bugün
- nihavend longa25
- 3 haziran 2024 hakkari'ye kayyum atanması12
- albay kemal14
- sözlükçülerin albay kemal'e bok atma sendromu8
- anın görüntüsü10
- okan buruk12
- 2001 türkiyesinin en gelişmiş ülke olduğu gerçeği13
- neden evlenmiyorsunuz16
- dünyanın patlama ile oluştuğuna inanmak17
- suriyelilere karşı sorumluluklarımız18
- sözlüğün en iyi 10 yazarı19
- aleyna tilki11
- fethullah gülen öldü mü sorunsalı20
- fenerbahçe13
- albay kemal sözlükten atılsın kampanyası12
- kocasına kahvaltı hazırlamayan kadın kusurludur16
- sözlükteki islamcılara alınması gereken önlem12
- tecavüz ettiği kızlarını müge anlı da arayan baba24
- 90 lı yıllara dair akılda kalanlar9
- ismet gurbuz 202412
- taksim'e ekran dikip kuran yayınlamak9
- gratis indirim günü kavgaları18
- yaşlılık belirtileri9
- true nickli yazar10
- üstteki yazar tarzında entry gir13
- kova burcu erkeği9
- seçme şansınız olsa hangi ülkede yaşardınız22
- jose mourinho68
- insanoğlunu yerleşik hayata geçiren neydi9
- zalbert'in karşısında dans etmek8
- sözlük erkeklerinin şımarık laubali tipler olması17
- ateistlerin zeka seviyesi düşüktür11
- türkiye de intihar vakalarının artması12
- ismail kartal duruşu8
- jose mourinho nun fenerbahçe ye transferi13
- eşcinsellik kendi kendini hadım etmektir27
- şimdiye kadar duyulan en güzel iltifat10
- neden sevgilim yok10
- insanı zengin hissettiren şeyler19
- barbara palvin'in aldatılması17
- türkiye akp lidir akp'li kalacaktır14
- kılıçdaroğlu'nun kuracağı partiye isim önerileri8
- ismail kartal8
- geldi yine deli11
- türkiye cidden almanyadan daha iyi9
- içine şeytan girse ne yaparsın13
- ümmetçilerin azerbaycan düşmanlığı10
- artık yazmayacağım9
- erkekler ne işe yarar19
- yanında karısı varken karı kıza bakan erkekler9
çıplak->çıplaklık. sıfattan türemiş bi isimdir.*
çıplak olma durumudur.
günümüzde televizyon,gazete, dergi vs de karşılaştığımız ve çok sıradan bir olaymış gübü gözüken durum.
sanat için olanı pek bir ilgi görmektedir.
burhan altıntop tabiriyle cırıl .
Kendisi kızları etkilemek için şöyle der: Ben genelde cırıl yatarım!
Kendisi kızları etkilemek için şöyle der: Ben genelde cırıl yatarım!
(bkz: nu)
"bir konuyu tüm çıplaklığı ile ele almak" detaylarından ve yorumlarından arındırmak.
saf ve rafine var olabilmenin "vücut ağırlığı-elbise ağırlığı" denklemine eşdeğer masumiyet arabirimi.
(bkz: kral çıplak)
sanat içerdiğin de ''nü'', cinsellik içerdiğin de ''porno'', ev de olduğunuz da ''rahatlık'' anlamı taşıyan, giyinik olmama durumu *.
(bkz: nüdizm)
(bkz: çıplak kablo)
(bkz: deniz ve kültür)
netekimsel resimlerde bol bol bulunan olgu netekim.
en seksi görünüm değildir asla. hatta eğer kişi gerçekten sevilen biri değilse o anda kişi "et" olmuştur, giysilerin sağladığı cazibe de kalmamıştır. eğer zaten en korunmasız halinde de cazibeliyse, o sizindir..
bir de zeytinyağlı zenci hiphop kliplerinde görülme fazlalığı "et" hissiyatını arttırıyor. ekranda yirmi göğüs, on popo, on tane de adonis kası görünmesi çok seksi klip demek değildir...
bir de zeytinyağlı zenci hiphop kliplerinde görülme fazlalığı "et" hissiyatını arttırıyor. ekranda yirmi göğüs, on popo, on tane de adonis kası görünmesi çok seksi klip demek değildir...
an itibariyle sözlükte işlenen konu.
medeniyet ölçüsüdür.
mesela
telefon geldi.
hah
mesela nerde edebin sınırını zorlayan adam var, cesur modacı diye adlandırılır. cesur mankenler bunları sergiler mesela.
derin göğüs dekolteleri göz doldurur mesela. evet bir yeri doldururken, bir yerler de boşalır.
mesela köyden kente doğru geldikçe striptizin dozajı artar.
mesela çünkü modernlik bunu dayatır. ay şekerim bunalmıyor musun şu havada aç ordan iki düğme dedirtir.
özgür olursun falan.
lan soyununca özgür mözgür olmazsın, ancak bir başka köleliği sana özgürlük diye yuttururlar.
ha bir de soyununca cırcır olursun.
mesela
telefon geldi.
hah
mesela nerde edebin sınırını zorlayan adam var, cesur modacı diye adlandırılır. cesur mankenler bunları sergiler mesela.
derin göğüs dekolteleri göz doldurur mesela. evet bir yeri doldururken, bir yerler de boşalır.
mesela köyden kente doğru geldikçe striptizin dozajı artar.
mesela çünkü modernlik bunu dayatır. ay şekerim bunalmıyor musun şu havada aç ordan iki düğme dedirtir.
