bugün
- kur an çevirisi yapmanın haram olması9
- dilan dere ile evlenmek9
- astrolog meral güven13
- emre belözoğlu14
- mauro icardi15
- galatasaray19
- israil'in refahta sivil çadırlarını vurmasi12
- icardi19058
- mert hakan yandaş26
- fenerbahçe12
- fenerbahçe'nin gs'nin balonunu patlatmış olması12
- ismail kartal12
- 2023 2024 sezonu süper lig şampiyonu galatasaray16
- ergin ataman14
- pornhub com10
- fenevin üzerindeki trabzonspor laneti8
- evlenmelik sözlük erkekleri27
- ikizler burcu erkeği10
- karşı cinste çekici gelen özellikler20
- hangi süper güce sahip olmak isterdiniz12
- beşiktaşın en kötü sezonunda bile kupa alması8
- rüyada olduğunu fark etmek10
- fenerbahçe taraftarı9
- aslolan fenerbahcedirin anlık suratı10
- nihavend longa8
- ameliyatla erkek oldum soruları alayım20
- sokak hayvanları uyutulacak24
- yazarların bugün içtiği sigara sayısı20
- 26 mayıs 2024 konyaspor galatasaray maçı10
- mika raun'un gelinlik giymesi12
- istanbul'a taşınmak isteyenler için tavsiyeler14
- neden yazarlık yapıyorsunuz20
- true bekarsa ispatlasın13
- sözlükteki en sapık 10 yazar16
- fettullah gülen'in ölmesi22
- ölen arkadaşın karısının seksi olması9
- namaz kılan kemalist fayda görür mü11
- fenerbahçe amblemindeki ot9
- yaya geçidinde kendini yola atan alman16
- dinci geri zekalılar ile insanlığın mücadelesi17
- online 28 yazar şu an ne yapıyor15
- bir kadın nasıl susturulur16
- 24 mayıs 2024 panathinaikos fenerbahçe beko maçı11
- türk kızlarındaki zenci merakı15
- menzilcilerin gay gay hareketleri13
- bir kadına söylenebilecek en güzel iltifat19
- iremga'yı taşlamak17
- türkiye fakirse halk neden obez9
- dünya türkiye'nin neyini kıskanıyor14
- lise eteğini saklayan hatun13
kendini hoş bulmuş yazar. o zaman hoş gelmiş.
kendisi hoş gelen yeni yazardır umarız biz de hoş buluruz. kendisine yazım hayatında başarılar.
raphael diyince supernatural geldi aklıma. yazarmış hoşgelmiş.
devamını leonardo donatello olarak getirilesi.
arada sırada entry giren ve sonra bu entryleri silen bir yazar türü.
yalnız bu başlıktaki tüm entryler troll'lan. valla gay olacam, çok şirin adamlar var bu sözlükte.
hoş bulan yazarlarımızdan, heyecanlansın efenim sözlükte.
rönesans dönemi aydınlarının ikisidir. Yazarada buradan hoşgeldin diyoruz.
usta splinter'a benden selam söylemesini arzu ettiğim yazar.
nick nameini kıskandığım yazardır.
nickini görünce sarsıldım resmen benim aklıma niye gelmemiş ki.. geç olsa da hoş gelmiş yazar..
son dönemlerde, kurduğunuz "bu adam ne güzel yazmış." cümlesindeki adamlardan biridir.
adam çok iyi, dokuzuncu nesil olmasına rağmen çözmüş uludağ sözlüğü, yolu açık olsun, destek alması için bi kaç güzide yazar daha var entrylerini okumadan güne başlayamadığımız! onlardan birine yollayacaktım ama dedim kendim araştırayım biraz bu değerli dostu.
gerçi kendim araştırayım dedim de içinden kuresel ikinma çıkmasından da korkmuyor eğilim
gerçi kendim araştırayım dedim de içinden kuresel ikinma çıkmasından da korkmuyor eğilim
(#20348102)başlığını görünce aklıma o kadar çok şey geldi ki koptum amk.
(#20489499) fena ayar vermiştir.
nesildaşım yazar. Karması ordinaryus, adam kısaca yardırmış abiler. Sağolsun, nick altıma uğramış, selam çakmış. Aleyküm selam üstadım.
bu arada, atalarımız büyük lokma ye, büyük söz söyleme demişler. Dikkatli olmak lazım üstadım. Kestaneyi çizdirmeyelim sonra.
