bugün
- bebeği gibi seven incitmeyen değer veren erkek25
- insanlar melek mi şeytan mı9
- bir kadın nasıl tavlanır15
- uludağ sözlüğe nasıl düştünüz37
- kızların tipe bakmadığı gerçeği21
- sözlük kızlarının saç rengi9
- icardi190522
- düşün ki o bunu okuyor8
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi19
- çağ dışı teknolojilere özlem duymak8
- bir gavatın soyadını nick yapmak10
- mert hakan yandaş13
- nude istemeyen erkek9
- numan kurtuluş dem parti görüşmesi29
- dursun özbek gibi olsam utanırım8
- anın görüntüsü9
- iğrenç bir his tarif et33
- türkiye toplumunun ahlaksızlığa pratik zeka demesi8
- yakışıklı ama zengin erkek14
- çift maaş alan akpli bürokratların ücretlerine zam18
- en yaşlı özelliğiniz18
- hemşire kızlar nasıl oluyor24
- sözlük kızlarına yürüyen vizyonsuz9
- sözlük yazarlarının abileri11
- erkek çocuk için isim önerileri9
- kocaeli de fabrikada yaşanan cinsel grup seks19
- aşkta yaş farkı önemli midir10
- az önce arabamdan inen tatlış kız12
- atatürk'ün hiç seçime girmeden ülkeyi yönetmesi22
- içip içip entry girmek8
- kediye kediş köpeğe köpüş diyen kız13
- arkadaşlar falıma bi bakar mısınız8
- bik bik bu sözlüğün divasıdır19
- emar15
- 170 boyunda 70 kilo erkek9
- suriyeliler suriye'ye dönsün10
- fake hesabım için nick önerileri9
- emmanuel emenike17
- vücutçu aptal erkek vs gösterişsiz felsefi erkek15
- yazarların ruh hali9
- düz dünyacıların güneş tutulmasına bakışı12
- köpekleri aklamak için sırtlana iftira atmak10
- bik bik'i ağdacıya götürmek11
- aykolik'in boyu yaşı kilosu mesleği8
- bik bik'in yaşı boyu kilosu8
- ahirette sorulacak ilk soru8
tarık akanın belkı de karıyeri boyunca en ii performansını gosterdiği huzunlu film. izlemeye doyamadıgım film. cahit obenın yorumu da super.
gözyaşLarı iLe eşLik ediLen türk sinema tarihi'nin en samimi fiLmLeri arasındadır.. tarık akan, haLit akçatepe ve fiLmin küçük kahramanı -adını biLmiyorum- o kadar gerçekçi ve samimi roL yapmışLardır ki bu kahramanLarı koLayca benimsersiniz.. fiLmin içeriği kadar, fiLmin şarkısıda izLeyiciLeri derinden etkiLer.. kesinLikLe izLenesi, saLya sümük ağLanası, ayakta aLkışLanası bir fiLm..
içinizde böyle bi acı hissetmenize sebep olan,kahramanlarıyla beraber üzüldüğünüz, çaresizce izlediğiniz filmdir. olaylar o kadar gerçek yansıtılmıştır ki duygu sömürüsü fln da diyemezsiniz.
o hüzünlü müzik eşliğinde ağlarsınız, televizyon açıktır, çocuk da ölmüştür..
o hüzünlü müzik eşliğinde ağlarsınız, televizyon açıktır, çocuk da ölmüştür..
ertem egilmez'in filmidir. 1973'te cekmis.
az once star tv ekranlarında son sahnesi yakalanan film. televizyon alınmıstır kral koltugu da yapılmıstır kahramana ve agabeyi uyandırmaya gittigine kardesinin cansız bedeni ile karsılasır.gozyasları sel olup gitmiştir.halit akcatepe nin de kahraman ın ellerini oksaması opmesi insanın icini acıtır gider.
yoğun, kötü bir sefaleti ve günlerin getirdiği umutsuzluğu anlatan hüzünlü film. o insanlara karşı o kadar büyük bir şefkat ve merhamet hissi duyarsınız ki, kıllarına zarar gelse sizin yüreğiniz cız eder. adile naşit bilmeden anlamadan nasihatleri sıralarken tarık akanın durumuna düşersiniz, pavyondaki konsomatrisi halit akçatepeyle beraber tanırsınız, eşeğin arkasından küçük kahraman gibi ağlarsınız. çok acıdır film, o kadar gerçekçidir ki hayallere yer kalmaz.
iç burkan bir film. güdük necmi olarak güldürmeyi çok iyi başarmış halit akçatepe; arkadaşı için elinden bir şey gelmeyen, ama canını vermeye hazır delikanlıyı o kadar iyi oynamış ki, gözyaşlarınızı başka filme saklayamıyorsunuz.
çok hoş bir hitap şekli. *
tarık akan ve halit akçatepeyi onca kakarakikiri rolde izleyip sonrada bu filmde hüngür hüngür ağladıktan sonra vay be ne oyuncularmış dedirten film.sanki daha önce hiç izlememiş gibi sanki kahramanın öleceğini bilmiyormuş gibi izliyorsunuz her defasında.hele ki halit akçatepenin sanki kendi kardeşiymişcesine gösterdiği çaba.bu arada hüznüne çok kapıldıysanız filmin,küçük kahramanı aliye'deki doktor kahraman olarak kanlı canlı görüp etkisinden kurtulabilirsiniz.
(bkz: aura)
filmin müziği 5. adana film festivalinde en iyi film müziği ödülünü almıştır.
bir çesit mektup baslangıcı.
gelmiş geçmiş en iyi türk filmidir.*
insanın çaresizliğini ele alan bit türk filmi. çok duygusal bi konusu olmakla beraber film in müziği insanı alıp bambaşka diyarlara götürmektedir. ayrıca babamın ağladığı tek film.
insanı dağıtan ve "ne sorunumuz varda üzülüyoruz" diye iç geçirten, müziğini dinlemenin bile yettiği türk filmi. müzik için http://www.hemenpaylas.co...12/canimkardesim.zip.html
izleyiniz ağlayınız. bir de oyunculuk budur.
http://www.youtube.com/watch?v=qIPwwkU574U
http://www.youtube.com/watch?v=qIPwwkU574U
izlerken agladigimi hatirladigim ilk film. kelimelerin manasini yitirdigi, senaryonun icine girip sonunu degistirme istegi uyandiran, bitiminde insani derin dusuncelere gark eden yapim.
onlarca ödüle layık olan tarık akan filmi, halit akçatepe'nin oyunculuğunu da unutmamak lazımdır.
sinirli kişilerin, karşısındakine karşı kendilerini zor tuttukları anda, dişlerini sıkarak ettikleri hitap şeklidir ayrıca. genellikle patlamanın, küfür salvosunun hemen öncesinde, son sabır taşının bulunduğu yerde çıkar ağızdan.
Her izlendiğinde insanı yamultabilen, kaybetmeye mahkum insanların filmi. Babam ve Oğlum ile birlikte Türk sinemasının en acıklı filmlerinden birisidir *. Filmin her karesi, hüzün ve gözyaşına boğar izleyenleri. Filmin, Cahit Oben tarafından yapılmış müzikleri ise, filmin kalitesini 3-5 kat daha yukarıya taşır. Filmin en önemli özelliği ise, her izlendiğinde adamı ters-düz edeceği bilinse de, gene de izlenmesi ve gene ters-düz olunmasıdır. Bir aralar Star'da sürekli yayınlanmaktaydı, ancak uzunca bir zamandır yayınlanmıyor sanırım.*
yaşamanın değerini ve kaybedeceğini bilmenin yıkılmışlığını filmdeki bütün karakterlerin gözlerinden okuyabileceğiniz, gelmiş geçmiş en iyi türk filmlerinden biri.
metin akpınar da filmde rol almıştır ve diğer bütün oyuncuları gibi o da aşmıştır bu filmde.
metin akpınar da filmde rol almıştır ve diğer bütün oyuncuları gibi o da aşmıştır bu filmde.
sinirlenmeden hemen önce kullanılan, "kızmaya ba$ladım artık" anlamındaki kelime öbeğidir.
sözün bittiği yerdir bu filmde anlatılanlar. imkansızlıkların içinde çırpınan ama yine de mutlu olabilmek için sebep bulanlardır o çamurlu mahallede yaşayanlar. gülmeleri de samimidir en az ağlamaları kadar. küçük kaharaman'a arkadaşı "ölürsen misketlerin benim olsun mu?" diye sorarken siz iliklerinizde hissedersiniz acıyı. müzikleri alır götürür. başyapıttır bu film..
polyanna sedat'ın meşhur sözüdür.
güncel Önemli Başlıklar