bugün

komunizmin şu anda iyi kabul ettiğimiz aşağı yukarı bütün özellikleri zaten islam da öyle ya da böyle mevcut.
e o zaman yeşil komunist ne olaki?
(bkz: bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak)
(bkz: yeşil kırmızı)
1979 iran devirminin hemen akabinde söylenmiş bir alparslan türkeş tanımdır. zira, 1979 iran devrimine özenip türkiye'de de aynı devrimi yapmak isteyenleri tanımlarken kullanmıştır bu tanımı alparslan türkeş ve hedef göstermiştir: "bir yanda kızıl komünistler diğer yanda yeşil komünistler işimiz çok zor arkadaşlar ama alt etmesini bileceğiz..."
dinle komunizmi bir araya getirerek kendisinin bile hangi düşünceyi savunduğunu bilmeyen yaratık.
(bkz: atesit imam)
(bkz: duha koca oglu deli) *
metafiziğe karşı bir inanış ve metafiziğe dayalı bir inanışın çiftleştirilmesi sonucu ortaya çıkmış bir ucubedir.
varsa tabi.
'insanın insan efendisi olmaz' anlayısındaki iki hareketin bir araya gelmesi sonucu olusan dusuncenin vucut bulmus hali.
(bkz: fundamentalist) çagrıştım.
ayriyeten oksimorondur kendisi.
komünist olan bir kimsenin lakabı. komünizm '' din afyondur '' tezini savunur.
(bkz: pierre)
(bkz: kırmızı kominist) sex i kendine kapital etmiş canlı. renkler değişiklik gösterebilir.
doğrusu "yeşil sosyalist" olan sıfat. islami sosyalisttir efendim bu. islamın sosyalizmle örtüşen tarafları olduğu doğrudur lakin genel olarak ele alırsak bahsi geçen ideoloji son derece ütopiktir.
mavi komünist olan şirinlerin farklı renkteki versiyonudur.
doğayı, yeşili korumaya çalışan komünisttir. greenpeacele bağlantılarının olması muhtemeldir. *
(bkz: sultan galiyev)
1 mayıs'a katılan has partilileri tanımlamak için uygun sıfat.

(bkz: yuh)
kırmızıları yetmiyormuş gibi bir de bunlar çıktı diye insanı düşünceden düşünceye savuran komüncüklerdir.
yeşil komünist, yeşil ordu örgütünden mülhem tanımlamadır.

yeşil ordu kuruluşu 1920 lere dayanır. savaş yılları, kemalist hareket bolşeviklikle suçlanmaktadır. hareketin bolşevik rusyayla ittifakıknı zaruri gören bir kısım aydın -adnan adıvar, behiç ak, yunus nadi, servet akdağ ki bunlar gizli teşkilatın merkez yöneticileridir, tarafından, işbirliğinin ortamını yaratmak için kurulmuştur.

yeşil ordunun nizmnamesi islami-komünist renkteydi. teşkilat çerkes ethem ve arkadaşlarının hakimiyetine geçince kemalcilerle araya mesafe girmiştir.
ilk meclis te halk iştirakiyyun adıyla bir grup oluşturan yeşil orducular, seyyarei yeni dünya adlı bir gazete çıkarırlar. logosunda; dünyanın fukara-i kesibesi birleşiniz yazılıydı. bu slogan sovyet müslümanlarından esinlenmiştir.

kemalcilerin çerkes ethemle çatışmaya girmesi sürecinde yeşil ordu örgütü dağıtılır, gazeteleri kapatılır.
tehlike boyutu kızıl komünistlerden daha fazla olan komünistlerdir.

türk milliyetçilerinin asıl mücadele etmesi gereken bu yobaz ve müslümanlık adı altında her türlü arap ilkelliğini türk toplumuna dayatanlar olmalıdır. diğerleri zaten bitti kızıl olanlarını tarihe gömdük!!!

