bugün
- kablosuz sütyen18
- bugün yaşadığınız en üzücü olay11
- hangi sözlükçüyü dövmek istersiniz12
- kadir mısıroğlu üstadın hoplattığı oğlanlar14
- yazarların cinsel tercihi9
- icardi190537
- albay kemal24
- meral akşener10
- karıncaları öldürmeden evden uzaklaştırma yöntemi14
- arkadaşlar sizce yakışıklı mıyım31
- müge anlı ile anadolu irfanı8
- seni allaha şikayet ediyorum erdoğan8
- meral akşener'in sarı saçları10
- peygamberlerin yahudi olması8
- kadir mısıroğlu mezarı10
- gizli samyel24
- 6 haziran 2024 meb ile ilgili skandal iddia25
- kuresel ikinma'nın sözlüğe dönüşü10
- aşkım ben hiç osurmuyorum bizde genetik diyen kız11
- elini cebine atınca en az 5000 lira olmalı9
- estetikle 30 yaşına dönen teyze8
- belediye otobüsüne kaçak binme yöntemleri10
- türklere peygamber gönderilmemiş olması19
- türk tarihinin en büyük komutanı rte dir18
- kadınlar konusunda bilmek istediğiniz ne var12
- sokak ortasında ilişkiye giren muhafazakar çift21
- okula gidiyorum sözlük9
- ronaldo'nun fenerbahçe'ye gelme ihtimali12
- zalbert ramstein'in kürt olması15
- jose mourinho29
- sarılma ihtiyacı9
- havalar ısınınca orospu gibi giyinen kadınlar19
- kaç tane gerçek istanbullu tanıdınız17
- biz bu hayata çalışmaya mı geldik8
- sözlüğün bağımlılık yapması11
- 48 cm penisi olan adam12
- anın görüntüsü10
- türk kadınlarındaki en büyük sorun19
- türk polisinin güzel kızlara karşı olan nezaketi21
- merve boluğur11
- nude isteyen kız12
- güçlü kadınların ortak özellikleri17
- şanlıurfa da damattan istenilenler listesi13
- kocasına kahvaltı hazırlamayan kadın kusurludur11
- zalbert ramstein12
- sözlüğün en iyi iki erkek yazarı12
- kemalistlerin insanları atatürk ten soğutması20
- magicovento13
- sözlüğün en iyi iki kadın yazarı34
- içinde hiç'a harfi geçmeyen bir cümle yazınü12
entry'ler (985)
misto. vaziyete göre büyüklük tercihe bağlı.
prof artık tabi. yıllar geçti.
Evet ama burası mahkeme değil futbol sahası dedirtir adama bu laflar vesselam. Arsenal gs maçı mı?
Realitedir hakikate dair.
Ninemin bıyıkları olsa dedeme kol kanat gererdi maçıdır.
roman yazarıdır. dört adem ve şemsiye tamircisi adlı romanları vardır. dergah ve hece dergilerinde edebiyat hakkında kuramsal yazılar yazar.
hep aynı hikaye adlı öykü kitabı çok kıymetli, adanada yaşayan, öğretmenlik yapan bir yazardır. edebi müdahale dergisini çıkarmaktadır ekibiyle beraber. ilk öykü kitabındaki gömülen öyküsü ile oğuz ataya selam çakmıştır. gömülen çok güçlü bir öyküdür bu arada...
türkiyeyi ne kadar etkileyeceğini bilemediğim, aslında şöyle bir düşününce etkilemeyeceğini düşündüğüm, yayınevlerinin bazı şeyleri değiştirmesine sebep olsa keşke dediğim ama keşkeme kendim bile inanmadığım için bir umut beslemediğim olay.
oğuz atay'ı konu edinerek yazdığı biyografi-eleştiri kitabı için müthiş bir araştırma içine girmiş, sonuçta olağanüstü bir eser ortaya koymuş olduğunu düşündüğüm, bu yüzden de kalben ısınıverdiğim bilim-sanat insanıdır. diğer kitaplarını da aldık tabi hemen, şimdi sırada türkiyede postmodern edebiyatı anlattığı kitabı var.
nermin tenekeci adlı öykü yazarının ilk öykü kitabıdır. sokaktan, hayattan beslenen canlı karakterler ile güçlü kurgular kitabın dikkat çeken özelliğidir. dili temiz ve güçlüdür. takdire şayandır.
faulkner abimizin birbirinden bağımsız iki hikayeyi peşpeşe bölümler ile anlattığı, iki karakterden yola çıkarak yine insan durumuna el attığı, güzel Türkçemizde ilke kez ocak 2011'de yayınlanan kült romanı. yapı kredi yayınları tarafından yayınlanmıştır. faulkner abimizin külliyatına hasta roman okur-yazarlarının kaçırmayacağı bir eserdir.
Işık Yanar isimli genç romancının Şule yayınlarından yayınlanan, parçalı kurgu ile bir bekleyişi anlattığı romandır.
adı çok iyi roman. can yayınları yayınlamış. gülsoy zeki bir romancı. ben zaten zeki olmayan romancı bilmiyorum, o halde son cümlem saçma oldu. romanda baş karakter cem, bitkisel hayattaki eşine bakar, bakar, bakar, kendi zihni içinde onunla konuşur, onunla çatışır, aşkı sorgular, ihaneti sorgular.
düş kesiği adlı romanı 2010 oğuz atay roman ödülünü almış yazar.
