bugün
- bir kadına söylenebilecek en güzel iltifat15
- putine bir savaş taktiği ver13
- karşı cinste çekici gelen özellikler13
- dünya türkiye'nin neyini kıskanıyor24
- lise eteğini saklayan hatun10
- online 28 yazar şu an ne yapıyor13
- 24 mayıs 2024 panathinaikos fenerbahçe beko maçı14
- yazarların bugün içtiği sigara sayısı16
- ideal erkek boyunun 195 olması16
- iremga'yı taşlamak14
- ameliyatla erkek oldum soruları alayım19
- sokak hayvanları uyutulacak81
- türkiye fakirse halk neden obez31
- rüyada olduğunu fark etmek8
- zalbert kızsa kanıtlasın11
- mert hakan yandaş26
- hayırlı cumalar9
- türk kızları neden gülümsemiyor17
- bir kadın nasıl susturulur21
- biontech aşısı olan insan9
- kitap okumanın zararlı ve gereksiz olması12
- iran cumhurbaşkanının cennete girişi12
- ankarayı öven tip9
- geldi yine deli9
- sokak köpeklerini çin'e ihraç etmek12
- türk erkeklerindeki iğrenç detaylar15
- beşiktaş ın fenerbahçe yi geçmesi12
- iran'ın teşekkür mesajında türk bayrağı koymaması17
- 23 mayıs 2024 beşiktaş trabzonspor maçı25
- icardi190522
- e f e8
- aydinoglu bombala21
- bir erkek nasıl rahatlar15
- kocaeli de asansöre sıçan adam8
- 6 ayda yazılımcı olmak10
- ismail kartal19
- mecidiyeköy metrosunda intihar eden kız10
- 23 mayıs 2024 ali koç basın toplantısı11
- kızlar kendi aralarında ne konuşuyor11
- sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj sjs8
- bik bik için diktiğim etek17
- insan olmaya ceyrek kala8
- galatasaray17
- türkiyedeki rusların gövde gösterisi yapması11
- age of empires'in üstüne oyun var mı12
- 22 mayıs 2024 atalanta bayer leverkusen maçı8
- erkeklerin sözlükte durma nedeni10
- hangi sözlük erkeğiyle evlenmek istersin8
- spor salonuna gitsem erkekler popoma bakar mı12
- unutulan ünlüler11
insan vücudunun dış yüzü,cilt,vücut.
bir iç çamaşırı markası
ing. 10.
(bkz: ten ten)
pop agirlikli $arkilara derin anlamlar yuklemek icin sozlerde cokca kullanilan kelime. $arki soyleyen mustafa topaloglu bile olsa eger sozlerde ten kelimesi varsa insan duraksiyor ister istemez.
ilk çıkan pearl jam albümünün ismi.
en guzel giysimiz.
dokunmaya bayıldıgımız mukemmel haz duygusu veren üstün sex yaratıgı kadınların kıskırtıcı dıs yuzeyi.
Uyuşmazlığa yol açabilen şeydir.
(bkz: skin)
black gibi insanüstü bir sarkıyı icinde bulunduran albümdür.
böyle bir baslangıc albümü olamaz sanırım, ilk albümleri olmasına rağmen hala en iyisidir.
böyle bir baslangıc albümü olamaz sanırım, ilk albümleri olmasına rağmen hala en iyisidir.
eski turk.
cilt (kitap)
cilt (kitap)
nirvana için nevermind neyse, pearl jam için ten o'dur..
sonra çıkan bütün albümlerde o tadı aratmış, bazı bazı yakalatmış bazı bazı yakınına yaklaşamamış bir numara.
kusursuzdur, başrol oyuncusudur, iyi ki vardır.
sonra çıkan bütün albümlerde o tadı aratmış, bazı bazı yakalatmış bazı bazı yakınına yaklaşamamış bir numara.
kusursuzdur, başrol oyuncusudur, iyi ki vardır.
(bkz: bütün parcalari hit olmus albümler) kategorisine kafadan girebilecek bir albümdür.
en geçerli iletişim aracıdır. pek çok şeydir.
mesela, bebeklerin ilk aylarda emzirilmesi, bebeğin sağlıklı beslenmesini sağladığı gibi, en az onun kadar önemli olan, bebekle annenin yakınlaşmasını da sağlar. bilim adamları filan, anasıyla ten temasına giren bebeklerin kendilerini daha güvende hissettiklerini söylüyorlar.
bebekleri geçelim, kadın erkek ilişkilerinde de en önemli aşama tensel temastır. ten uyumu yaşamayan insanlar arasında yaşanan evliliklerin pek iyi gitmediği, görünürde sorun olmamasına rağmen mutlu evlilik yaşayamadıkları söylenir. evlenmedim, bilemiyorum. zaten bende işlemez böyle şeyler. çok pis tenim vardır, bir sinek ısırır eşek arısı sokmuş gibi şişer nalet. beni bırakın, siz kendi başınızın çaresine bakın.
mesela, bebeklerin ilk aylarda emzirilmesi, bebeğin sağlıklı beslenmesini sağladığı gibi, en az onun kadar önemli olan, bebekle annenin yakınlaşmasını da sağlar. bilim adamları filan, anasıyla ten temasına giren bebeklerin kendilerini daha güvende hissettiklerini söylüyorlar.
bebekleri geçelim, kadın erkek ilişkilerinde de en önemli aşama tensel temastır. ten uyumu yaşamayan insanlar arasında yaşanan evliliklerin pek iyi gitmediği, görünürde sorun olmamasına rağmen mutlu evlilik yaşayamadıkları söylenir. evlenmedim, bilemiyorum. zaten bende işlemez böyle şeyler. çok pis tenim vardır, bir sinek ısırır eşek arısı sokmuş gibi şişer nalet. beni bırakın, siz kendi başınızın çaresine bakın.
Abbas Kiarostami'nin deneysel filmi. mekan; tahran. kahraman; iranlı bir bayan. konu; iranlı kadınların sorunları. filmi izlemeyip de senaryoyu okusanız olur. çünkü film paso diyaloglardan oluşuyor. farklı bir deneyim, izlemezseniz hiç bir şey kaybetmezsiniz.
yönetmenliğini abbas kiarostami'nin üstlendiği 2002 yılı yapımı iran'ın başkenti tahran'da bir kadın ve onun arabasına binenlerle yaptığı diyaloglara dayanan, kadınların iran'daki durumlarını ve yaşam biçimlerini süslü olmadan anlatan akılda kalıcı bir filmdir. tüm bir film -yaklaşık 1,5 saat- arabanın içinde geçmektedir. kadın şoför mania akbari hem kendi hayatını, hem de iran'daki yüzlerce kadının hayatlarını anlatıyor aslında. filmde kocasından ayrılmak isteyen kadınların ya uyuşturucu kullanıyor, ya da dayak atıyor diyerek yalan söylemeleri gerektiğini de öğreniyoruz iran'da. tabi mahkemenin de buna inanması lazım. aksi takdirde sadece erkek istediği zaman boşayabiliyor kadını.
hakkında uyuşturucu kullanıyor deyip yalan söyleyerek ayrıldığı kocasının yani kendi çocuğu tarafından bu sebepten ötürü sevilmemek, nefret edilmek de yalan söylemeyi göze alarak kocasından ayrılan bir kadının ödediği bedel olarak karşımıza çıkıyor. mania akbari'nin yukarıda da söylediğim gibi burada sadece kendini değil, aynı durumdaki tüm iranlı kadınları da temsil ettiğini söyleyeyim.
filmde dikkatimi çeken bir kaç noktadan bahsetmem gerekirse yanılmıyorsam sadece 2 kamerayla çekilmiş ve söz konusu kadın şoförün kendi oğlu dışındakilerin hepsi kadın. oğlu da zaten küçük, veledin teki. ama inanılmaz bir oyunculuk sergilediğini de ekleyeyim. arabaya bir hayat kadınının bindiği sahne ile mania'nın çocuğunu babasından alıp babaannesine götürdüğü sahnelerde iran'daki rejimin baskısından dolayı cinsellik konusunda bastırılan düşüncelerin varlığı da göze çarpan noktalardan. hatta çocuk seks seks diye merak edercesine kendi kendine söyleniyordu bir bölümde.
