bugün
- tatvan belediyesinde rte'nin resminin indirilmesi34
- atatürk'ün yabancılarla evliliği desteklememesi13
- anın görüntüsü18
- esma bint mervan13
- fenerbahçe11
- meral akşener16
- aziz yıldırım ve ali koç'un canlı yayına çıkması43
- dursun özbek'in aziz yıldırım'a verdiği ayar9
- erkek sünnetine 18 yaş sınırı getirilmesi23
- maca sekiz8
- erkek erkeği siker mi16
- yazarların bira içme rekorları13
- tezgahtarlık yapan doktora mezunu32
- türkiye de ku klux klan benzeri yapılanmalar8
- savaştaki ülkelerden daha fazla enflasyon olması11
- aziz yıldırım12
- bir hafızın ateiste karşı müthiş açıklamaları9
- jose mourinho17
- kürt milliyetçiliğinin çok komik olması16
- gideon reid morgan jj24
- zalbert ramstein9
- irem derici'nin erkek sevdası12
- akp nin iktidardan düştüğü gün13
- sözlükten hatun kaldırmak8
- ankarayı sel aldı27
- iskilipli atıf hoca8
- ali koç ve aziz yıldırım başkanlık seçimi8
- bik bik'in gece kapısına gidip serenat yapmak13
- giden gider9
- kemalist rejimin astığı hocalar8
- vallahi de kemal'in düşmanıyım10
- dünyanın en güzel kızıyla karşılaşmak10
- kıza iğne batıran türbanlı14
- kendini bir görsel ile anlat22
- uludağ sözlük köpek avlama timi18
- allah'ın bizi yobazlarla imtihan ettiği gerçeği8
- saraca silsüpüroğlu12
- hafta içi avm kafelerinde oturan menopoz karılar13
- kızılcık şerbeti 2 nci sezon finali11
- aktroll yazarları donuzlayıp umursamamak10
- evlendikten sonra çok daha iyisiyle karşılaşmak21
- xdearm10
- herkesle iyi geçinmek18
- sözlükte kendinize yakın hissettiğiniz kişiler10
- gizli samyelin moderatör olması10
- kuresel ikinma'nın sevgilisi19
- dünyanın en güzel kızını tarif et16
- icardi190522
- sekse doymuş erkek12
- dem parti'nin tc kürdistan da işgalci açıklaması9
Alt- Üst Kültür akımının yayını. defi- i hacet delileri ve sakinlerinin hazırladığı yer altından hallice dergi.. onu sokaklarda arayın!
bu da alt - üst kültür manifestosu:
1- her şey önce analiz sonra protesto edilebilir.
2- dil, mekaniktir. duygu, saklı; anlatım biçimi yazarın ya da yarattığı karakterin öznelliğindendir.
3- orta yoktur. alt ve üst'ün tabakalarında verdiğimiz her sanat yapıtı aşırıcılığın resmedilişidir.
4- bu oluşum mevcut olan akımlara alternatif getirmek için değil, alternatif olarak tutulan her "şeyi" mevcut kılmak içindir.
5- yöntem olarak taşlama, alay, tahkir etme, yok sayma, tenkit, mübalağa, iç sesler, hiciv ve mizah kullanılabilir.
6- dahili olduğumuz üretim negatif sanattır. çıkış noktası olarak acı ve şekil değiştirmiş türevleri temel alınır. ancak bu, acıya hayranlık ya da acıdan beslenmek değildir. daha çok, acı, araştırılması gereken bir bilim dalıdır.
7- amaç, tuhaflığı, kasıtlı karmaşayı, gülünç deliliği, hastalığı, gözlemlenebilir saçmalığı, maruz kalınan ve uygulanan şiddeti, güleç karamsarlığı ikili ya da toplumsal ilişkilerin çeperinde göstermek; gerekirse onarmaktır.
8- güttüğümüz siyaset -izm- dışıdır; tanımlanamaz.
9- ortaya çıkarılacak her ürün topluma dair kişisel metinlerdir. sorgu ve cevapları bünyesinde barındırmasıyla fısıltılı bir sayıklama halinde bile toplumla dolayısıyla çevresiyle dolayısıyla kendisiyle diyalog içindedir.
10- sanatımızda kıyamet kopmuştur. aktarılanlar kıyamet sonrasına aittir. hissizlik de fazla duygululuk da bu tempoda akar. orta yoktur.
11- evrensel olana değil hücresel olana inanırız. tek bir hücrede olup biten her şey konumuz olma ihtimalini taşır.
12- bu kurallara uymak kesinlikle zorunlu değildir. reddetmek buradan başlasın...
bu da alt - üst kültür manifestosu:
1- her şey önce analiz sonra protesto edilebilir.
2- dil, mekaniktir. duygu, saklı; anlatım biçimi yazarın ya da yarattığı karakterin öznelliğindendir.
3- orta yoktur. alt ve üst'ün tabakalarında verdiğimiz her sanat yapıtı aşırıcılığın resmedilişidir.
4- bu oluşum mevcut olan akımlara alternatif getirmek için değil, alternatif olarak tutulan her "şeyi" mevcut kılmak içindir.
5- yöntem olarak taşlama, alay, tahkir etme, yok sayma, tenkit, mübalağa, iç sesler, hiciv ve mizah kullanılabilir.
6- dahili olduğumuz üretim negatif sanattır. çıkış noktası olarak acı ve şekil değiştirmiş türevleri temel alınır. ancak bu, acıya hayranlık ya da acıdan beslenmek değildir. daha çok, acı, araştırılması gereken bir bilim dalıdır.
7- amaç, tuhaflığı, kasıtlı karmaşayı, gülünç deliliği, hastalığı, gözlemlenebilir saçmalığı, maruz kalınan ve uygulanan şiddeti, güleç karamsarlığı ikili ya da toplumsal ilişkilerin çeperinde göstermek; gerekirse onarmaktır.
8- güttüğümüz siyaset -izm- dışıdır; tanımlanamaz.
9- ortaya çıkarılacak her ürün topluma dair kişisel metinlerdir. sorgu ve cevapları bünyesinde barındırmasıyla fısıltılı bir sayıklama halinde bile toplumla dolayısıyla çevresiyle dolayısıyla kendisiyle diyalog içindedir.
10- sanatımızda kıyamet kopmuştur. aktarılanlar kıyamet sonrasına aittir. hissizlik de fazla duygululuk da bu tempoda akar. orta yoktur.
11- evrensel olana değil hücresel olana inanırız. tek bir hücrede olup biten her şey konumuz olma ihtimalini taşır.
12- bu kurallara uymak kesinlikle zorunlu değildir. reddetmek buradan başlasın...