bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- bugün de meme atan olmaması13
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi7
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ege waw3
- hoşgeldin pazartesi7
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- krista allen2
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ikinci el elbise giymek2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sol tarafın inzal olması3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kemal kılıçdaroğlu9
- düşün ki o bunu okuyor4
entry'ler (261)
Yahya Efendi, Kanunî dönemi ilim ve fen adamlarındandır. Allah dostu olarak bilinir. Beşiktaş Çırağan’ın hemen yukarısındaki dergahında ülkesi için “adam” yetiştirir.
Duası makbul bir zat olduğunu bilen civardaki balıkçılar, her sabah namazdan sonra dergahın önüne teknelerle yanaşırlar ve dua isterler.
O tarihte kıyılar henüz doldurulmadığından dergahın bahçesiyle deniz bitişiktir.
Yahya Efendi setin kenarına kadar gelir ve denize açılacak olanlara dua eder. Balıkçıların yürekten haykırdıkları amin sözlerine kıyıya vuran dalgalar eşlik eder. Yahya Efendi duasını bitirdikten sonra eliyle denizi işaret ederek “Eyyam ola” diye uğurlar balıkçıları.
Bu uygulama Yahya Efendi vefat edene kadar sürer. O günden sonra balıkçılar birbirlerine hayır dua maksadıyla “Eyyam ola” diye hitap ederler. Bu deyim zamanla “Heyamola” olup çıkar
Ahmet Sarbay / Geçmişe Mazi Derler
Eyyam ola: (Denizcilik tabiri) Havanın iyi olması dileğini belirten bir söz
Duası makbul bir zat olduğunu bilen civardaki balıkçılar, her sabah namazdan sonra dergahın önüne teknelerle yanaşırlar ve dua isterler.
O tarihte kıyılar henüz doldurulmadığından dergahın bahçesiyle deniz bitişiktir.
Yahya Efendi setin kenarına kadar gelir ve denize açılacak olanlara dua eder. Balıkçıların yürekten haykırdıkları amin sözlerine kıyıya vuran dalgalar eşlik eder. Yahya Efendi duasını bitirdikten sonra eliyle denizi işaret ederek “Eyyam ola” diye uğurlar balıkçıları.
Bu uygulama Yahya Efendi vefat edene kadar sürer. O günden sonra balıkçılar birbirlerine hayır dua maksadıyla “Eyyam ola” diye hitap ederler. Bu deyim zamanla “Heyamola” olup çıkar
Ahmet Sarbay / Geçmişe Mazi Derler
Eyyam ola: (Denizcilik tabiri) Havanın iyi olması dileğini belirten bir söz
Nepal, isveç, Peru
Şu reklamı görmeyeydim iyiydi ya, artık son kare bu oldu hafızamda * https://www.youtube.com/watch?v=KxYjAyeu3fk
başlığın altındaki ilk entry ile kendisini bir kez daha hatırlamamızı sağlamıştır, allah rahmet eylesin... (bkz: damdaki deli)
Ramazan'da iftardan sonra yakılan ilk sigara ile oluşan durumdur. Bu işin hakkı, hergün bir tane, akşam yemekten sonra dedirtir insana ama uygulamak zordur...
Klasik yöntemlerle daha keyifli hale getirilebilecek eylemdir. Sıcak su şarttır, öyle buz gibi traş köpüğü falan olmaz. Berberlerin kullandığı silindir şeklindeki sabun, fırçayla köpürtülmelidir. Ustura 1-2 denemeyle öğrenilebilecek bir olaydır, ayrıca sakal ne kadar uzun olursa olsun tıkanmadan tek harekette kestiğiniz alanı temizler. Bu detaylar rutin işlemi en fazla 2 dakika daha uzatır, ancak bir mecburiyeti keyif haline getirir.
bir süre sonra rutine bağlar. bazen de şifreli kelimelerle ifade edilir hale gelir * (bkz: mısır patlatalım mı) hayır nereden kalmış hatırlamıyorum bile. mısır eşliğinde seyredilen romantik filmin sonunu bir yerlere bağlamıştık herhalde *
Issız ada... hayır, yalnız tam uçaktan kurtulduk, hayatta kalma mücadelesinin başı... uyukuya dalmışız gerisi yok. lost'un ikinci bölümünü çekemedik daha. *
Bu akşam 11. nesillerin geldiğini yeniden hatırlamama sebep olan ikinci hadisenin başrolündedir kendisi. hoşgelmiştir...
