bugün
- fenerbahçe neden şampiyon olamıyor16
- eloande13
- 1 85 boyunda zeki esprili yakışıklı kültürlü erkek16
- görüldü bile atmayan insan tipi14
- ali koç'un jose mourinho ile anlaşması19
- bebeği gibi seven incitmeyen değer veren erkek36
- allah yerine hızır'dan yardım istemek13
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj18
- deniz gezmiş22
- keki kabarmayan sözlük kızı28
- fener olmasa galatasaraylılar kimle dalga geçecek9
- anın görüntüsü10
- galatasaray16
- 6 mayıs 2024 konyaspor fenerbahçe maçı30
- bik bik'in 18 saat 30 dakikadır sözlüğe girmemesi12
- hayatınız boyunca sizi en derinden yaralayan olay15
- şöyle hanım hanımcık öğretmen bir kız bulamamak17
- hayatta kalmak için cebinde köpek maması taşı9
- düşün ki o bunu okuyor17
- akp'nin galatasaray'ı destekleme nedeni17
- hayvancılık destekleneceğine neden ithalat11
- kocaeli de fabrikada yaşanan cinsel grup seks13
- icardi'nin burnuna kafa atacak olmam13
- en yaşlı özelliğiniz10
- durduk yere tribe giren erkek17
- iğrenç bir his tarif et21
- çağ dışı teknolojilere özlem duymak9
- beybi leydi12
- allah ile tanrının farkı var mı9
- 5 mayıs 2024 galatasaray sivasspor maçı19
- icardi190510
- nervio8
- bir türlü ısınmayan ayaklar11
- eksi ruyaları sözlük heyetinden istemek23
- uludağ sözlüğe nasıl düştünüz12
- sözlük kızlarının saç rengi15
- bülent uygun10
- hakim ziyech11
- eksi ruyalar ile yakaladığımız müthiş uyum21
- 170 iq üstü sözlük yazarları veritabanı18
- bebeği gibi seven incitmeyen değer veren kadın10
- budweiser14
- kızların tipe bakmadığı gerçeği29
- bir kadın nasıl tavlanır13
- bir gavatın soyadını nick yapmak10
başkalaşma.
Kelebekler, metamorfoz adı verilen ve dört safhadan oluşan başkalaşım süreci içinde gelişir ve çoğalırlar: Yumurta, Larva, Pupa ve Ergin kelebek evreleri.
hexapoda (6bacaklı böcekler,kanatlı böceklerde) metamorfoz geçirir.
hexapoda (6bacaklı böcekler,kanatlı böceklerde) metamorfoz geçirir.
Atatürk'ün yarattığı yeni devleti dramatik olarak anlatan belgesel filmdir. yönetmenliğini feyzi tuna'nın yaptığı ve senaryosu refik erduran'a ait olan 1992 yapımı filmde, Atatürk'ü mahir günşiray canlandırmıştır. film ayrıca bana bir daha sessiz sinema oynamama kararı aldırmıştır. bu vesileyle geçen yaz, söz konusu oyunda bizim gruba bu filmi soran diğer grup arkadaşlarımı tekrar kınıyorum.*
(bkz: sessiz sinemada sorulmaması gereken filmler)
(bkz: sessiz sinemada sorulmaması gereken filmler)
değişim, başkalaşım, dönüşüm anlamına gelebilecek sözcük. F. Kafka'nın romanı da değişik biçimlerde çevrilmiştir. sanki tam karşılığı yok mu ne?
3. nesil bir deve dikeni, o bir uslanmaz , o bir msn de en aptal geyikleri yapan userler şahı, o bir terbiyesiz, o bir anne sözü dinlemez ,o bir odası bataklık ,o bir asosyal , o bir dışarda kedi evde kaplan...aramıza hoşgeldin.
genç bir kadın var dı. boynundan beline kadar, omurgasının herhangi bir yerine dokunduğum zaman kıvrılan bükülen hazdan.. ne olduğunu bilmediğim ama bürokratik hiyerarşi de önemli bi yerler de, hakim (yargıç) olacaktı okulunu bitirdiğinde..
olmuştur ve ölümcül kararlar veriyor dur şimdi herkesi ilgilendiren..
olmuştur ve ölümcül kararlar veriyor dur şimdi herkesi ilgilendiren..
gelişme sürecindeki evrenlerdir. özellikle böcekler için kullanılan bir sözcüktür.
tarkan ın 4 yıl aradan sonra çıkaracağı yeni albümünün adı.
Tarkan ın prodüktörlüğünü de Ozan Çolakoğlu ile birlikte yaptığı albümü, bayram sonrası DMC etiketi ile çıkacak.