çook güzel bir adam. tüm güzel adamlar gibi yok sayılmış bir adam. hayatı becerememek onda güzel bir gömlek gibi duruyor ve duracak da hep. allah affetsin, biz ondan razıyız.
öykü yazarı. 2 şubat 1962, kocapınar köyü / gönen / balıkesir doğumlu. karesi i̇lkokulu (1973), atatürk ortaokulu (1976), muharrem hasbi lisesi (1979) ve gazi üniversitesi i̇şletme fakültesi (1983) mezunu. çalışmalarını balıkesirde ticaret yaparak sürdürdü.
bir yıldız kayar bir i̇nsan ölürmüş başlıklı ilk öyküsü 1982 yılında aylık dergide çıkmıştı. bir grup arkadaşıyla birlikte kayıtlar dergisinin yayınına katkıda bulundu. daha sonra yazdığı öyküler; aylık dergi, yönelişler, mavera, yedi i̇klim, kayıtlar, hece ve heceöykü dergilerinde yayımlandı. esenlik zamanları adlı eseriyle türkiye yazarlar birliği 1999 yılı öykü ödülünü kazandı.
pencere cemal şakarın yeni öykü kitabı. bir taşra kasabasında, kendi dahil herkese; eşine, çocuklarına, içinde yaşadığı ortama yabancılaşmış bir rate entelektüelin serencamı öyküleniyor. kitap iki bölüm: birinci bölüm pencere adı altında toplanmış; ikinci bölümse ve diğerleri başlığı ile sunulmuş. ancak her iki bölümdeki öyküler aynı serencamın farklı kişiler tarafından yaşanmışlığını dile getiriyor. ancak birinci bölümdeki öyküler, aynı olayı yaşayan birkaç kişinin görüngüsünden yeni baştan anlatılıyor. (rasim özdenören)
şakar öykülerinde, çocukluktan başlayarak bir insanın hakikate ulaşma serüvenini anlatır. hep sorularla, yanılgılarla, ödeşmelerle geçen bir hayatın derin, çarpıcı yansımalarını... bu öykülerde kahramanımız değişmek ister ama bulunduğu yerde değişemeyeceğini bildiği için uzun yolculuklara çıkar. ( ) öyküleri tasavvuftaki seyri suluka benzetmek mümkündür. cemal şakarın öykü serüveninde hemen hemen aynı temayı (yol ve yolculuk) ve aynı kahramanı işlemesi bir handikap gibi gözükse, çoğaltmacılık riskini bünyesinde barındırsa da şakarın usta işi yaklaşımlarıyla bu risk bir verime dönüşmüştür. o bu temaları derinleştirerek, dairelendirerek şaşırtıcı bir bütünlüğe ulaştırtmayı başarmıştır. (necip tosun)
bir yıldız kayar bir i̇nsan ölürmüş başlıklı ilk öyküsü 1982 yılında aylık dergide çıkmıştı. bir grup arkadaşıyla birlikte kayıtlar dergisinin yayınına katkıda bulundu. daha sonra yazdığı öyküler; aylık dergi, yönelişler, mavera, yedi i̇klim, kayıtlar, hece ve heceöykü dergilerinde yayımlandı. esenlik zamanları adlı eseriyle türkiye yazarlar birliği 1999 yılı öykü ödülünü kazandı.
pencere cemal şakarın yeni öykü kitabı. bir taşra kasabasında, kendi dahil herkese; eşine, çocuklarına, içinde yaşadığı ortama yabancılaşmış bir rate entelektüelin serencamı öyküleniyor. kitap iki bölüm: birinci bölüm pencere adı altında toplanmış; ikinci bölümse ve diğerleri başlığı ile sunulmuş. ancak her iki bölümdeki öyküler aynı serencamın farklı kişiler tarafından yaşanmışlığını dile getiriyor. ancak birinci bölümdeki öyküler, aynı olayı yaşayan birkaç kişinin görüngüsünden yeni baştan anlatılıyor. (rasim özdenören)
şakar öykülerinde, çocukluktan başlayarak bir insanın hakikate ulaşma serüvenini anlatır. hep sorularla, yanılgılarla, ödeşmelerle geçen bir hayatın derin, çarpıcı yansımalarını... bu öykülerde kahramanımız değişmek ister ama bulunduğu yerde değişemeyeceğini bildiği için uzun yolculuklara çıkar. ( ) öyküleri tasavvuftaki seyri suluka benzetmek mümkündür. cemal şakarın öykü serüveninde hemen hemen aynı temayı (yol ve yolculuk) ve aynı kahramanı işlemesi bir handikap gibi gözükse, çoğaltmacılık riskini bünyesinde barındırsa da şakarın usta işi yaklaşımlarıyla bu risk bir verime dönüşmüştür. o bu temaları derinleştirerek, dairelendirerek şaşırtıcı bir bütünlüğe ulaştırtmayı başarmıştır. (necip tosun)
bugüne dönmek. n'apayım geçmişte, adı üzerinde; geçmiş.
mustafa kutlu'nun hikaye kitabı. çabuk okunur. kafada bir şeyler kalır. insan yamuktur, düzelmesi gerekmektedir.
mehmet erte'nin öykü kitabıdır. tuhaf öykülerden oluşur. öykü seven bir okur muhakkak okumalıdır.
bakışın kirlettiği ayna adlı tuhaf öykü kitabının yazarıdır. tuhaf öykü kitabı ifadesi bir beğeni ifadesidir. farklı ve güzeldir öyküleri.