(#20528181)
bu arada, atalarımız büyük lokma ye, büyük söz söyleme demişler. Dikkatli olmak lazım üstadım. Kestaneyi çizdirmeyelim sonra.
(#20528181)
sözlüğün en kalitel yazarı. şüphesiz.
(bkz: #20809989) madem teknoloji diye bişey var, ayarla cep telefonunun saatini, kıl namazını.
di mi ama şimdi?
böyle marangoz keseri gibi "hep bana" yontmak olmuyor.
dıtdit: lan arkadaş adam bildiğin komplekssiz çıktı ya. din üzerine biraz lafladıktan sonra anladım ki adam ciddi ciddi özeleştiri yetisine sahip ve bunun ne kadar hayati olduğunun farkında.
varolsun.
di mi ama şimdi?
böyle marangoz keseri gibi "hep bana" yontmak olmuyor.
dıtdit: lan arkadaş adam bildiğin komplekssiz çıktı ya. din üzerine biraz lafladıktan sonra anladım ki adam ciddi ciddi özeleştiri yetisine sahip ve bunun ne kadar hayati olduğunun farkında.
varolsun.
sözlüğü forum sanan yazar.
(#20896885) ölmüş biri hakkında hem de sırf bir iki karalama kampanyası yüzünden ileri geri konuşan yazarımsı.(!) adını ağzınıza alamayacağınız kadar da adamdı ayrıca!
iyi bir gençlerbirliği taraftarıdır.Selam olsun şehrinin ve memleketinin takımına sahip çıkanlara..
sempatik, iyi niyetli bir yazardır.
(bkz: ceza/#20968064)
selamlar dostum...
hiç eğip bükmeden direk konuya giriyorum. Türkiye'de rap müziğin tanınmasını ne kuvvetmira ne nefret nede cartel sağlamıştır. Bu konu kişilere bir iki gruba indirgenecek kadar basit olmamıştır çünkü. Şimdi bu ülkede herkes bu işi ben başardım demeye yelteniyor özellikle ceza-sagopa ikilisi hep bu işin "türkiye deki 1 numarası benim ben yaptım oldu... ben başardım rap bu hale geldi türkiye de..." edebiyatını yaparak ego tatminini gerçekleştirmektedir.
Kuvvetmira sago'nun söylediği gibi 98 de değil 2000 li yıllarda parçaların arasında kendi adını söyler gibi kullandığı ve sahtiyan'ı da dahil ettiği bir oluşumdu. birde bora vardı ingilizce olarak birkaç parçada bulunmuş olan. onun haricinde ne ceza nede başka biri o dönem içerisinde kuvvetmira gibi bir oluşumun üyesi olmamıştır. Birde o dönemi yaşamış radyo programı yapmış biri olarak net şekilde söyleyebilirim ki ilginin odağı nefret grubuydu. diğerleri onun arkasından geliyordu... eğer orada da bir sıralama yapacak olursak fuat - silahsız kuvvet - rapor 2 - yener - ol- sos - ve hiç sevmesem de barikat gibi şahıslar ve gruplardı.
ön planda olan herkesin çalışmak istediği kişi ceza ve fuchs'tu. yani sagopa kajmer bu adamların albümüne beat yapmak için can attı nitekim yaptı da... sapoga kajmer Hammer Müzikten çıkardığı ilk albümünün hikayesini de anlatsın eğer samimiyse... hammer müzik kimle önce anlaşmış ve kim kime önayak olup onuda hammer müzik içine dahil etmiş.
birde slow rap diye bir şey yok kardeşim emin ol... rap agresiftir ritimleri sakin olsa dahi. bu rap ise tamam slow rap var. http://www.youtube.com/watch?v=66AT58TPi3w
bu yukarıdakileri türeten de sagopa kajmer denilen vatandaşın ta kendisidir.
birde "1.si amerika sokak rapçisi" demişsin bunu bek anlayamadım battle rap demek istedin herhalde. bu sadece bir tarzdır eğlencelidir ilgi çekicidir magazinseldir ama rap müziğin yansıtması gereken sosyal mesajları içerisinde pek barındırmadığı için geçerli değildir.
birde Türkiye'de rap 2005 yılından sonra patlamıştır bunu yapanda birçok kişinin beğenmediği yeraltının çocuklarıdır. Evet bunu başaranlar bu çocuklardır ceza, fuat, veya sagopa ile veya ne bileyim ramiz ile başlamıştır belki bu işe... yani onların başarısı bu yöndedir. Onun haricinde rap müziği kitlelere yayıp kemik bir dinleyici kitlesi yaratan yeraltının emekçileridir. diğerleri loli-pop reklamlarında, birileri cem yılmaz'ın icraatlarında yer alırken hiç karşılıksız üreten kitle başarmıştır bunu. Küçümsediğiniz sansar'lar, ihtilal'ler, saian'lar, da poet'ler hatta ve hatta unutulan pusat, canka, rahdan, kurşun, a.p.o, tepki, bela gibi adamlardır. ... vesairelerdir işte bazılarına göre. ama asıl çıtayı yükselten bu adamlardır.
