bugün
- galatasaray9
- icardi190525
- insanlara olan inancınızı ne zaman kaybettiniz23
- 19 mayıs 2024 galatasaray fenerbahçe maçı115
- izmir sıcağı9
- fethullah gülen şu an ne yapıyordur17
- dursun özbek16
- yazarların bugün içtiği sigara sayısı12
- sevgilinin kız arkadaş lobisi9
- anın görüntüsü23
- karıya kıza doymuş erkek31
- bir şarkı sözü der ki10
- mert hakan yandaş31
- ibrahim reisi13
- siz türkler şerefsizsiniz müslüman değilsiniz13
- erecto'nun trafik kazası geçirmesi13
- arkadaşlar damatlık bakıyorum da sizce bu nasıl17
- iran cumhurbaşkanının helikopter kazası39
- yozgatlı sevgiliyle yapılacaklar8
- akp'nin fenerbahçe ve beşiktaş düşmanlığı9
- türkiye cumhuriyeti islam devleti olarak kuruldu14
- hakemsiz galatasaray8
- fulya öztürk8
- fenerbahçe büyüklüğü9
- fenerbahçe'nin attığı golde faul olması11
- panathinaikos'un atatürk düşmanlığı9
- fenerbahçe taraftarı26
- jayden oosterwolde9
- dokunmaya kıyamadan sevmek21
- kadınlar olarak erkeklerle sevişmiyoruz22
- bik bikinize ne dikersiniz13
- mühendis erkeklerin genel özellikleri8
- bik bik'in cinsiyeti16
- ruh varsa neden görünmüyor13
- aşık olmadan sevişmek17
- en çok yaşamak istenilen şehir11
- bik bik için diktiğim keten pantolon10
- karın gözünün önünde biriyle olursa büyü bozulur11
- erkolar kapatılsın15
- galatasaray'ın yaşaması muhtemel facia15
- fred'in gs orta sahasını kucağa alması14
- nurcuların fetöcü olduğu gerçeği10
- fenerbahçe13
- mauro icardi11
- manitayla yapılacaklar16
- avrupanın zenginliğini hırsızlığa borçlu olması11
- alex de souza13
- 19 mayıs atatürk ü anma gençlik ve spor bayramı11
- ninja turtles lar nasıl para kazanıyor14
- erkeklerin hep fotoğraf istemesi18
tam şehirlerarası otobüste dinlemelik şarkı.
duydum ki biri yar olmuş sana,
aşkın zehr olmuş bana,
sevdan cehennem.
aşkın zehr olmuş bana,
sevdan cehennem.
Bir kuruluşun veya bir şahsın isminin yanında makamının da adının geçtiği işaret, sembol.
ulan her yerde duyuyorum ama bir türlü bulamıyordum şarkıyı.
sonunda buldum hadi yine iyisiniz köfterhorlar sayemde dinleyin amk;
https://www.youtube.com/watch?v=rMHx_iUAGd0
sonunda buldum hadi yine iyisiniz köfterhorlar sayemde dinleyin amk;
https://www.youtube.com/watch?v=rMHx_iUAGd0
Bir resmî işin olmazsa olmazı. Evet.
antonis remos - den teleiosame'nin türkçe cover'ıdır.
yeni keşfettiğim eski bir özgün şarkısı.
özellikle bu kısmı hoştur:
"bana en güzel anları yaşatan
kalbime değil ömrüme yazılan
aşkım, inan değişmez yerin bende aynı."
özellikle bu kısmı hoştur:
"bana en güzel anları yaşatan
kalbime değil ömrüme yazılan
aşkım, inan değişmez yerin bende aynı."
isra gülümser güzelliklerinden biri.
özgün en güzel şarkılarından biridir. nazarımda hakkettiği kıymeti görememiştir.
Mühür genellikle taş ve tunç gibi sert ve fakat bazen de kemik, fildişi, fayans, cam, pişmiş toprak ve hatta altın gibi maddelerden yapılan bir kişilik simgesidir.
görsel
görsel
görsel
--spoiler--
Mühür genellikle taş ve tunç gibi sert ve fakat bazen de kemik, fildişi, fayans, cam, pişmiş toprak ve hatta altın gibi maddelerden yapılan bir kişilik simgesidir. ilk mühürler Erken Neolitik Çağ'da (M.Ö. 7. binyıl) Anadolu'da Çatalhöyük ve Bademağacı ile Kuzey Suriye'deki Sabi Abyad'da ortaya çıkar. Pişmiş toprak ya da taştan olan bu mühürler daire, oval ya da haç biçimlidir. Baskı yüzeylerinde çizgilerle yapılmış basit desenler, bazen de hayvan resimleri bulunur. Kumaş, deri ve insan vücudunu bezemede kullanıldıkları gibi, ürünlerin ortak depolarda korunması, güvenlik ve mülkiyet işareti olarak da hizmet vermiş olmalıdırlar. Bu ilk örnekler tek bir kişiden çok, bir aileyi ifade ediyorlardı.