ancak dini kullanarak manevi duygular üzerinden sömürü ve arap emperyalizmini bu topluma dayatanlardan bir türlü kurtulamadık! türk gençliğinin ve milletinin 1 numaralı düşmanı bunlardır.
ihsan eliaçık'a koyulan etikettir günümüzde. bir söyleşisinde denk gelmişti. hatta bunlara karpuz gibi denildiği olurmuş. karpuz gibi denmesinin sebebi ise; karpuzun içi kırmızı, dışının yeşil olması.
yeşil islamiyeti, kırmızı komünizmi göstermesinden mütevellit.

ilgili video ise; http://www.youtube.com/watch?v=DyKN3JtFvLU

yukarıda ki yazım; tanım niteliği taşıyıp herhangi bir görüşe sempatimi ya da hoşnutsuzluğumu göstermemektedir.
ortaya atılabilecek en saçma tabir, olunabilecek en boş beleş siyasi kişiliktir.

çünkü komünizm bu dünyayla, müslümanlık öteki dünyayla ilgili bir şeydir.

müslümanlık tabii ki bu dünyayla ilgili çok şey de söyler ama yaşarken bir bakarsınız ki hayat hiç öyle değildir ve bunun sizle bir alakası yoktur. aslında kimseyle alakası yoktur.

sistemi insanlar kendileri evirmişlerdir ihtiyaçlar ve istekler doğrultusunda.

müslümanlık bu sistemi ahlaki ve vicdani açıdan değiştirmeye çalışırken komünizm başlangıçta ekonomik olarak değiştirmeyi amaçlar.

içinde paradan bahsedilmeyen bir komünizm düşünülemez ama islam bir kaç mülkiyetçi cümle haricinde buna değinmez bile.

zaten aslında insanların islamla ilgili bir çok yanılgısı da bundan ileri gelir.

bu kadar rekabetçi ve vahşi bir hayat o dönem kimsenin aklına bile gelmemiştir.

işlenen günahları kırk yarın, mutlaka içinden parayla ilgili bir şeyler çıkar.
sürekli filistin ağıtları yakıp, gözü hiç doğu türkistan ı görmeyendir.
komünizmin temelinde özel mülkiyete izin verilmezken, islam da miras kavramı olması nedeniyle kökten uyuşmamaktadırlar. ayrıca komünizm in alt aşaması olan sosyalizmin anladığı insanlar arası eşitlik ile islamda anlatılan eşitlikte aynı noktaya çıkmamaktadır. sosyalizm, komünizim deyince akla gelen eşitlik, adalet, marks ın emek değer teorisi gibi kavramlar başta kulağa hoş gelse de insanın yaratılışı gereği bir ütopyadır. ayrıca komünizm, özel mülkiyeti insanlardan alarak rantın önüne geçerken, tüm mülkiyeti devlete vererek devleti tekelleşmiş sermaye sahibi kapitalist bir kurum haline getirmektedir.
islamcıların diğer adı genellikle türkçüler ve ülkücüler tarafından söylenmektedir.
kızıl komünistler kadar delikanlı olamayan ve kızıl komünistlerle aynı istekleri din arkasına saklanarak dile getirenlerdir. ırksal olarak sorunları vardır. bu sorunlarını din yoluyla çözmeye çalıştıkları için radikal islamcılardır.

oysa hepsi "türkiye cumhuriyeti'ni kuran türkiye halkına türk milleti denir." düsturunu ilke edinebilmiş olsalardı bugün hiç bir sorun olmazdı.
dinle komünizmi bir araya hep o cumaya giden komünistler getiriyor, cidden bak, bunlar komünizm şimdi okuyor ideolojiyi anlıyor, ne yapmak istediğini görüyor, ama bakıyor ki, ya abi ben dindarım ama komünizm de bana göre bak şimdi ben bunları birleştireyim diyor.

komünizm açıktır,
dine,
milliyetçiliğe,
kapitalizme karşıdır.

çünkü bu üçünüde kitleleri sömürmek için bir tür araç olarak görüyor.

bunu yapmayın, ideoloji zaten okuyanın rahatlıkla anlayacağı şeklide açıktır.

çünkü materyalist bir toplum yaratma komünizmin eşit bir toplum yaratmak kadar özüdür.