Ki sagopa gibi "şarkılarımı yasa dışı olarak dinleyenlere hakkımı helal etmiyorum" diyen adamlar rap müziğin temsilcisi olamazlar.
selamlar dostum...
hiç eğip bükmeden direk konuya giriyorum. Türkiye'de rap müziğin tanınmasını ne kuvvetmira ne nefret nede cartel sağlamıştır. Bu konu kişilere bir iki gruba indirgenecek kadar basit olmamıştır çünkü. Şimdi bu ülkede herkes bu işi ben başardım demeye yelteniyor özellikle ceza-sagopa ikilisi hep bu işin "türkiye deki 1 numarası benim ben yaptım oldu... ben başardım rap bu hale geldi türkiye de..." edebiyatını yaparak ego tatminini gerçekleştirmektedir.
Kuvvetmira sago'nun söylediği gibi 98 de değil 2000 li yıllarda parçaların arasında kendi adını söyler gibi kullandığı ve sahtiyan'ı da dahil ettiği bir oluşumdu. birde bora vardı ingilizce olarak birkaç parçada bulunmuş olan. onun haricinde ne ceza nede başka biri o dönem içerisinde kuvvetmira gibi bir oluşumun üyesi olmamıştır. Birde o dönemi yaşamış radyo programı yapmış biri olarak net şekilde söyleyebilirim ki ilginin odağı nefret grubuydu. diğerleri onun arkasından geliyordu... eğer orada da bir sıralama yapacak olursak fuat - silahsız kuvvet - rapor 2 - yener - ol- sos - ve hiç sevmesem de barikat gibi şahıslar ve gruplardı.
ön planda olan herkesin çalışmak istediği kişi ceza ve fuchs'tu. yani sagopa kajmer bu adamların albümüne beat yapmak için can attı nitekim yaptı da... sapoga kajmer Hammer Müzikten çıkardığı ilk albümünün hikayesini de anlatsın eğer samimiyse... hammer müzik kimle önce anlaşmış ve kim kime önayak olup onuda hammer müzik içine dahil etmiş.
birde slow rap diye bir şey yok kardeşim emin ol... rap agresiftir ritimleri sakin olsa dahi. bu rap ise tamam slow rap var. http://www.youtube.com/watch?v=66AT58TPi3w
bu yukarıdakileri türeten de sagopa kajmer denilen vatandaşın ta kendisidir.
birde "1.si amerika sokak rapçisi" demişsin bunu bek anlayamadım battle rap demek istedin herhalde. bu sadece bir tarzdır eğlencelidir ilgi çekicidir magazinseldir ama rap müziğin yansıtması gereken sosyal mesajları içerisinde pek barındırmadığı için geçerli değildir.
birde Türkiye'de rap 2005 yılından sonra patlamıştır bunu yapanda birçok kişinin beğenmediği yeraltının çocuklarıdır. Evet bunu başaranlar bu çocuklardır ceza, fuat, veya sagopa ile veya ne bileyim ramiz ile başlamıştır belki bu işe... yani onların başarısı bu yöndedir. Onun haricinde rap müziği kitlelere yayıp kemik bir dinleyici kitlesi yaratan yeraltının emekçileridir. diğerleri loli-pop reklamlarında, birileri cem yılmaz'ın icraatlarında yer alırken hiç karşılıksız üreten kitle başarmıştır bunu. Küçümsediğiniz sansar'lar, ihtilal'ler, saian'lar, da poet'ler hatta ve hatta unutulan pusat, canka, rahdan, kurşun, a.p.o, tepki, bela gibi adamlardır. ... vesairelerdir işte bazılarına göre. ama asıl çıtayı yükselten bu adamlardır.
Ki sagopa gibi "şarkılarımı yasa dışı olarak dinleyenlere hakkımı helal etmiyorum" diyen adamlar rap müziğin temsilcisi olamazlar.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar