bugün

ortalama üstü scorsese filmi.
--spoiler--
standart dışı bir sonu olan; herkesin birbirini vurduğu, "nasıl yani lan?" gibi anlamsız cümleler kurduran ilginç film.
--spoiler--
oscar alacak kadar iyi olmayan film..en güzel yanı jack abimiz..bide leonardonun olgun yıllarının başlangıcı falan olması güzel... pek binumarası yoktur kısaca filmin..
akademinin en anlamlı tercihi oldu bu film. bu yıla kadar genellikle, en iyi film oscar'ı verdikleri filmlerde kendilerince bir sosyal içerik ya da uyduruk toplumsal mesajlar arayan akademinin değerli üyeleri, bu kez kendilerini kısa ve öz olarak ifade etmenin yolunu buldular: head shot! memnun olduk, bahtiyar olduk bizler de bu sayede.
filmin son sahneleri adeta pekmeze bulanmış gibi. *

iç yakan edit: colin'in manitası* da kim vurduya gitti iyi mi? *
köstebek adıyla bilmem kaçıncı kez lanse edilen hollywood filmi. hayır bu isim neden popülerdir anlamış değilim. halbuki isminin "müteveffalar" olarak değiştirilmesi gerektiği engin ardıç tarafından önerilmişti.
ben tahmin etmiştimcilere kapak olacak şukela film, bir o köşeye bir bu köşeye yatırıyor, pes ettim sonunda filmin akışına bıraktım kendimi. ayrıca; (bkz: comfortably numb eşliğinde sevişmek)
aslında hamuru güzel olmasına rağmen sonu cacık olmuş, yine de hoş film.
film her karesinde insana, "ulan köstebeklik yapılacak iş değil" dedirtiyor.
--spoiler--

o değil de çocuk kimden sorusunu sorduran film. malum vera ablamız ikisiyle de işi pişirdi.

--spoiler--
Gerçekten zamanın ötesinden gelen edit: iyi de, film neydi, vera kimdir, ben bu filmi ne zaman izledim?
orjinal versiyonu olan infernal affairs'i izleyenler için* hiçbir şey ifade etmeyen film(cik).
Matt Damon'un The Good Sheperd ile birlikte ajan rollerindeki başarısızlığının ispatı olan filimciktir.
sürükleyici ve sıkılmadan izlenebilen mafya, fbi, polis teşkilatı arasında ki çekişmeyi anlatan film.
tek kelimeyle mükemmel bir martin scorsese filmi. leonardo müthiş, mark wahlberg harika. hele o son sahneleri yok mu..
(bkz: köstebek)
orjinalinden daha iyi olmayan bir scorsese filmi.
(bkz: mou gaan dou)
insanları mastürbasyona özendiren, sonuyla tüm salona büyük bir ohhhhhhh çektiren film.
(bkz: go and fuck yourself)
show tv yada kanal d nin akşam kuşağında gösterdiği türde bir televizyon filmi. aldığı ödülleri hakettiğini de düşünmüyorum.
aksiyon filmleri için, scorsese ve oyunculukların ite kaka getirdiği son noktadır. televizyon kanallarının dizisiz günleri geçiştirmek için koyduğu aksiyon filmlerine diyalog nasıl kurulur dersi verebilir, anlamsız uzun bakışları yoktur. yarım saatlik konuyu 3 saate uzatan filmler yerine 6-7 saatlik konuyu 2,5 saate sığdırması kurgunun büyük başarısıdır. en iyi yönetmen ve en iyi film ödülünü sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum, jack nicholson'ın aday bile gösterilmemesini arada içimden kınarım.
(bkz: vera farmiga)
(bkz: martin sheen)
(bkz: ray winstone)
Kesinlikle müthiş bir film. Martin Scorsese nin geri dönüşüdür bu film hele hele gangs of new york tan sonra ilaç gibi gelmiştir. Sırf Jack Nicholson un oyunculuğunu izlemek için 2 kere gidilir.
esprileri zekice hazırlanmış film.
di caprio'nun eski çocuksu halini üstünden attığı ve rolünün daha bir hakkını verdiği filmdir.
Toplamda 5 defa izlememe rağmen sadece şu diyalog yüzünden 10 defa daha izleyebileceğim martin scorsese nin tapılacak derecede kaliteli filmi.

ellerby : go fuck yourself !
dignam : i'm tired from fucking your wife.
ellerby : how is your mother ?
dignam : good. she's tired from fucking my father.
Jack Nicholson başta olmak üzere tüm oyuncuların harika bir performans sergiledği film.
--spoiler--
fuck
--spoiler--