--spoiler--
(Sevin, Veli; Eski Anadolu ve Trakya: Başlangıcından Pers Egemenliğine Kadar, iletişim Yayınları, istanbul, 2003, s: 170)
--spoiler--
Pişmiş toprak mühürler Neolitik Çatalhöyük'ün öne çıkan özelliklerinden biridir ve Tabaka VI'dan Tabaka II'ye dek görülürler. Bu mühürlerin, yaygın olarak spiral, menderes ve menderes benzeri desenler kazınmış düz bir baskı yüzeyi bulunur. Çoğu oval, yuvarlak veya dikdörtgenimsi biçimlere sahiptir, ancak biri çiçek biçimindedir ve dokuma desenlerinde sık sık karşılaşılan motifleri anımsatır. Bu mühürler genelde varsayıldığı gibi insanların gövdelerini boyamakta kullanılmış olmaktan çok, düz kumaşlar üzerine desen basmak için kullanılmış olabilirler.
--spoiler--
(Mellaart, James; Çatalhöyük, YKY, 2003, s: 158)
--spoiler--
Bademağacı Neolitik yerleşmelerinde bulunmuş küçük eserlere gelince: Pişmiş toprak buluntular arasında ilginç ve kalabalık bir grup Erken Neolitik II'den gelen mühürlerdir. Baskı yüzeyleri yuvarlak, oval ya da dörtgen olan mühürlerin bir kısmı gerçek mühür olarak kabul edilebilir. Diğer bir mühür tipi ise ENII/3'te bulunan, baskı alanı olağanüstü ilginç ve başarılı çizgi-oluk kompozisyonlarla doldurulmuş olan ve arkeoloji terminolojisinde "Pintadera" olarak isimlendirilen eserlerdir.
--spoiler--
(Özdoğan, Mehmet; Başgelen, Nezih; Anadolu'da Uygarlığın Doğuşu ve Avrupa'ya Yayılımı: Türkiye'de Neolitik Dönem: Yeni Kazılar, Yeni Bulgular, Arkeoloji ve Sanat Yayınları, istanbul, 2007, s: 348)
görsel
görsel
görsel
--spoiler--
Mühür genellikle taş ve tunç gibi sert ve fakat bazen de kemik, fildişi, fayans, cam, pişmiş toprak ve hatta altın gibi maddelerden yapılan bir kişilik simgesidir. ilk mühürler Erken Neolitik Çağ'da (M.Ö. 7. binyıl) Anadolu'da Çatalhöyük ve Bademağacı ile Kuzey Suriye'deki Sabi Abyad'da ortaya çıkar. Pişmiş toprak ya da taştan olan bu mühürler daire, oval ya da haç biçimlidir. Baskı yüzeylerinde çizgilerle yapılmış basit desenler, bazen de hayvan resimleri bulunur. Kumaş, deri ve insan vücudunu bezemede kullanıldıkları gibi, ürünlerin ortak depolarda korunması, güvenlik ve mülkiyet işareti olarak da hizmet vermiş olmalıdırlar. Bu ilk örnekler tek bir kişiden çok, bir aileyi ifade ediyorlardı.
--spoiler--
(Sevin, Veli; Eski Anadolu ve Trakya: Başlangıcından Pers Egemenliğine Kadar, iletişim Yayınları, istanbul, 2003, s: 170)
--spoiler--
Pişmiş toprak mühürler Neolitik Çatalhöyük'ün öne çıkan özelliklerinden biridir ve Tabaka VI'dan Tabaka II'ye dek görülürler. Bu mühürlerin, yaygın olarak spiral, menderes ve menderes benzeri desenler kazınmış düz bir baskı yüzeyi bulunur. Çoğu oval, yuvarlak veya dikdörtgenimsi biçimlere sahiptir, ancak biri çiçek biçimindedir ve dokuma desenlerinde sık sık karşılaşılan motifleri anımsatır. Bu mühürler genelde varsayıldığı gibi insanların gövdelerini boyamakta kullanılmış olmaktan çok, düz kumaşlar üzerine desen basmak için kullanılmış olabilirler.