film bazı yerlerde sıkıcı, bazı yerlerde kastırıyor, bazı yerlerde insanı geriyor bazı yerlerde de meraklandırıyor. sadece 2 kamera kullanılması da eleştirilmemeli bence. çünkü amerikan filmi değil bu. izlenmeli kesinlikle.
hakkında uyuşturucu kullanıyor deyip yalan söyleyerek ayrıldığı kocasının yani kendi çocuğu tarafından bu sebepten ötürü sevilmemek, nefret edilmek de yalan söylemeyi göze alarak kocasından ayrılan bir kadının ödediği bedel olarak karşımıza çıkıyor. mania akbari'nin yukarıda da söylediğim gibi burada sadece kendini değil, aynı durumdaki tüm iranlı kadınları da temsil ettiğini söyleyeyim.
filmde dikkatimi çeken bir kaç noktadan bahsetmem gerekirse yanılmıyorsam sadece 2 kamerayla çekilmiş ve söz konusu kadın şoförün kendi oğlu dışındakilerin hepsi kadın. oğlu da zaten küçük, veledin teki. ama inanılmaz bir oyunculuk sergilediğini de ekleyeyim. arabaya bir hayat kadınının bindiği sahne ile mania'nın çocuğunu babasından alıp babaannesine götürdüğü sahnelerde iran'daki rejimin baskısından dolayı cinsellik konusunda bastırılan düşüncelerin varlığı da göze çarpan noktalardan. hatta çocuk seks seks diye merak edercesine kendi kendine söyleniyordu bir bölümde.
film bazı yerlerde sıkıcı, bazı yerlerde kastırıyor, bazı yerlerde insanı geriyor bazı yerlerde de meraklandırıyor. sadece 2 kamera kullanılması da eleştirilmemeli bence. çünkü amerikan filmi değil bu. izlenmeli kesinlikle.
(bkz: ben 10) isimli çizgi filmin okunuşunda söylenen sayı.
ben ten ben ten ben ten. ben ten ten.
hah aklıma geldi, bir de tenten vardı bir zamanlar, ne oldu ona?
ben ten ben ten ben ten. ben ten ten.
hah aklıma geldi, bir de tenten vardı bir zamanlar, ne oldu ona?
aşkı soğutamayan insan yüzeyi.
"tenimden arındıracağım seni izin kalmayacak
senin kokun vardır diye saçlarını son kez koklayıp ağlayarak yıkayan aptal kız değilim artık
13 yaşında hiç değilim
bilmediğin kadar deli
düşünemeyeceğin kadar dipteyim şimdi
kanata kanata bile olsa soyunacağım senden
zerre izin kalsın istemiyorum
bedenimden soyacağım seni izin kalmayacak
sana benzeyeceğim yemin ederim,
sen olacağım
ruhumu sende bıraktım
artık ruhsuz sevişeceğim
hayalini gel al benden,
aşkı ya ten soğutur ya zaman
tüm ümidim zamanda
sen çoktan başka bedenler giymişken üzerine
neden izin kalsınki bende
seni sevdiğimi düşünmek bile istemiyorum
seni sevmiyorum.
*"
"tenimden arındıracağım seni izin kalmayacak
senin kokun vardır diye saçlarını son kez koklayıp ağlayarak yıkayan aptal kız değilim artık
13 yaşında hiç değilim
bilmediğin kadar deli
düşünemeyeceğin kadar dipteyim şimdi
kanata kanata bile olsa soyunacağım senden
zerre izin kalsın istemiyorum
bedenimden soyacağım seni izin kalmayacak
sana benzeyeceğim yemin ederim,
sen olacağım
ruhumu sende bıraktım
artık ruhsuz sevişeceğim
hayalini gel al benden,
aşkı ya ten soğutur ya zaman
tüm ümidim zamanda
sen çoktan başka bedenler giymişken üzerine
neden izin kalsınki bende
seni sevdiğimi düşünmek bile istemiyorum
seni sevmiyorum.
