bugün
- 0 0 78
- mete han15
- gecenin şarkısı25
- anın görüntüsü20
- truenin düğünü için 800 km yol gitmek12
- true'nun sanat için soyunması14
- marlboro touch gray15
- ilkcahilbukucu8
- bir kadın hesabını ödediği erkeğe saygı duymaz23
- neden matematiği anlayamıyoruz19
- los angeles12
- neden boktan enerji elde etmiyoruz10
- sürekli devlet konuşan gariban insan10
- son kez erdoğan diyoruz11
- saçları sarıya boyatmak8
- basınç enerjisi elektriğe çevrilebilir mi8
- milas 16'nın sözlüğe geri dönmesi9
- cenaze evinde kavga etmek8
- istiklal mahkemeleri yeniden kurulsun15
- içilebilir kuran'ı kerim ayetleri11
- en son ne zaman ağladınız8
- küçükken nasıl çıkıyordun merdivenleri10
- cenaze evinde pide ayran dağıtmak28
- taziye evinde hunharca çay içen akraba8
- mide ağrısı9
- işsiz misiniz çalışıyor musunuz10
- hasta ziyaretine götürülen şeyler10
- gaz odasında sevişmek14
- seni hamile bırakmak istiyorum diyen erkek20
- beklenen büyük istanbul depremi12
- faiz yer misiniz'ya da yiyor musunuz18
- hala ak parti ye oy verecek olan insan19
- chpe kazanırsaaa apoyu çıkartacaklaarrrr11
- bir türkiye klasiği soygun ihaleleri10
- 8 ocak 2025 galatasaray başakşehir maçı10
- sözlüğün en kültürlü kadın yazarı16
- kiranın 30 bin olduğu ülkede devletin evlen demesi16
- ip tv kullanmak vs domuz eti yemek10
- seçilmiş bir milletvekilini tehdit eden mhpli9
- apo piçtir piç kalacak25
- iş hayatında yavşak tipleri sikme stratejileri16
- kıvılcım harika ertunç11
- evrim gerçekse neden ara form yok22
- güzel iççamaşırla ilk buluşmaya gitmek11
- evrim teorisi saçmalıktır20
- ferdi vs müslüm vs orhan25
- sözlüğün en zekalı erkeği8
- en son ne yediniz8
- aleyna tilki nin memeleri10
- acıh da bağa vir'in ingilizcesi11
entry'ler (96)
https://www.facebook.com/...ayi/posts/540282692702639 okunması gereken bir yazı yazmış. vicdan demiş, umut demiş yazısında.
https://www.facebook.com/ankaracibelediyebaskanadayi inadına doğru olana ilgi çekmeye çalışıyor bu sayfada.
https://www.facebook.com/...ayi/posts/538757899521785
herkesin lider olmak istediği ortama değil hepimizin sözcü olmasına inananlara gelsin.gerçekçi değil ütopistiz dedik diyen başkan adayı.
ankara kızılay da, olanları dakika dakika haber olarak twitter dan haber geçmiş, sağlık ekipleriyle ortak çalışma yaparak yaralanmış ya da fenalaşmış gençleri kızılay da ki revirlere yönlendirmiş, tutuklanan gençlere gönüllü avukatlar bulmuş, yaklaşık elli kişiyle konur sokakta bir kafede mahsur kalıp, barolar birliği başkanı metin bey sayesinde mahsur kaldığı yerden çıkan elliye yakın kişiyle, ses ve gaz bombası yağmuru altında kalmış, bütün yaşanılan şeyleri fotoğraflamış ve video arşivi oluşturmuş ankaracı bağımsız belediye başkan adayıdır.
aynı zamanda, hiç bir şey düşünmeden kendisini en öne atarak kızılayda gögüs göğüse mücadele vermiş gençlere kendisini borçlu hisseden, onlarla birlikte olmaktan gurur ve onur duyan kişidir.
aynı zamanda, hiç bir şey düşünmeden kendisini en öne atarak kızılayda gögüs göğüse mücadele vermiş gençlere kendisini borçlu hisseden, onlarla birlikte olmaktan gurur ve onur duyan kişidir.
yerelden başlayarak yeniden örgütlmenmeyi savunan, ilk önce yerelde kazanmanın önemini anlatan, bu anlatımın yüz metre koşusu değil maraton olduğunun farkında olan aday.
https://www.facebook.com/ankaracibelediyebaskanadayi yeni sayfası burası olan bağımsız başkan adayı. ilk açtığı sayfasının hileli sayfa, sahte kişilik diye şikayet edilip kapatıldığına bizzat ben şahidim. önümüzdeki günlerde, ankara da yaşanan eylem günlerini kızılay merkezli olarak, fotoğraflar ve videolarla yazacak olan adaydır aynı zamanda.
https://www.facebook.com/...995/posts/527467057317536 muhalif kişiliğiyle sosyal demokrat bir parti nasıl olmalı temalı, ankara o zaman kurtulur diyen bir yazı yazmış olan ankara büyükşehir bağımsız belediye başkan adayı.
öğlen rakısı içer dururduk. varmış bir bildiği büyüklerimizin.
yahu adam hala saat 21 59 da toptan alırız, stok yaparız diyor. hükümet kafası neyi saat kaçta alacak olmana yani hayat tarzına karışıyor dolaylı bile değil direk olarak. hatta daha da ötesinde nereden alman gerektiğine bile karışıyor.
yani, evinde iç, hafta sonu git büyük markete, toptan al diyor. bu da senin adına karar vermeye giriyor.
herif hala toptan alır stok yaparız diyor. stok yaptın tamam, koşa koşa eve git ve stoğu erit. zaten dışarıda içmek için yer yok. göstermek yasak.
sanırım taşşaklardan kavradık biz ne zaman istersek o zaman boşalacaksınızı hissettiriyorlar.
yani, evinde iç, hafta sonu git büyük markete, toptan al diyor. bu da senin adına karar vermeye giriyor.
herif hala toptan alır stok yaparız diyor. stok yaptın tamam, koşa koşa eve git ve stoğu erit. zaten dışarıda içmek için yer yok. göstermek yasak.
sanırım taşşaklardan kavradık biz ne zaman istersek o zaman boşalacaksınızı hissettiriyorlar.
teşekkür etmeyi bir görev sayar. paşaya ise tapar.
gençliğinde çok iyi bir futbol oyuncusu olmasına rağmen, orta yaşlılığında neden futbolcu olmadım ben diye bazen düşünmeden edemeyen kişidir kendileri.
önümüzdeki belediye seçimlerinde ankara büyükşehir belediyesi bağımsız başkan adayı olan kişi. sıkı ankaracı kimliğiyle tanınır, bilinir.
kendisi melih başgan tivıtırda belediye yönetiyor biz de facebookta muhalefet yapalım temalı, mizah içerikli bir harekete tek başına başlamıştır. gerekli desteği, hemen her şeyden şikayet eden ama elini taşın altına sokmaktan hep çekinen tayfada heyecan yaratarak bulacağını düşünürken kelimenin tam anlamıyla hayal kırıklığına uğramıştır.
hayal kırıklığına rağmen vazgeçmemiş yoluna devam etmektedir. tek kişilik kampanya temalı çalışmasına devam ederek, kitlelere ankara için vazgeçmeyin çağrısını yapmaktadır.
sadece 65 adet beğeni alan facebook sayfası, dalga dümen sahte kişilik diyerek şikayet edilmiş ve kendisi tarafından bir daha açılamamıştır.
bunun üzerine kendisine ikinci bir sayfa açarak mücadelesine katılımı çoğaltmaya çalışmaktadır.
her hücresinin düşlediklerine hizmet ettiğini duyurmaya çalıştığı yeni sayfa adresi şudur.
https://www.facebook.com/...lediyebaskanadayi?fref=ts
kendisi melih başgan tivıtırda belediye yönetiyor biz de facebookta muhalefet yapalım temalı, mizah içerikli bir harekete tek başına başlamıştır. gerekli desteği, hemen her şeyden şikayet eden ama elini taşın altına sokmaktan hep çekinen tayfada heyecan yaratarak bulacağını düşünürken kelimenin tam anlamıyla hayal kırıklığına uğramıştır.