özgür olursun falan.
lan soyununca özgür mözgür olmazsın, ancak bir başka köleliği sana özgürlük diye yuttururlar.
ha bir de soyununca cırcır olursun.
insanın kaderidir. doğarkende çıplaktır, öldüğünde de. bu sebeple insan çıplaktır.
seçim ile olandır. ana baz çıplak olsa da coverlar size aittir. kimi zaman bir 'like' almak için bile yapılabilen basit davranıştır. olay keşke 'benim omzun görününce ne olucak ki?' kadar basit olsa.
bir çok insanımız çıplak görünme cesaretine sahip değil çünkü hepsi sağlıksız. erkelerin kemikleri sayılır kadınlar ise sarkık vücutları mide bulandırır üstelik bu sadece spor ile olan ilgisi. estetik güzelikten ne kadar uzak olduklarını tahmin bile edemiyorum.
cinsel orgaların bakımı var bir de insanlarımızı çoğu mağarada yaşarmışcasına kadın,erkek apış arası kokuyyor. neden amınıda, sikinde kıl yumağıyla gezer insanlar?herksein işe,okula çıplak gidecekmişcesine özen göstermesi gerek vücuduna.
cinsel orgaların bakımı var bir de insanlarımızı çoğu mağarada yaşarmışcasına kadın,erkek apış arası kokuyyor. neden amınıda, sikinde kıl yumağıyla gezer insanlar?herksein işe,okula çıplak gidecekmişcesine özen göstermesi gerek vücuduna.
Bir olayın veya kişinin aslıdır.
bedenin ruha öykünmesiyle beraber kendisini ortalığa saldığı ama ruhun kendisinin bedenin hayal ettiğinin çok ötesinde bir hali olması yüzünden de arzulanan ile olan arasındaki ilişkinin hep bir parça kopukluk içerdiği durum.
yazmaya başlamadan evvel yeni bir kahve almak için mutfağa gitmiş suyun kaynamasını beklerken dışarı bakıyor ve ne yazacağımdan bihaber, ne yazabileceğimi düşünüyordum. kahveyi almış, diğer elimde boşaltmış olduğum kül tablası, bir pencere pervazında sırtı duvar cephesine dayalı bir adamın yükseklik korkusuyla karışmış endişesinde adımlarken odama da hala bihaberdim ne yazacağımdan. masanın başına geçip bir nefes çektiğim sigaramı kül tablasını teslim ederek parmaklarımı klavyeye yasladığımda da bihaberdim ama bu bihaberliğin hemen devamında, bir diş ağrısının sonsuza dek süreceğini sandığım o anın sonsuzluğunun hep bir an sonrasında kırılması gibi bu bihaberliğinde kırılacağını ve en azından bir zaman atlaması ile aslında hiç hayatta olmayanın hayata kavuşacağını bilmenin o esrik hazzı da yanı başımda durmaktaydı.
tabi böylesi de mümkün olabiliyor bazı bazı.
yazmaya başlamadan evvel yeni bir kahve almak için mutfağa gitmiş suyun kaynamasını beklerken dışarı bakıyor ve ne yazacağımdan bihaber, ne yazabileceğimi düşünüyordum. kahveyi almış, diğer elimde boşaltmış olduğum kül tablası, bir pencere pervazında sırtı duvar cephesine dayalı bir adamın yükseklik korkusuyla karışmış endişesinde adımlarken odama da hala bihaberdim ne yazacağımdan. masanın başına geçip bir nefes çektiğim sigaramı kül tablasını teslim ederek parmaklarımı klavyeye yasladığımda da bihaberdim ama bu bihaberliğin hemen devamında, bir diş ağrısının sonsuza dek süreceğini sandığım o anın sonsuzluğunun hep bir an sonrasında kırılması gibi bu bihaberliğinde kırılacağını ve en azından bir zaman atlaması ile aslında hiç hayatta olmayanın hayata kavuşacağını bilmenin o esrik hazzı da yanı başımda durmaktaydı.
tabi böylesi de mümkün olabiliyor bazı bazı.
Çıplaklık seksilik demek değildir. Hatta yanlış zamanda çıplaklık hijyen sorunlarına yol açtığından insanı iğrendirir. Donun icadının 19. yüzyılda olduğunu bildiğimize göre aslında insanlığın uzunca bir süre çıplaklığın o ireti taraflarıyla yüz göz olduğunu düşünebiliriz.
Peki ne oldu da çıplaklık seksüel zevklerle özdeşleştirildi? Bunun asıl tarihine dair bir şey yazmıcam. Sadece genel bir bilgi. 1970 sonrasında turbo kapitalizme geçişle birlikte insan beddeni de tüketim toplumunun bir parçası haline geldi. işte çıplaklığın seksilikle özdeşleştirilmesi ve topyekün bir zevk haline gelişi 1970 sonrasına denk gelir.
Peki ne oldu da çıplaklık seksüel zevklerle özdeşleştirildi? Bunun asıl tarihine dair bir şey yazmıcam. Sadece genel bir bilgi. 1970 sonrasında turbo kapitalizme geçişle birlikte insan beddeni de tüketim toplumunun bir parçası haline geldi. işte çıplaklığın seksilikle özdeşleştirilmesi ve topyekün bir zevk haline gelişi 1970 sonrasına denk gelir.
Yakışana yakışır. Evet.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar