bugün

geçen hafta eskişehir twentysix barda karşılaştığım ve beni dumurların zirvesine ulaştıran durumdur.takdir etmişliğim de vardır hani.yaşasın bira içen türbanlı kızlar.*
(bkz: daha neler görcez bakem)
yanlarına gidip sen gerçek misin diye sorulması gereken kızlardır.
(bkz: sifali su)
turbani silikondur. ha tabi rutin tanim yaparsak, muslumandir.

edit: vay be, tam bir yil gecmis bu entry uzerinden. sagolun, hatirlattiginiz icin. *
onlara göre bira değil zemzem suyudur efenim.
belki de elma suyu içen kızlardır. günahını almayın lan yengenin. file çorabına, kırmızı elbisesine ve yırtmaçlı eteğine de bakmayın artık. o kendine müslüman.* herkesin dini kendine.
(bkz: herkesin inandığı kendine)*
hem abazasınız hem yorum yapıyorsunuz. töbe töbe. abdestimi de bozdunuz bak. rahat bırakın bacıyı da rahat rahat yaşasın, çelişkili çelişkili. aslında ironi yapıyor zaten de biz anlamıyoruz işte...

(bkz: hayattan anlamdırılamayan kesitler)
fayrouz içiyordur.
turbanlı olup sokak ortasında yiyişen kızlardan olma ihtimali yüksek olan kızdır. TÜrbanlı olduğu için her şeyi yapabilir o. Hakkı var buna.
görüntülerde de görüldüğü gibi gayet normal bir durumdur.

http://www.youtube.com/watch?v=NMOarSbc9Jo
muhtemelen aile baskısıyla başını örtmüş kızdır. zira gerçekten anlamını kavrayarak ve isteyerek tesettüre giren hiçbir kız gidip orda burda içki içmez.
kimin dikkatini çektiğini bir türlü anlayamadığım kızdır.

müslüman olduğu halde, alkol alınan mekanda bulunup, hatta alkol alırken, kızları izleyip yorum yapanların mı? yoksa müslüman olmayan, hatta dinsiz olan birinin mi? ki böyleyse garipsememesi lazım. gece dua edip, ateist olan gençler ülkesinde yaşıyoruz çünkü. ya hiç bir erkek müslüman değil, ya herkes dinsiz. ama yine de millete bok atmaktan çekinmeyen sözde özgürler, sözde aydınlar. evet, evet.

bira iyidir ama. ben kendi adıma, içerken etrafta kapalı kız mı içmiş, açık kız mı içmiş, emo çocuk mu gelmiş, gothic kızlar mı sevişmiş sallamam ki. ortamcı gençliğin uğraşları bunlar.
(bkz: #3435212)
deneysel çalışmadır. yakında bu kızlar labirentin sonundaki peyniri bulacaklardır.

özgürlüğünü ilan edebilecek özgürlüğe sahip olmayan kızdır. cesaretlendirmeye çalışırsanız da muhtemelen sizi babasına şikayet edecek kızdır. dünyası kısıtlı olan, bir erkeğin nüfusuna geçmeyi bekleyen cahil kızdır. oldu mu acaba?

bu arada farklı yorum yapmaya çalışan arkadaşlar; çabanızı takdir ediyorum ancak kürek balçığın içerisinde çekilmez. türban ve alkol... sağlıklı düşündüğünüzü sanmıyorum. bence elma suyu var olum bira şişesinin içinde, valla diyom bak.*
özgürlük dedikleri böyle birsey iste.

(bkz: imamın manken kızı)
arpa işte allah'ın nimeti nasıl olsa diyen yakın da üzüm de allah'ın nimeti nasıl olsa diyip şaraba başlıyacak olan kızdır.
imkansız bir durumdur. görüldüyse böyle bir şey rüyadır ancak gerçekse yazıklar olsundur, özenti insanıdır, bütün türbanlılar aynı değildir.
neye inandığını çoktan unutmuş olma ihtimali gayet yüksek arkadaşlar...türban bir rütbedir inançta...yıldızlarını sökmek gereklidir...
oturmamış inanç eseri görülen hadise. biraz da merak. insanın başına ne gelirse meraktan gelir zaten. bu kızlar daha sonra level atlayıp fuhuş yapmaya da başlarlar.**
(bkz: doğan görünümlü şahin)
başındakini neden taktığının bilincinde değildir ama nihayetinde bize nedir. hesap sormak, yargılamak artık o kadar olağanlaştı ki, sanırım durduramıyoruz.
(bkz: o cocuklari)
son derece normal bir olaydır. insanlar inançlarında özgürdür.
en absürd bakış açısıyla bu kız içki içmenin günah olmadığını ama saçını açmanın günah olduğunu düşünebilir ve saygı duymak gerekir. bence de hrisritanlık inancı çok anlamsız ama hiç bir hristiyana bu böyle olur mu demedim.
ikinci bir bakış açısıyla şunu diyebiliriz: bu kız saçını açmanın günah olduğuna inanmıştır, içki içmenin de günah olduğuna inanmıştır. ama bir günaha işlemeyi göze almış, diğerini göze almamıştır. zira namaz kılıp içki içen ya da her gün içki içip de ramazanda içmeyen insanlar da vardır. ya da senede sadece bayram namazlarına gidip başka namaz kılmayanlar vardır. tutup da bunlara sen zaten namaz kılmıyorsun bayram nemazında ne işin var diyemeyiz. aynı mantıkla gidip de o kıza sen içki içiyorsan saçını kapatamazsın diyemeyiz.

işin dini yönüne bakarsak herkes kendinden sorumludur dolayısıyla bir hata varsa sorumlusu sadece o kızdır.
işin sosyal yönüne bakarsak burası özgür bir ülkedir. herkes bir başkasına zarar vermediği sürece istediğini yapabilir. nasıl ki saçı açık bir kız özel bir gecede saçını kapatıp dua ediyor, camiye gidiyorsa; kapalı bir kızda içki içebilir. bu sadece onu ilgilendirir. aksini düşünmek kız erkek ayrımcılığı yapmak olur. şöyle ki: namaz kılıp içki içen erkeği birini seç diyemeyiz, ama kıza ya saçını aç ya da içme demiş oluruz.
adı üstünde türban bu moda olanı kullanıyordur. yadırganmamsı gerekendir.başındakinin anlamını bilmediği aşikar olan tiplerdir.
damak tadına biranın uygun olduğunu düşünen kızdır. türbanın buna engel olmadığını düşünmüştür.
(bkz: secdede osuran abdestsiz mümin)