hayal kırıklığına rağmen vazgeçmemiş yoluna devam etmektedir. tek kişilik kampanya temalı çalışmasına devam ederek, kitlelere ankara için vazgeçmeyin çağrısını yapmaktadır.
sadece 65 adet beğeni alan facebook sayfası, dalga dümen sahte kişilik diyerek şikayet edilmiş ve kendisi tarafından bir daha açılamamıştır.
bunun üzerine kendisine ikinci bir sayfa açarak mücadelesine katılımı çoğaltmaya çalışmaktadır.
her hücresinin düşlediklerine hizmet ettiğini duyurmaya çalıştığı yeni sayfa adresi şudur.
https://www.facebook.com/...lediyebaskanadayi?fref=ts
liyakata çok önem veren, bu özelliğini sürdürme isteğinde inat etmesinden dolayı adı çok anılmayandır.
başlarda nakşibendilik de liyakata çok önem verirken ehl i sünnetten uzaklaşmanın getirdiği fırsatçılık anlayışıyla bu durumdan uzaklaşmış, şeyhlik makamı babadan oğula geçer bir duruma gelmiştir.
neden nakşibendilikten bahsedildiğim sorulursa cevabım şudur. osmanlı bektaşiliğin dolayısıyla aleviliğin belini kırabilmek adına, bektaşi olanların kendilerini nakşibendi olarak tanıtmalarına göz yummuştur. yani, can korkusu, bektaşilerin büyük bölümünü nakşibendi yapmıştır. buna en güzel örnek denizli şehridir. ki, denizli aynı zamanda düşman işgaline girmeyen tek şehrimizdir. osmanlı döneminde de öyle olmuştur. bu, bektaşi, yeniçeri ilişkisiyle açıklanabilir.
öte taraftan liyakat işine dönecek olursak, her alevi bektaşidir ama her bektaşi alevi değildir. işte burada liyakat konusunu tekrar açıklamak gerekir. çünkü, alevilikte dedelik makamı babadan oğula geçen bir makamdır. fakat, bektaşilikte layık olan bu makama sahip olur.
ayrıca, dönemine bakıldığı zaman , mevlevilerle birlikte, bütün rum ahaliyi türkleştirmeyi başaran hatta başı çeken tarikattır. fakat, halifelik( yavuz selim) ve özellikle mevleviliğin her daim iktidara yakın durmasıyla, bektaşiler anadolu da kıyıma uğramışlardır. ta ki cumhuriyetin ilanına kadar.
fakat bütün bunlar bir yana, asıl düzeltilmesi gereken durum şudur, hacı bektaşi veli değil hacı bektaş velidir kurucusu.
isteyerek tasavvuf olayına hiç değinmedim. burada ehl i sünnete dair kötü bir gönderme de yok. sadece tarihi bir tarafına bakılmasına sebep olmak istedim.
zaten aklı başında ehl i sünnet e dair çok güzel bir söz vardır; demişler ki kendileri mezhepler üzerinden giderek,
mezhebimiz sünnidir ama meşrebimiz alevidir, bektaşidir...
işte budur anadolu.
başlarda nakşibendilik de liyakata çok önem verirken ehl i sünnetten uzaklaşmanın getirdiği fırsatçılık anlayışıyla bu durumdan uzaklaşmış, şeyhlik makamı babadan oğula geçer bir duruma gelmiştir.
neden nakşibendilikten bahsedildiğim sorulursa cevabım şudur. osmanlı bektaşiliğin dolayısıyla aleviliğin belini kırabilmek adına, bektaşi olanların kendilerini nakşibendi olarak tanıtmalarına göz yummuştur. yani, can korkusu, bektaşilerin büyük bölümünü nakşibendi yapmıştır. buna en güzel örnek denizli şehridir. ki, denizli aynı zamanda düşman işgaline girmeyen tek şehrimizdir. osmanlı döneminde de öyle olmuştur. bu, bektaşi, yeniçeri ilişkisiyle açıklanabilir.
öte taraftan liyakat işine dönecek olursak, her alevi bektaşidir ama her bektaşi alevi değildir. işte burada liyakat konusunu tekrar açıklamak gerekir. çünkü, alevilikte dedelik makamı babadan oğula geçen bir makamdır. fakat, bektaşilikte layık olan bu makama sahip olur.
ayrıca, dönemine bakıldığı zaman , mevlevilerle birlikte, bütün rum ahaliyi türkleştirmeyi başaran hatta başı çeken tarikattır. fakat, halifelik( yavuz selim) ve özellikle mevleviliğin her daim iktidara yakın durmasıyla, bektaşiler anadolu da kıyıma uğramışlardır. ta ki cumhuriyetin ilanına kadar.
fakat bütün bunlar bir yana, asıl düzeltilmesi gereken durum şudur, hacı bektaşi veli değil hacı bektaş velidir kurucusu.
isteyerek tasavvuf olayına hiç değinmedim. burada ehl i sünnete dair kötü bir gönderme de yok. sadece tarihi bir tarafına bakılmasına sebep olmak istedim.
zaten aklı başında ehl i sünnet e dair çok güzel bir söz vardır; demişler ki kendileri mezhepler üzerinden giderek,
mezhebimiz sünnidir ama meşrebimiz alevidir, bektaşidir...
işte budur anadolu.
bir mirc müstear ismi ile sözlükte yaratıcılığın sınırlarını zorlayanlara, kendini beğendirmek zorunda kalması gerektiği anlatılmaya çalışılmış olan yazar.
sistemin işleyiş tarzına dair içerisinde gönderme barındıran bir başlık olmuş. bundan daha ötesi, kışın avm lerden çıkmayan emekliler ve işsizler başlığıdır.
o kadar çok söylenecek söz var ki. fakat gel gör işin içinden çıkabilmek adına konuşmalarını,söylediklerini, bir potada eritebilecek bir kitlemiz yok.
hepimiz herşeyi biliyoruz. ama, çözüm . işte orada yokuz.
o kadar çok söylenecek söz var ki. fakat gel gör işin içinden çıkabilmek adına konuşmalarını,söylediklerini, bir potada eritebilecek bir kitlemiz yok.
hepimiz herşeyi biliyoruz. ama, çözüm . işte orada yokuz.
angaje durumları son sürat devam etmekte olan sözlük. politik olmaya çalıştıkça aslında seviye sorunu başgösteren bir oluşum. umarım düzene girerler.
(bkz: yönetim zaafiyeti)
(bkz: yönetim zaafiyeti)
yıllarca duyarak büyüdüğüm özlü bir söz.
bu sözü duyarak büyürken acaba ayar aldım mı diye kendi kendime sormadan edemiyorum?
bu sözü duyarak büyürken acaba ayar aldım mı diye kendi kendime sormadan edemiyorum?
günden güne büyümekte olan bir simit zinciri. simitin yuvarlaklığından dolayı zincir olmak zor değil demek lazım düşüncesindeyim.*
başlığın yanlış yazılmış olduğuna ilgiyi çekmek isterken aynı zamanda şunu da yazmayı bir görev sayıyorum, yola çıkarken çizdiğiniz harita ile yoldayken sahip olduğunuz bu harita farklılık gösterebilir.
Atatürk gibi bir önderin, sahip olduğu zekasıyla sosyalizmi yadırgayacağını düşünmemekle beraber,yine o zekanın sayesinde yapmış olduğu analizlerin getirdiği yerdir ,cumhuriyet.
Atatürk gibi bir önderin, sahip olduğu zekasıyla sosyalizmi yadırgayacağını düşünmemekle beraber,yine o zekanın sayesinde yapmış olduğu analizlerin getirdiği yerdir ,cumhuriyet.
çok yoğun çalışma temposunun içerisinde olan kişilerin,bu yoğunluktan dolayı bir çok şeye fırsat bulamadıklarına işarettir. çünkü, traş olamayan kişi ,sadece işine yoğunlaşmış olabilir.