bugün

--spoiler--
ozgecan tacize ugruyor yalnizca.
--spoiler--

hıımmmm, 3 kişi tarafından tecavüz edilip, bıçaklanıp, yakılıp, en sonunda da dereye atılmak tacizmiş.

not: bu başlık altındaki çoğu entry gibi, işbu entry de üstteki entryleri refere ettiği/onlara cevap niteliği taşıdığı için silinecektir sayın ahali.
tamamen yanlış olan yargı. "kısasta sizin için hayat vardır" ayeti gereği bu vahşiler idam edilirlerdi. toplum bünyesindeki bir virüsü atmış olmanın huzurunu yaşardı. ama şu an 20 yıl sonra bu olayın failleriyle yine bir dolmuşta karşılaymayacağının garantisini verebilecek kimse yoktur.
Ahmaklar şeriat ne ABD nin ithal ettiği örgütlerin ne de münferit kişilerin hatarina göre değerlendirilemez. islami radikalizm ABD ve avanesi sayesinde bu noktalara gelmiştir.
yine "o da bu da şu da gerçek izlam deyil"cileri gereksiz savunmalara düşüren gerçektir.

ilk entiride belirtildiği gibi kadımı olur ne bok olursa onun ilk yorumlayacağı şey, kadının islamda tek başına yürüyemeyeceği, tek gözü görünene kadar kapanacağı gibi şer'i hükümlere uymadığından kızı suçlu bulacaktır ve cansız bedenini recm ettirecektir.

islam bu bebeğim açın iki satır gazali okuyun, hadis okuyun gelin. laikliğin kafasına vura vura ehlileştirdiği soft türkiye müslümanlığını yaşadığınızdan gerçek islamı ütopyalarda arıyorsunuz.
aynen öyledir tecavüze uğrayan kızın recm edildiği görülmemiş şey değildir şeriat uygulanan ülkelerde.
"Ey iman edenler!
Öldürülenler üzerinde kısas üzerinize farz kılınmıştır." (Bakara 178) ve "Kısasta sizin için hayat vardır." (Bakara 179) ayetleri ile çürütülebilecek önerme.
Öldürmeye, tecavüze, hayvanlığa taciz diyen orospu çocuklarını görmemize vesile olan mide bulandırıcı önermedir.
maymundan doğan söylemi.
Şeriat olsaydı böyle bir şey olmazdı zaten.
"Zina ve ırza tecavüz suçları için öngörülen cezalar Allah'a ait haklardandır. Topluma karşı işlenen bir suç olduğu için de toplum haklarından sayılmıştır. Bu itibarla, mütecavizin cezalandırılması için mağdurun davacı olması şart değildir; mağdurun şikayeti söz konusu olmasa bile, suçun sabit olması halinde mütecaviz cezaya çarptırılır.

Tecavüz vuku bulmazsa bile, bu tür tacizler için de t’azir cezası söz konusudur.

Ta’zir cezası, suçlunun durumuna ve suçun niteliğine göre ağır söz, hapis, dayak, ölüm gibi hakimin uygun göreceği cezalardır." (bkz: http://www.sorularlaislam...-cezalandirmak-midir.html)

bu mihvalde şeriata göre suçlunun, hem ırza geçmesi, hem, öldürmesi, hem de cesedi yakması-ki ölüye işgence de yasaklanmıştır- hem de yakılmış cesedi nehre atması göz önüne alındığında en kötü ihtimalle öldürülmesi sonucunu çıkarabiliriz.
not: öldürülmesinden önce suçluya kırbaç cezası filan da uygulanabilir.
ey iman edenler!
öldürülenler üzerinde kısas üzerinize farz kılınmıştır." (bakara 178) ve "kısasta sizin için hayat vardır." (bakara 179) ayetleri ile çürütülebilecek önerme.

ey iman edenler!
öldürülenler üzerinde kısas üzerinize farz kılınmıştır." (bakara 178) ve "kısasta sizin için hayat vardır." (bakara 179) ayetleri ile çürütülebilecek önerme.

ey iman edenler!
öldürülenler üzerinde kısas üzerinize farz kılınmıştır." (bakara 178) ve "kısasta sizin için hayat vardır." (bakara 179) ayetleri ile çürütülebilecek önerme.

ey iman edenler!
öldürülenler üzerinde kısas üzerinize farz kılınmıştır." (bakara 178) ve "kısasta sizin için hayat vardır." (bakara 179) ayetleri ile çürütülebilecek önerme.

4 kez yazdım zira bazı arkadaşların kafası tek seferde basmıyor.
Şeriat olsaydı kadın tek başına yolculuk etmezdi belki zira hacca bile kadınlar tek başına gitmezler, belki otobüsler minibüsler haremlik selamlık olurdu gerizekalı.

Ölmüş bir kadının bedeninden şeriata pay çıkarmak, kemalist yobazlar kadar hastası da yok memelekette.