bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım2
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- kadınlar2
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kolombiya4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- uludağ sözlüğün boşalması3
- rakı sevmemek7
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
entry'ler (12)
Bunun önüne geçebilen varsa helal olsun.evet aptallıktır ama insan duygularına sınır koyamaz , o beni sevmiyor ben de onu sevmeyeyim diyemez.
bunun önüne geçebilenler allah rızası için metodları mesaj atsın.büyük sevaba girer yeminlen.
bunun önüne geçebilenler allah rızası için metodları mesaj atsın.büyük sevaba girer yeminlen.
kahvenin yanına en çok yakışan bitter çikolatadır. üzerine başka şey tanımam.
seha okuş - hasretinle yandı gönlüm
(bkz: dönüş)
(bkz: dönüş)
değeri bilinmemiş bir filmdir canım kardeşim. bazı sahnelerinde değil konuşmak yutkunmakta bile zorluk çektirir insana. hele de son sahnesi insanın gözlerini kan çanağına çevirir. o kadar da etkileyici bir filmdir.
(bkz: sözlük yazarlarının izlemekten bıkmayacağı filmler)
(bkz: sözlük yazarlarının izlemekten bıkmayacağı filmler)
kürtçenin geçtiği bir yere güzel sıfatı dahi yakışmazken o dile (?) ait güzel bir kelime bulmanın da imkanı yoktur.
(bkz: gereksiz başlıklar)
(bkz: gereksiz başlıklar)
tatlıların şahıdır kendileri. dondurma ve pastanın kavuşmasına bol çikolata sosu eklendiği vakit mutluluğun doruk noktasına ulaştırır insanı.
bu enfes tatlıyı deneyip de pişman olan bir insan görmedim daha. bu kadar da iddialıyım bu konuda.
mekan olarak da izmir Karşıyaka'daki 06 pastanesini öneriyorum. gerçekten bu konuda çok başarılılar.
bu enfes tatlıyı deneyip de pişman olan bir insan görmedim daha. bu kadar da iddialıyım bu konuda.
mekan olarak da izmir Karşıyaka'daki 06 pastanesini öneriyorum. gerçekten bu konuda çok başarılılar.
bir zamanlar güzel bir anlama sahipti bu söz öbeği. artık değeri kalmadı. kendini bilmez insanlar yüzünden ruhunu yitirdi. ''geldin mi?'' sorusu kadar boş ve anlamsız oldu. tabi benim gözümde böyle. çünkü bir yerlerde aşkın en saf halini yaşayan insanların olduğuna eminim. onların birbirine duyduğu aşkı anlatmaya yetmese de gözlerindeki ışığın kaynağıdır ''seni seviyorum''.
kendisine ''meclisin toplanması için kaç tane mehmetçiğin ölmesi gerekir? '' diye sormak isterdim, zira kaç yıldır ölen mehmetçiklerin haddi hesabı yok ama sayın(!) hüseyin bey bunun pek farkında değil galiba.
devletin başında olan insanlardan birinin ''birkaç mehmetçik şehit oldu diye meclis toplanmaz.'' gibi bir açıklama yapması kadar acı bir şey yok. böyle bir açıklama ateşin sadece düştüğü yeri yaktığına kanıt.
artık öyle bir konuma geldik ki insanlar bir tane şehit verdik diye sevinir oldu. ya bunların biri de can bini de. ben fark göremiyorum açıkçası. şehit sayısının fazlalığına göre mi acı çekeceğiz ? ee bunların hepsi için üzülen, gözyaşı döken birileri var ve onlar yaşadıkları acıya rağmen vatan sağolsun diyebiliyor da devlet başındaki insanlar ''birkaç mehmetçik'' diye küçümsemeye kalkıyor.
yazık çok yazık...
devletin başında olan insanlardan birinin ''birkaç mehmetçik şehit oldu diye meclis toplanmaz.'' gibi bir açıklama yapması kadar acı bir şey yok. böyle bir açıklama ateşin sadece düştüğü yeri yaktığına kanıt.
artık öyle bir konuma geldik ki insanlar bir tane şehit verdik diye sevinir oldu. ya bunların biri de can bini de. ben fark göremiyorum açıkçası. şehit sayısının fazlalığına göre mi acı çekeceğiz ? ee bunların hepsi için üzülen, gözyaşı döken birileri var ve onlar yaşadıkları acıya rağmen vatan sağolsun diyebiliyor da devlet başındaki insanlar ''birkaç mehmetçik'' diye küçümsemeye kalkıyor.
yazık çok yazık...
buralar entry dolmadan önce pek ilgiliydim kendisiyle ama hayran sayısı artıkça ilgim azaldı.
sesini ve şarkılarını hala severim o ayrı.
sesini ve şarkılarını hala severim o ayrı.
şelaleden pepsi akması.
yaratıcılıkta(!) sınır tanımayan reklamcılar var öyle böyle değil.
yaratıcılıkta(!) sınır tanımayan reklamcılar var öyle böyle değil.
alışılmış kalıpların dışına çıkan güzel bir diziydi, lakin türk halkı şiveli komedi veya enterasan kahkaha efekti barındıran dizileri sevdiği için tutunmayı başaramadı.
sevenlerinin başı sağolsun. sizi tekrarlarınızda yaşatacağım.
usta oyuncuların adını anmadan da olmaz tabi.
(bkz: zafer algöz)
(bkz: müjdat gezen)
(bkz: şebnem sönmez)
sevenlerinin başı sağolsun. sizi tekrarlarınızda yaşatacağım.
usta oyuncuların adını anmadan da olmaz tabi.
(bkz: zafer algöz)
(bkz: müjdat gezen)
(bkz: şebnem sönmez)
ayrılığın bünyeye verdiği zararı dile getiren, harika bir sezen aksu parçasıdır. ayrılık acısı daha iyi anlatılamazdı heralde. aşağıdaki sözlerin üzerine söylenecek değil cümlem, kelimem bile yok.
ayrılık aman
ölümden yaman
geçmiyor zaman geçmiyor
ne anam babam
ne hoş hatıram
yetmiyor canım yetmiyor
ayrılık aman
ölümden yaman
geçmiyor zaman geçmiyor
ne anam babam
ne hoş hatıram
yetmiyor canım yetmiyor