bugün

normalden 3 kat fazla günah olduğu söylenegelen eylem.

edit:şöyle günahtır böyle haramdır mesajı vermek için yazmadım,böyle bir hurafe vardı.
cok normal olan eylem... kimseye zararın olmadıktan sonra yılın 365 günü de keyifli bir biçimde tabi fazla abartmadan yapılacak güzel dakikalardır ramazanda da normal olarak gecerlidir.
başkalarına rahatsızlık vermediği sürece; kişinin kendisini ilgilendirdiği, kişisel bir tercihtir.
yapılmaması gerektigini söylerler ramazanda içki içme eyleminin.
ramazan harici içki içenler için bitmek bilmeyen zamandır. nasılsa ramazan da içmek günah diğer zamanlar daha az günah. ama diger insanlar için çok çok normal bişi.
normal günah x 3 = ? çok aşırı günah bişeydir. mesela bikineyle denize girmek bile cehennem e girmek için yeterliyse, bunları denkleme dökmenin kimseye bir faydası olmayacağı gibi. her koyun kendi bacağından asılır diye bir sözde varsa eğer neden sorgulayalım ki.. zaten bu işlere bakan birileri var yukarılarda.
(bkz: iftarla sahur arası günahmıdır)
(bkz: peki)
(bkz: daha hizli bir sozluk icin iciyoruz zirvesi 2)
dünyevi zevkleri kesinlikle bir kenera bırakamayan insan modelidir. kimse kişiye karışamaz. ona göre allahın her günü aynıdır. yargılanamaz.
icki icme gunah puani x 3 = ates seni cagiriyor... tablosundan dolayi yapilmamasi gereken davranistir daha kotusu icin

(bkz: ramazanda erotik sitelere girmek)
türkiye genelinde pek de hoş karşılanmayacak bir olay olup, herkesin içtiği de sıçtığı da kendinedir. buda oruc tutmak, namaz kılmak vs. gibi tercih meselesidir.*
(bkz: cehenneme direk vize almak)
bir küçük* alınıp evde yahut bir bar ya da meyhaneye giderek gerçekleştirilebilecek eylem, gel gelelim çok içip sapıtmamak lazım çünkü ramazanda sapıtanlara 349857 kat günah yazıldığı söylenir, içeceksen edebinle içeceksin.**
neyzen tevfik'in güzel bir dörtlüğünü akıllara getiren olaydır. şöyle ki;

rakı şarap içiyorsam sana ne?
yoksa sana bir zararım, içerim
ikimiz de gelsek kıldan köprüye
ben dürüstsem sarhoşken de geçerim *

edit: düzeltme için cultureshock'a teşekkürler.
neyzen tevfik'in üstüne bir ömer hayyam şiirinin güzel gideceği olaydır. şöyle ki;

sen içmiyorsan, içenleri kınama bari
bırak aldatmacayı, iki yüzlülükleri
şarap içmem diye övünüyorsun, ama
yediğin haltlar yanında şarap nedir ki? * *
içeni bağlayan durumdur.
bir inanç ve tercih meselesinin ürünü olduğu için içen ve içneyeni karşı karşıya getirmemesi gereken hadisedir. önemli olan saygıdır elbette, alırsın ufak rakını, kesmedi bir ufak daha içersin paşa paşa evinde veyahut uygun bir yerde. içen insan da elbette hassastır bu konuda, iftar sofralarını içkisine meze yapacak hali yok ya.
sadece ramazanda müslüman olduğu aklına gelen zihniyete göre yapılmaması gereken eylem. içmeyen zaten hiçbir zaman içmez, içen de her zaman içer.
bence normal olan eylemdir. ama aynı zamanda çevreye saygıdan dolayı usulca yapılması gereken eylemdir.
aleni bir şekilde insanları rahatsız ederek yapılmadığı sürece kimseyi zerre kadar ilgilendirmeyen eylem.
canim ulkemde su sekilde sonuclanacak eylemdir ne yazik ki;
(bkz: ramazanda icki icenin oldurulmesi)
bari ramazanda içme denen bir durumdur...
(bkz: sözlükteki zekeriya beyaz yazarlar)
(bkz: uludag sozluk fetva servisi)
ramazanda ibadete başlayıp, şevvalde namazı bırakmaktan daha mantıklıdır.
(bkz: ramazan müslümanı)
diğer aylarda olduğu gibi çok keyiflidir.