Tarkan ın prodüktörlüğünü de Ozan Çolakoğlu ile birlikte yaptığı albümü, bayram sonrası DMC etiketi ile çıkacak.
http://www.milliyet.com.t...nyas12.asp?prm=0,42415366
albüm kapağı şu yukarıdaki link'ten görülebilmektedir. tarkan albümün tanıtımını yılbaşı gecesi trt aracılığı ile yapacaktır, ve trt'den aldığı para şu sıralar yoğun olarak tartışılmaktadır.
albüm kapağı şu yukarıdaki link'ten görülebilmektedir. tarkan albümün tanıtımını yılbaşı gecesi trt aracılığı ile yapacaktır, ve trt'den aldığı para şu sıralar yoğun olarak tartışılmaktadır.
tarkan'ın yeni albümünün adı.
tarkan ın eli kulağında yeni albümünün adı. çıkış ve ilk klip şarkısı vay anam vay olacaktır.
piyasaya bügün çıkacak olan ve çıkış parcası olarak "vay anam vay" diye bir parça seçen tarkan ın kuzu kuzu - şıkıdım şıkıdım- verme verme -dudu dudu - üfle püf de(şarkı hediye atlama hemen) gibi ikilemelerine ayak uydurarak başarıyı arıyor. göreceğiz.
http://www.hurriyet.com.t...nasayfa/7914795.asp?top=1
http://www.hurriyet.com.t...nasayfa/7914795.asp?top=1
01 - Vay Anam Vay
02 - Dilli Düdük
03 - Arada Bir
04 - istanbul Ağlıyor
05 - Hop Hop
06 - Dedikodu
07 - Bam Teli
08 - Gün Gibi
09 - Çat Kapı
10 - Pare Pare
şarkılarından oluşan albüm.
02 - Dilli Düdük
03 - Arada Bir
04 - istanbul Ağlıyor
05 - Hop Hop
06 - Dedikodu
07 - Bam Teli
08 - Gün Gibi
09 - Çat Kapı
10 - Pare Pare
şarkılarından oluşan albüm.
yılbaşında trtde premieri yapılacak albüm. tarkanın gittikçe tipi kayıyor sanki, acaba son hali sahnede duracak merak etmekteyim.
tarkan hayranları kızmasın ama tarkan ın kariyeri içinde en sığ duracak gibi gözüken albümü. ne çıkış şarkısı vay anam vay bir dudu, bir kuzu kuzu ya da bir şımarık tadında ne de istanbul ağlıyor u bir gitti gideli, bir inci tanem , bir kış güneşi tadında.
düzenlemeler, besteler, müzikalite tabii ki ortalama pop müzik piyasasının üzerinde ama biz tarkan ı ne şarkılarıyla hatırlıyoruz ki işte bu albüm önceki tarkan albümlerinin eline su dökebilecek düzeyde değil. yine efkarlandırır, yine yazları gece klüplerinde çalınır ama "hacı tarkan 2008 yılında bir albüm çıkarmış vay anam vay , 15 yıllık birikim, muhteşem besteler, kırıp geçiren sözler " diyemiyoruz, diyemeyeceğiz.
tarkan hala bu ülkenin yetiştirdiği en büyük yıldızlardan birisi, işini elbette çok iyi yapıyor, kalitesini de tartışmaya açmaya pek gönlüm elvermiyor, ben de onun şarkılarını, efendi kişiliğini, müzik dünyasındaki duruşunu çok seviyorum ama metamorfoz geçirmiş tarkan a ya ben alışamayacağım ya da ufaktan farklı tür müzik dinlemeye başlamanın vakti çoktan gelmiş bile.
düzenlemeler, besteler, müzikalite tabii ki ortalama pop müzik piyasasının üzerinde ama biz tarkan ı ne şarkılarıyla hatırlıyoruz ki işte bu albüm önceki tarkan albümlerinin eline su dökebilecek düzeyde değil. yine efkarlandırır, yine yazları gece klüplerinde çalınır ama "hacı tarkan 2008 yılında bir albüm çıkarmış vay anam vay , 15 yıllık birikim, muhteşem besteler, kırıp geçiren sözler " diyemiyoruz, diyemeyeceğiz.
tarkan hala bu ülkenin yetiştirdiği en büyük yıldızlardan birisi, işini elbette çok iyi yapıyor, kalitesini de tartışmaya açmaya pek gönlüm elvermiyor, ben de onun şarkılarını, efendi kişiliğini, müzik dünyasındaki duruşunu çok seviyorum ama metamorfoz geçirmiş tarkan a ya ben alışamayacağım ya da ufaktan farklı tür müzik dinlemeye başlamanın vakti çoktan gelmiş bile.