"ulan onbirinci nesil mi gelmiş?" diyerek sözlüğe ne kadar ilgisiz kaldığımı anlamamı sağlayan kampanyadır *
Flormar 404, 405 ve 406.
Janet & Jak Esim - Durme Durme Kerido ijiko. uyku öncesi tavsiyemdir. https://www.youtube.com/watch?v=PqzK6XGeSRg
Ali Ağaoğlu'nun tam sayfa reklamının yayınlanmasıyla hem kadrosunda hem de okur kitlesinde sarsıntı oluşturan gazete, ertesi gün yazarlarından Şebnem Sönmez, Ece Zereycan, ihsan Eliaçık ve Deniz Evin sosyal'ı kaybetmiş, akabinde devam eden sarsıntı ile 15 çalışanın işine son verilmiş, bugün itibarıyla da gazetenin imtiyaz sahibi, iş adamı Turhan Ababey internet sitesinde yaptığı bir duyuru ile, yayın hayatlarına sadece web üzerinden devam edeceklerini duyurmuştur. http://www.karsigazete.co...i-okurlarimiza-h3706.html
bu memleket atatürk'e hakaret ediliyor diye youtube kapatmaları da görmüş olduğundan şaşırtıcı değildir. şaşırtıcı olan o gün atatürk'e hakaret ediliyor diye gerekirse bütün internete sansür getirilmesine razı olacak olanların, şimdi ülkesinin başbakanına iftira atıldığında benzer uygulamaya feveran etmesidir. ha yanlışmıdır? o zaman da taraftar değildim, şimdi de değilim. alem bir yolunu bulup her daim giriyor zaten. ama artık kabul edelim, internet böyle özgür bir ortam. adam atatürk'e de sövüyor, başbakana da, sana da, bana da...
sağa sola doğru yapılan manevralar neticesi kocaman yatağa sığamamak, sol aşağı eğilip laptopu yakalamak, açıp internete girmek, "bu gece de sözlüğe takılayıp" deyip sözlüğe yazmaya başlamak ve yine sabaha kadar uyuyamamak.
Daha önceleri de cami sattıkları şeklinde haberlere konu olan AKP'li Üsküdar Belediyesi'nin, ilçe sınırları dahilinde hayrat olarak yaptırılmış ve yıllardır insanlara hizmet eden, her türlü bakımı da vakıf tarafından karşılanan çeşmeleri teker teker ve hiç bir sebep göstermeden yıktırmış olmasıdır. Bu anlamsız davranış, #ÇeşmemeDokunma şeklinde tekpi almıştır.
tanım: şu yaşıma kadar bütün türevlerinden uzak durduğum, tesirini diş ağrısı için apranax aldığım zamanki kadar hızlı ve hissedilir şekilde gördüğüm, 5. günümde halen alışma aşamasında olduğuma inandığım antidepresan ilaçtır.
aşırı derecede sinirimi bozacak, iş yapmamı engelleyecek derecede kafama takılan ve psikolojik etkilerinin yanısıra, fiziksel olarak da gerilmeme sebep olan bir olay sonrası, kendimi işe veremediğim için kardeşimin tavsiyesi ile 50mg tabletlerden bir tane alarak kullanmaya başladım.
ilacı aldıktan yarım saat kadar sonra, hafif bir mide bulantısıyla karışık vücutta bir rahatlama hissi oluştu. 1 saat sonra, zaten yoğunlaşmam gereken işe kendimi daha çok vermiş, eğer istemli olarak hatırlamazsam, canımı sıkan hadiseyi unutmuş, aklıma gelince de o kadar kafaya takmaz bir halde buldum kendimi. 3 saat kadar sonra, bir başka noktaya arabayla hareket halindeyken, sıkışan trafik, arkaya hafifçe eğilmiş ön koltuğun inanılmaz rahatlığı ve camdan giren güzel bir esinti eşliğinde yaklaşık 1.5 saatlik bir uykunun kucağındayım. Akşama doğru hafif bir üşüme etkisi yaptı. Sanki içim üşüyormuş da titreme gelecek gibi oldu. Akşam evde arkadaşlarla kahkahalar atarak muhabbet halindeyiz. ilk günden bu kadar tesirli oluşu beni şaşırttı.
5. gündeyim, hafif mide bulantısı ve zaman zaman üşüyormuşum gibi hafif bir his oluyor. ama bunun dışında kafama takacak birşey yokmuş, hatırlasam bile o şiddette canımı yakmıyor.
aşırı derecede sinirimi bozacak, iş yapmamı engelleyecek derecede kafama takılan ve psikolojik etkilerinin yanısıra, fiziksel olarak da gerilmeme sebep olan bir olay sonrası, kendimi işe veremediğim için kardeşimin tavsiyesi ile 50mg tabletlerden bir tane alarak kullanmaya başladım.
ilacı aldıktan yarım saat kadar sonra, hafif bir mide bulantısıyla karışık vücutta bir rahatlama hissi oluştu. 1 saat sonra, zaten yoğunlaşmam gereken işe kendimi daha çok vermiş, eğer istemli olarak hatırlamazsam, canımı sıkan hadiseyi unutmuş, aklıma gelince de o kadar kafaya takmaz bir halde buldum kendimi. 3 saat kadar sonra, bir başka noktaya arabayla hareket halindeyken, sıkışan trafik, arkaya hafifçe eğilmiş ön koltuğun inanılmaz rahatlığı ve camdan giren güzel bir esinti eşliğinde yaklaşık 1.5 saatlik bir uykunun kucağındayım. Akşama doğru hafif bir üşüme etkisi yaptı. Sanki içim üşüyormuş da titreme gelecek gibi oldu. Akşam evde arkadaşlarla kahkahalar atarak muhabbet halindeyiz. ilk günden bu kadar tesirli oluşu beni şaşırttı.
5. gündeyim, hafif mide bulantısı ve zaman zaman üşüyormuşum gibi hafif bir his oluyor. ama bunun dışında kafama takacak birşey yokmuş, hatırlasam bile o şiddette canımı yakmıyor.
beylikdüzü: gentleman's land *
faydalı linkler kategorisinde yer alması gereken, hatta almış sitedir.
--spoiler--
https://sgk.ziraatbank.com.tr/ linkinden (gss prim-13)'ü seçerseniz çıkıyor borç.
--spoiler--
sözkonusu siteden sorgulama yaptıktan sonra ödeme yapmak istediğinizde, kredi kartı için değiştirilemeyen bir visa seçeneği çıkıyor. benim gibi benim gibi "sadece visa mı kabul ediyorlarmış?" diyerek sisteme küsmemelidir. kredi kartı numarasını girince, otomatik olarak algılayarak, yukarıdaki değiştiremediğiniz seçenek kendisi değişiyor. yani master card da kabul ediyorlarmış *
https://sgk.ziraatbank.com.tr/ linkinden (gss prim-13)'ü seçerseniz çıkıyor borç.
--spoiler--
sözkonusu siteden sorgulama yaptıktan sonra ödeme yapmak istediğinizde, kredi kartı için değiştirilemeyen bir visa seçeneği çıkıyor. benim gibi benim gibi "sadece visa mı kabul ediyorlarmış?" diyerek sisteme küsmemelidir. kredi kartı numarasını girince, otomatik olarak algılayarak, yukarıdaki değiştiremediğiniz seçenek kendisi değişiyor. yani master card da kabul ediyorlarmış *