*"
bo derek ve dudley moore' un başrollerini paylaştığı erotik yapım. hem mesleğinde hem de çapkınlıkta virtüöz olmuş bir adam*, birlikte olduğu kadınlara on üzerinden not vermektedir ve portföyündeki onca kişi arasından henüz tam puan alan çıkmamıştır. sonra bir gün bir afetle karşılaşır ve olaylar gelişir.
hanımefendinin deniz kenarında ata çıplak bindiği sahne izleyen her erkeğin rüyalarına en az bir kez girmiştir.
hanımefendinin deniz kenarında ata çıplak bindiği sahne izleyen her erkeğin rüyalarına en az bir kez girmiştir.
içerisinde black, jeremy ve özellikle de alive gibi çok bilinen şaheserlerin olduğu pearl jam albümü.belki de tüm zamanların en görkemli debut albümü. * *
iran'ın popüler yönetmenlerinden abbas kiarostami'nin başarılı sayılabilecek filmi. film 10 kısa bölümden oluşuyor. kadın şöfor, 90 dakika boyunca araba kullanıyor ve oğlunu, yakını ve tanımadığı kadınları arabasına alıyor. film bu diyaloglarla devam ediyor. burda yönetmenin iran'ın yönetim şekli çerçevesinde * * kadın diyaloglarıyla kadının toplumdaki yerini açımlamaya çalışmasına tanık oluyoruz. zaman zaman vurgulananlar filmi ortalamanın üzerine taşıyor. bunlardan en olmuşu/ dikkat çekeni, kadın şöforümüzün arabasına aldığı fahişe kadınla diyalogu. kadının genel olarak dar bir dünya içinde dolanıp durduğunu kısılmışlık, sıkışmışlık hissiyle veriyor film. böylelikle de sınıfı geçiyor.
10 üzerinden 7!
iran'ın popüler yönetmenlerinden abbas kiarostami'nin başarılı sayılabilecek filmi. film 10 kısa bölümden oluşuyor. kadın şöfor, 90 dakika boyunca araba kullanıyor ve oğlunu, yakını ve tanımadığı kadınları arabasına alıyor. film bu diyaloglarla devam ediyor. burda yönetmenin iran'ın yönetim şekli çerçevesinde * * kadın diyaloglarıyla kadının toplumdaki yerini açımlamaya çalışmasına tanık oluyoruz. zaman zaman vurgulananlar filmi ortalamanın üzerine taşıyor. bunlardan en olmuşu/ dikkat çekeni, kadın şöforümüzün arabasına aldığı fahişe kadınla diyalogu. kadının genel olarak dar bir dünya içinde dolanıp durduğunu kısılmışlık, sıkışmışlık hissiyle veriyor film. böylelikle de sınıfı geçiyor.
10 üzerinden 7!
uyuşmadır.
ingilizce de on (10) sayısını ifade eder.
(ing) 10.
(ing) 10.
doğuş un 2008 yılında çıkardığı 10. albümü.
albümdeki şarkılar;
Canın Cehenneme
Gurur
Sana Da Gelir Aşk
She
Yıkık (Türkçe Versiyon)
Yola Devam
Canın Cehenneme (Karaoke)
Gurur (Karaoke)
Sana Da Gelir Aşk (Bubbling Versiyon)
Sana Da Gelir Aşk (Karaoke)
She (Kareoke)
She (Stadium Remix)
Yıkık (Karaoke)
Yıkık (R&B)
Yola Devam (Karaoke)
albümdeki şarkılar;
Canın Cehenneme
Gurur
Sana Da Gelir Aşk
She
Yıkık (Türkçe Versiyon)
Yola Devam
Canın Cehenneme (Karaoke)
Gurur (Karaoke)
Sana Da Gelir Aşk (Bubbling Versiyon)
Sana Da Gelir Aşk (Karaoke)
She (Kareoke)
She (Stadium Remix)
Yıkık (Karaoke)
Yıkık (R&B)
Yola Devam (Karaoke)
güncel Önemli Başlıklar