tarkan'ın elinde patlayacağı albümdür kanimca. bu kadar net bir ifadeyi emek verilmiş bir sanat eseri için kullanmak doğru değil ama net olarak sonucu belirtmek istedim. kime ve neye hitap ettiğini unutmak diyebiliriz yada dinleyenler olarak biz metamorfoz geçirmeliyiz.
ing. metamorphosis
bütün albümler gibi daha müzik marketlerdeki yerini aldığı andan itibaren korsana yenik düşen albüm.
vay anam vay iyi ya da kötü bi şarkı olabilir* ancak kesinlikle çıkış şarkısı olarak seçilmemeliydi. aslında tarkan'ın bir özelliği de şarkılarını güzel klipleriyle ve klipteki kıvrak danslarıyla süslemesi. bu şekilde şarkının albenisi artabiliyor. vay anam vay ın klibini beklemek gerekir, kaptan gemiyi nası kurtarıcak görücez bu şekilde. tarkan şarkılarındaki alaturka anlayışa ve darbukalara alışmış olan dinleyicisi, daha ilk şarkıdan işte bu yüzden hüsrana uğruyor. alışılagelmiş o anlayış bu şarkıda sadece bir kaç bölümde kıyıdan köşeden geçiyor. aslında tarkan değişik bir şey yapacağının sinyallerini albüm ismiyle vermişti bize, hazırlamıştı bizleri.
dilli düdük şarkısında kelime oyunları ve deyimlerle başlayan şarkı tarkan'ın kulağa her zaman hoş gelen o ses tonuyla çok güzel başlıyor, ancak bir sorun var ki bu da dinledikçe anlaşılıyor; sanki bütün şarkılar birbirine benziyor. işte birbirine benziyor denilen şarkılardan bi tanesi de bu şarkı. bütün şarkıların ozan çolakoğlu'nun elinden geçmesi belki de bunun sebebi.
arada bir şarkısı da tarkan yorumu olduğu için yine kulağa hoş geliyor ancak sadece hoş. heyecanlandırmıyor insanı çok fazla.
istanbul ağlıyor şarkısı her tarkan albümünde en az bir tane olan çok özel slow şarkı kontejanını dolduruyor. eskileri hatırlarsak; inci tanem, kış güneşi, ikimizin yerine, gitti gideli.. bu şarkının, saydığım bu şarkılardan hiç bir eskiği yok. sadece yeni olduğu için hafızamıza kazınması biraz zaman alacak. bu da dinledikçe olacak. güzel şarkı.
hop hop şarkısı ise ismi yine ikilemelerden oluşan bir şarkı. politik bir şarkı yapmış tarkan. kötü düzeni eleştirmiş. başımızdakilere çemkirmeye çalışmış. değişik bir tarz denemiş, nakaratı çok güzel. ancak geri kalan kısımları keşke nakaratına yakışır olsaydı. nakarat kısmındaki müzik güzel.yeni bir hüp olabilirdi.
dedikodu ise muhtemelen tarkan'ın kendisini çekemeyenlere gönderdiği bir mesaj niteliğinde, kendine özgü yorumuyla yine beğeniyor insan ancak sanki biraz arabesk gibi bu.
bam teli uzun yolculukta açılıp dinlecek kafa dinlendiren, nakaratı yumuşak, güzel bir parça.
gün gibi yine dinleyiciği çok fazla heyecanlandırmayan, tarkan söylemiş ben dinlerim bu şarkıyı mantığıyla dinlenirse sevdiren bir şarkı.
çat kapı tarkan'ın müzik tarzını değiştirdiğini bizlere anlatan şarkılardan bir tanesi.
pare pare yine ismi ikilemelerden oluşan, istanbul ağlıyor'dan sonraki diğer slow şarkısı. dinledikçe daha fazla beğenilecektir, dinlenildikçe daha fazla şey hissetirecektir.
uzun lafın kısası, tarkan o kadar emek vermiş, bize de dinlemek düşüyor. ancak eğer tarkan kendi şarkılarından oluşan bir albüm yapacaksa biraz aşk hayatında hareketlenmeler olsa daha iyi şarkılar yakalayabilir gibi geliyor bana. tabi insan aşk hayatına kendi kendine müdahale edemiyor. yine de dinlenildikçe beğenileceği kanaatindeyim ya da çok iyimserim bu konuda. yeni albüm hayırlı olsun.
