1. birazdan uyanacak yazarlara bırakılan notlar

    yaz günlerine yaklaştığımız ayın şu zamanlarında güzel bir cumartesine uyanacak yazarlara bırakılan notlardır efenim.

    güzel bir tatil geçirmeniz dileğiyle hepinize günaydın. tabi birde patronlarına para kazandırmak zorunda olan arkadaşlar var onlara da kolay gelsin.

kapitalizm
eğer farkındalık sahibi bir insansanız sizi boğar. attığınız her adımda boğulursunuz. Her şeyin bir kuralı vardır. sabah herkes işe gitmek için kalkar herkes aynı duraktadır herkesin suratı aynıdır. Senin görevin işe gitmektir otobüsçünün görevi seni işe götürmektir. Her gün aynı rutinde devam edersiniz. her gün aynı muhabbetleri yapar aynı kelimeleri kullanır aynı işi yaparsınız. işyerinizdeki işiniz bellidir ve her gün aynıdır. patronunuza hesap verirsiniz oda kendi patronuna onun patronuda başka bir patrona. Aynı saatte eve gelirsiniz aynı diziyi seyredersiniz. Haftasonu aynı barlarda parklarda piknik alanlarında aynı insanlarla aynı dedikoduları çevirirsiniz. ay sonu aynı faturaları ödersiniz.. Çalışmanız gerekmektedir ve işe gitmek için para lazımdır. Tatil yapmak için bile para lazımdır. Her gününüzün aynı olduğu gibi herşeyinizinde toplumla aynı olması gerekmektedir. Hoşlandığınız takım elbise sanatçı akıllı telefon cinsiyet hayvan toplumla aynı olmalıdır. Evinde fare besleyen bir dingile kim iyi gözle bakarki? Evlenirsiniz ve sizinle aynı hayatı yaşayacak çocuklar yetiştirmeye başlarsınız. Siz gidince onlar yerinizi devralır. Benim derdim kapitalizmden ziyade bu lanet sistemle. Herkes bir yeri gaspetmiş ve orası onun malı. Allah'ın verdiği suyu para ile alıyorsun Allah'ın verdiği plaja para ile giriyorsun. Hepimiz lanet bir çarkın dişlisiyiz bildiğin kölesiyiz ama tek bir farkla. sahibimiz görünmez ve daha tehlikeli bir tek ensemize çip takıp düşüncelerimizi kontrol etmediği kalmış. Donumuza kadar almışlar lan neyse beyler iphone 6s geliyormuş dünya sikilmiş insanlık sikilmiş kimin umrunda. hadi iphone 6s alalım hadi 3. sınıf yavşak barlarda caka satalım.
houston rockets
Play off çeyrek finalinde dallas'a karşı seriyi 3-0 yaparak konferans finali oynayabileceğinin sinyallerini vermiş takım.
James Harden ve D.Howard'a sahipler ama en önemlisi Josh Smith şuan ki formuyla göz dolduruyor.
sabahın dördünde banyo yapan üst komşu
yav sen hayırdır ne iş sabah sabah be olum diye sorduran komşudur..
yav o değilde bina boşluğundan böyle insanın genzini yakan böyle burnuna tecavüz eden bir sidik kokusu geliyor ya valla tahammül sınırlarımı zorlamaya başladı artık sikertecem ne kadar konur komşu varsa az kaldı hepsinin pencesine su sıkacam bina boşluğundan yada belediye falan mı çağırsam ne bileyim amk!
mahalledeki keserim topunuzu diyen amca
en asil duyguların düşmanıdır kendisi. çocukluğumuzu gerilime sürüklemiştir. güvercinlere yem atar bu amca.
tam da senin çocukken top oynayabilceğin bölgeye. ne bileyim sonra boş arsaya ahşaptan bi' garaj gibi bi' şey yaptırır,
üstüne bez gerer, arabası gölgede kalsın diye. ama öyle muazzam yapmıştır ki o garajı 90 diye tabir ettiğimiz yere
asası gelir insanın topu, o derece. sonra top geliyo diye arabasına keser topunuzu, eşşek.

sonra bahçesinde çiçek yetiştirir, top bahçesine kaçarsa almaya korkarsın kaçarsın sağa sola. amca camdan çıkar elinde pıçak.
bağıra bağıra keser topu, ulan ışid misin ? kafa mı kesiyon ? bağıra bağıra bi' de, manyak. hızını alamaz gül büyütür serseri.
zaten üç kuruş paraya aldığın plastik top, gülün dikenini görünce bal kabağına dönüşür.