--spoiler--
(Mellaart, James; Çatalhöyük, YKY, 2003, s: 158)
--spoiler--
Bademağacı Neolitik yerleşmelerinde bulunmuş küçük eserlere gelince: Pişmiş toprak buluntular arasında ilginç ve kalabalık bir grup Erken Neolitik II'den gelen mühürlerdir. Baskı yüzeyleri yuvarlak, oval ya da dörtgen olan mühürlerin bir kısmı gerçek mühür olarak kabul edilebilir. Diğer bir mühür tipi ise ENII/3'te bulunan, baskı alanı olağanüstü ilginç ve başarılı çizgi-oluk kompozisyonlarla doldurulmuş olan ve arkeoloji terminolojisinde "Pintadera" olarak isimlendirilen eserlerdir.
--spoiler--
(Özdoğan, Mehmet; Başgelen, Nezih; Anadolu'da Uygarlığın Doğuşu ve Avrupa'ya Yayılımı: Türkiye'de Neolitik Dönem: Yeni Kazılar, Yeni Bulgular, Arkeoloji ve Sanat Yayınları, istanbul, 2007, s: 348)
tarihte mülkiyet kavramının ortaya çıkmasıyla bağdaştırılan alet.
Sarmadan ben o çılgın sevdayı
sormayın hasret yıktı tahtımı
sevmenin yine borcunu ağır ödedim
zorladım yılları yar senin hiç haberin yok
hayda gönlüm hayda yollar
Tende hala taze can var
ılgıt ılgıt yüreğim oynar
hayda gönlüm hayda yollar
Tende hala taze can var
ılgıt ılgıt yüreğim oynar
salkım saçak sevdalandım
söğüt dalı saçım başım
senden sonra sokaklarda
Gölgem bile yok
ben bu aşka mühürlüyüm
ilmik ilmik düğüm düğüm
seni seçtim bana ölüm
adın bile yok. *
http://www.ufizy.com/#D0FU9yP2SI0/r/!/
sormayın hasret yıktı tahtımı
sevmenin yine borcunu ağır ödedim
zorladım yılları yar senin hiç haberin yok
hayda gönlüm hayda yollar
Tende hala taze can var
ılgıt ılgıt yüreğim oynar
hayda gönlüm hayda yollar
Tende hala taze can var
ılgıt ılgıt yüreğim oynar
salkım saçak sevdalandım
söğüt dalı saçım başım
senden sonra sokaklarda
Gölgem bile yok
ben bu aşka mühürlüyüm
ilmik ilmik düğüm düğüm
seni seçtim bana ölüm
adın bile yok. *
http://www.ufizy.com/#D0FU9yP2SI0/r/!/
sevgilinin gözlerine bakıp da söylenesi şarkı.
''Bana en güzel anları yaşatan
Kalbime değil ömrüme yazılan
inan değişmez yerin bende aynı ''
''Bana en güzel anları yaşatan
Kalbime değil ömrüme yazılan
inan değişmez yerin bende aynı ''
Sıkılmadan, bıkmadan, usanmadan, 6-7 aydır keyif ve hüzünle dinlediğimiz şarkı.
gece gece insanı mahveden şarkılardan biri. sensizlik benle yaşlanmış en büyük acımkısmı alır götürür daha da geri getirmez o derece.
ihracat veya ithalat eşyasını taşıyan araca gümrük tarafından vurulan bir nevi kilit.
"bana en güzel anları yaşatan
kalbime değil ömrüme yazılan..."
daha nasıl belirtilebilir acaba sevgiliye duyulan aşk: ömrüme yazılan... insan da dinleyince keşke böyle aşklar olsa diye hayıflanma duygusu yaratan şarkı. *
kalbime değil ömrüme yazılan..."
daha nasıl belirtilebilir acaba sevgiliye duyulan aşk: ömrüme yazılan... insan da dinleyince keşke böyle aşklar olsa diye hayıflanma duygusu yaratan şarkı. *
aşk ı en iyi anlatan şarkıdır.
dinledikçe insanın içini sızlatan şarkı.
ince ince sızlatan şarkı. tarifi zor bir şey yapıyor. hüzünlü fazlasıyla.
"gönlümden her bir hücre bana seni diler
sensizlik benle yaşlanmış en büyük acım
inan değişmez yerin bende aynı..."
*
"gönlümden her bir hücre bana seni diler
sensizlik benle yaşlanmış en büyük acım
inan değişmez yerin bende aynı..."
*
gönlümden her bir hücre, bana seni diler... *
müziğinin o buruk neşesi sarıyor önce insanı, sözlerin duruluğu etkiliyor sonra. olmuş özgün. içim acıdı. demekki olmuş
güncel Önemli Başlıklar