vay anam vay iyi ya da kötü bi şarkı olabilir* ancak kesinlikle çıkış şarkısı olarak seçilmemeliydi. aslında tarkan'ın bir özelliği de şarkılarını güzel klipleriyle ve klipteki kıvrak danslarıyla süslemesi. bu şekilde şarkının albenisi artabiliyor. vay anam vay ın klibini beklemek gerekir, kaptan gemiyi nası kurtarıcak görücez bu şekilde. tarkan şarkılarındaki alaturka anlayışa ve darbukalara alışmış olan dinleyicisi, daha ilk şarkıdan işte bu yüzden hüsrana uğruyor. alışılagelmiş o anlayış bu şarkıda sadece bir kaç bölümde kıyıdan köşeden geçiyor. aslında tarkan değişik bir şey yapacağının sinyallerini albüm ismiyle vermişti bize, hazırlamıştı bizleri.
dilli düdük şarkısında kelime oyunları ve deyimlerle başlayan şarkı tarkan'ın kulağa her zaman hoş gelen o ses tonuyla çok güzel başlıyor, ancak bir sorun var ki bu da dinledikçe anlaşılıyor; sanki bütün şarkılar birbirine benziyor. işte birbirine benziyor denilen şarkılardan bi tanesi de bu şarkı. bütün şarkıların ozan çolakoğlu'nun elinden geçmesi belki de bunun sebebi.
arada bir şarkısı da tarkan yorumu olduğu için yine kulağa hoş geliyor ancak sadece hoş. heyecanlandırmıyor insanı çok fazla.
istanbul ağlıyor şarkısı her tarkan albümünde en az bir tane olan çok özel slow şarkı kontejanını dolduruyor. eskileri hatırlarsak; inci tanem, kış güneşi, ikimizin yerine, gitti gideli.. bu şarkının, saydığım bu şarkılardan hiç bir eskiği yok. sadece yeni olduğu için hafızamıza kazınması biraz zaman alacak. bu da dinledikçe olacak. güzel şarkı.
hop hop şarkısı ise ismi yine ikilemelerden oluşan bir şarkı. politik bir şarkı yapmış tarkan. kötü düzeni eleştirmiş. başımızdakilere çemkirmeye çalışmış. değişik bir tarz denemiş, nakaratı çok güzel. ancak geri kalan kısımları keşke nakaratına yakışır olsaydı. nakarat kısmındaki müzik güzel.yeni bir hüp olabilirdi.
dedikodu ise muhtemelen tarkan'ın kendisini çekemeyenlere gönderdiği bir mesaj niteliğinde, kendine özgü yorumuyla yine beğeniyor insan ancak sanki biraz arabesk gibi bu.
bam teli uzun yolculukta açılıp dinlecek kafa dinlendiren, nakaratı yumuşak, güzel bir parça.
gün gibi yine dinleyiciği çok fazla heyecanlandırmayan, tarkan söylemiş ben dinlerim bu şarkıyı mantığıyla dinlenirse sevdiren bir şarkı.
çat kapı tarkan'ın müzik tarzını değiştirdiğini bizlere anlatan şarkılardan bir tanesi.
pare pare yine ismi ikilemelerden oluşan, istanbul ağlıyor'dan sonraki diğer slow şarkısı. dinledikçe daha fazla beğenilecektir, dinlenildikçe daha fazla şey hissetirecektir.
uzun lafın kısası, tarkan o kadar emek vermiş, bize de dinlemek düşüyor. ancak eğer tarkan kendi şarkılarından oluşan bir albüm yapacaksa biraz aşk hayatında hareketlenmeler olsa daha iyi şarkılar yakalayabilir gibi geliyor bana. tabi insan aşk hayatına kendi kendine müdahale edemiyor. yine de dinlenildikçe beğenileceği kanaatindeyim ya da çok iyimserim bu konuda. yeni albüm hayırlı olsun.
büyük bi önyargıyla özellikle tarkanı sevmeyenler, kıskananlar tarafından kötü eleştiri alıcak albüm. tüm şarkılar tarkan mamülü. daha ne olsun. *
tarkan' ın her zamanki gibi salak isimlere sahip şarkıların olduğu son albümü.
tarkan'in elinde patlayacak albüm! bütün sarkilar birbirine benziyor ve ayrica hicbir sarki bir seye benzemiyor!
"inglizce albüm kötüydü, ingilizce oldugu icin tutmadi" bahanesine sarildi tarkan. peki bu albüme bahanesi ne olacak merak ediyorum! bu albüm de satar belki, ama bir sonraki satmaz!
"inglizce albüm kötüydü, ingilizce oldugu icin tutmadi" bahanesine sarildi tarkan. peki bu albüme bahanesi ne olacak merak ediyorum! bu albüm de satar belki, ama bir sonraki satmaz!
güncel Önemli Başlıklar