olmuşken bu filmi izlemek de ayrı bir zevk verdi. herkesin kendinden, kendi öss stresinden birşeyler bulabileceği güzel bir film.* aşiret çocuğunun rolün hayran kaldım.
(bkz: 69 rafet)
asıl sürprizin van dammedeğil de okan bayülgenolduğu filmdir.
--spoiler--
je te felicite jean-claude
--spoiler--
--spoiler--
je te felicite jean-claude
--spoiler--
vermek istediğini vermiş filmdir. hem ağlatır hem güldürür. cast harikadır. oyuncular rollerinin hakkını vermiştir. okan bayülgen'in filmin bir yerinde çıkması ayrıca süpriz olmuştur, güzel olmuştur.
(bkz: kolsuz levo)
(bkz: kolsuz levo)
film boyunca hem ağlamama hem gülmeme neden olmuş okan bayülgen bonuslu izlenilesi filmdir.
içinde van dammeda olsa türk filmi boyutunu aşamamıştır ama seyredilebilir bir film...en iyi performanslar
okan bayülgen
ismail hacıoğlu
okan bayülgen
ismail hacıoğlu
film boyunca güldürüp, sonunda ağlatan filmdir. başroldeki ismail hacıoğlu'nun performansı ise mükemmeldir.
hayatımızın her aşamasında bazen bilmeden bazen bilerek bazen zorla bazen isteyerek okulda işte şurda burda olduğumuz belki de olmak zorunda kaldığımız bir tür yeterlilik zımbırtısı..
aşağıdakilerden hangisi bu filmin türünü doğru olarak vermektedir?
a) komedi
b) macera
c) dram
d) korku
e) hepsi
evet cevap e)hepsi dediğim filmdir. çünkü gerçekten her tür duyguyu izleyene yaşatmıştır.
volkan demirok'un * daha çok güldürdüğü bir gerçektir. tuba büyüküstün yine duru güzelliğiyle göz kamaştırmıştır ve en büyük sürpriz okan bayülgen olmuştur. ancak oyuncu ekibinde adı geçmemektedir bu da sürprizin bir parçası mıdır sorusunu akıllara getirmektedir. bunların dışında gençlerin jean claude van damme ile olan diyalogları çok hafif kalmış. çok beklentiler içinde izledik belki de ondan. ama müzikler çok iyi ve ismail hacıoğlu'nun performansı izlenmeye değerdi.
a) komedi
b) macera
c) dram
d) korku
e) hepsi
evet cevap e)hepsi dediğim filmdir. çünkü gerçekten her tür duyguyu izleyene yaşatmıştır.
volkan demirok'un * daha çok güldürdüğü bir gerçektir. tuba büyüküstün yine duru güzelliğiyle göz kamaştırmıştır ve en büyük sürpriz okan bayülgen olmuştur. ancak oyuncu ekibinde adı geçmemektedir bu da sürprizin bir parçası mıdır sorusunu akıllara getirmektedir. bunların dışında gençlerin jean claude van damme ile olan diyalogları çok hafif kalmış. çok beklentiler içinde izledik belki de ondan. ama müzikler çok iyi ve ismail hacıoğlu'nun performansı izlenmeye değerdi.
hokkabaz'a bilet bulunamaması sonucu ''buna gidelim bari'' tripleriyle isteksizce girilmesine ragmen beklenenin cok üzerinde bulunan bi film olmuştur.bu sene öss ye girecek adaylar mutlaka ailecek gitmeliler.soundtrackler de cuk oturmuş. volkan demirok un performansı filmi taşıyor. gösterime girmeden önce filmin konuşulması için gerekiyor olması dısında jean claude van damme cok gereksiz.
araf gibi türk sinema tarihinin en iğrenç filminden sonra izlendiğinde 85 dalda oscar verilmesi istenen film. okan bayülgen gişe için oynatılmış. 10 dakika ya gözüküyor ya gözükmüyor. yiğit özgür de reklamını yapmış bulunmuş. olayların biraz abartıldığı güzel bir film. gidin derim.
sonuyla akılda iyi film olarak kalmasını sağlayabilen çakal film..iyi bi giriş vasat bi gelişme ve mükemmel bi bitişle akıllara kazınan lenf kanseri annenin sınavın başlamasını bekleyen oğlunun gözleri önünde ölme sahnesi iyi bağlanmıştır etkileyicidir görülmesi gerekendir..(ha bide çalınan sınav sorularına bakmayı reddeden gururlu arkadaşın sınav sorularına bakıp sırıtması ayrı bi muammadır.e yani soruları görmediydin sen ve dolayısıyla aynı sorular olmadıını da bilmiosun o pis sırıtış nedendir çözemedim)
ülkemizdeki genç ve yetenekli oyuncuları gözler önüne seren film. özellikle ismail hacıoğlu'nun performansı göz doldurmuştur. filmde hem ağlatıp hem de güldürmeyi başarmıştır. özellikle kavga çıkarmak için girilen diyalog yarmıştır;
- pardon bakar mısın? ne bakıyosun!
- pardon bakar mısın? ne bakıyosun!
bugüne kadarki başarısız gençlik filmi denemelerinden sonra bu film, hem de hikayesinin merkezine öss'yi koyarak beklentileri karşılayabiliyor.
bu noktada, ömer faruk sorak'ı öncelikle konu seçiminden dolayı takdir etmek gerekiyor galiba. başarılı yönetimiyle de dikkat çeken sorak'ın, daha önce yönettiği vizontele ve gora filmlerinde var olan klip havası, tam da bu filmde yerini buluyor ve filme süreklilik ve tempo kazandıran en önemli unsur oluyor.
çok boyutlu olmasına özen gösterilen senaryo, oyunculuk gücüyle etkileyici bir biçimde işleniyor ve doğru seçilmiş müziklerle destekleniyor.
ancak film afişi, fragmanları ve fazlasıyla ön plana çıkarılan jean claude van damme sanki filme olduğundan daha basit bir hava veriyor ve biraz da belki gösterim zamanlaması filmin hak ettiği ilgiyi görmesini (bkz: hokkabaz) engelliyor. son olarak, filme bir konuk oyuncu olarak azami katkıyı yapan okan bayülgen'nin isminin jeneriklerde, afişte ve filmin internet sitesinde geçmemesi dikkat çekiyor.
sonuç olarak, her yönüyle izlenmeye değer bir film sınav.
bu noktada, ömer faruk sorak'ı öncelikle konu seçiminden dolayı takdir etmek gerekiyor galiba. başarılı yönetimiyle de dikkat çeken sorak'ın, daha önce yönettiği vizontele ve gora filmlerinde var olan klip havası, tam da bu filmde yerini buluyor ve filme süreklilik ve tempo kazandıran en önemli unsur oluyor.
çok boyutlu olmasına özen gösterilen senaryo, oyunculuk gücüyle etkileyici bir biçimde işleniyor ve doğru seçilmiş müziklerle destekleniyor.
ancak film afişi, fragmanları ve fazlasıyla ön plana çıkarılan jean claude van damme sanki filme olduğundan daha basit bir hava veriyor ve biraz da belki gösterim zamanlaması filmin hak ettiği ilgiyi görmesini (bkz: hokkabaz) engelliyor. son olarak, filme bir konuk oyuncu olarak azami katkıyı yapan okan bayülgen'nin isminin jeneriklerde, afişte ve filmin internet sitesinde geçmemesi dikkat çekiyor.
sonuç olarak, her yönüyle izlenmeye değer bir film sınav.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar