bugün

kibar feyzo

bir komedi filminden ziyade siyasi hicivdir. kayınbaba kapitalizmi, maho ağa ise faşizmi simgeler. baba para olmadıkça kızını kocasının yatağından çıkarabilecek kadar para düşkünü, ağa ise kendine karşı gelen, otoritesini bozan feyzoyu kövden kovarak sadece benim dediğim olur düşüncesine karşılık gelir.

kemal sunal ve şener şen in en iyi oyunculuklarından birisidir bu film. komedi filminden ziyade siyasi hiciv olarak izlerseniz daha çok keyif alırsınız.

kemal sunal ın diğer siyasi hicivleri için ise;
(bkz: zübük)
(bkz: köşeyi dönen adam)
(bkz: propaganda)

not: gerçi bu filmleri televizyonlarda izleyince bambaşka filmler ortaya çıkıyor. hele köşeyi dönen adam neredeyse yarım saate düşürülmüş.