ne saçma, bu adam öz amcam lan benim. evet lan benim amcam hepinizin çocukluğunu gerilime soktu, hepinizin topunu benim amcam kesti, utanıyorum.
anıtkabir
Çanakkale Zaferi’nin 100’üncü yıl dönümü münasebetiyle 24-25 Nisan 2015 tarihlerinde “Anafartalar Kahramanı Albay Mustafa Kemal’i Anmak” temalı etkinliklere ev sahipliği yapacaktır. saygıyla anıyoruz!

http://galeri.uludagsozluk.com/r/764913/+
plajda erkeklerle top oynayan eşi gururla izlemek
medeniyetten nasibini almış, modernizmi benimsemiş her yenilikçi erkeğin memnuniyetle yapabileceği hareket.

karınız; bunaltıcı, iç karartıcı o yaz havasında ferahlamak için plaja gitmeyi teklif eder;

en işlek plaja götürürsünüz onu, yeni aldığınız dar, kırmızı çizgili bikiniyi giymesini istersiniz. kırmızı çizgili bikini karıcığınızı öylesine cici gösterir ki ...

plaja gelir gelmez oradaki tüm erkeklerin gözü kalır karınızda. o kıskanarak bakan gözleri gördükten sonra sıcak bir gülümseme belirir yüzünüzde, eşiniz o kadar güzel bir vücuda sahiptir ki tüm erkeklerin ağızlarının suyu akar. karınızın fiziği ile bir kez daha gurur duyarsınız.

her şeye rağmen; siz yobaz biri değilsinizdir, bu nedenle eşinizi uzaktan kesen erkeklere gidip isterlerse karınızla vakit geçirebileceklerini, kıskanç biri olmadığınızı, yenilikçi ve özgürlükçü biri olduğunuzu söylersiniz.

plajda toplanan birkaç yakışıklı genç ile karınız voleybol oynamaya başlar, her atılan sayı için de karınızın poposuna küçük bi şaplak atmayı adet edinirler. ( bu şaplak atılma esnasında kahkaha atarsınız )
natalieflyyn
Saçma sapan ithamlara konu olan yazar. Tamam türk kızı kezban bilmemne vs diye geyik yapıyoruz ama namusa dil uzatmak, hele de bunu ciddi ciddi yapmak erkekliğe sığmaz beyler.

Şimdi gelip beni de yavşak diye nitelendirilen geri Zekalılar çıkar kesin. Azıcık haysiyet diyorum. Lütfen. insan Olmak zor değil. Sizin tahrik amaçlı yaptığınız şeylerin insanların kalbinde, ruhunda ne yaralar açacağını bilemezsiniz.
koluna yatan sevgilinin kolunu ağrıtması
Nasıl yatıracağını bilmemekten kaynaklanır. Anlatıyorum okuyun;
Kızı kendine çek,
Kızın pozisyonu burnu senin boynuna gelecek şekilde yüzü senin Göğüs ve omzun üzerinde olmalı yani kola değil göğüse ve omza yatmış oluyor. Böylece ne kazanmış oluyoruz

1) kolumuz Felç olmuyor
2)sevgilinin nefesini boynumuzda hissediyoruz kedi gibi ılık ılık uyuyoruz. Canımız istediğinde saçını koklayıp öpebiliyoruz filan
3)sevgili genelde boyun koklamayı burnu o boyna gömmeyi seven bir türdür. Saatlerce uyuyabiliyor o sayede.

Herkes mutlu,kol ağrımaz.
atasının soykırımını inkar eden osmanlı torunu
atan adam olaydıda tehcire gönderilmeyeydi.
atanı tehcire yolladık, ugrasamıyoruz çünkü ne zaman sırtımızı donsek tak omzumuzda kahpe bir hancer, atayın hanceri.
askere gitmez, orduya katılmaz, vergi vermez, yer içer arkamızı döndüğümüz vakit hançeri indirir ne güzel istanbul be!
demem o ki atan adam olaydı adam gibi muamele göreydi.

taşnak
hınçak
ermeni intikam alayı

bi bak bakalım atayın tehcire gittiği halde yediği nanelere.
enfal suresi 65 ve 66
Findik beyinli ateistlerin sagda solda gorup de inandigi, sacma sapan ithamlara konu olan ayetlerdir.

65. Ayette normal bir durumdaki muminin ustun gelecegi kafir sayisi, 66. Ayette de zaafta olan muminlerin galip gelecegi kafir sayisi belirtilmektedir.

Kurani Kerim siz ot beyinlilerin aklinin alamayacagi, her harfinde bir sir olan Allah kelamidir.