bugün

(bkz: gördün mü lan zırto)
(bkz: mevlana ya ayna muamelesi yapmak)
mevlana homoseksüel olabilir ya da olmayabilir. ancak ortada şöyle bir gerçek var ki, başka durum olsa -örnek olarak, biri gay olarak lanse edildiğinde- size ne dersiniz, ancak söz konusu sizin sevmediğiniz hoşlanmadığınız bir kişilik olunca mevlana homoseksüel hoca ahmet yesevi şöyle yazıyorsunuz. arkadaş sanan ne ! yok bi durum varsa ilgilendiğin bilelim.
he bir de homofobiksen.. hoş türkkiye 'de gereğinden fazla var ama..
bari beynine bir kıvrımcık dahi bahşedilseydi denen kişi saptırması.
homofobik söylem ve cevaplara yol açan iddia. Mevlana homoseksüel olsa bile homoseksüellik sonradan kazanılan bir şey değildir o yüzden bunu çevresine veya yaşadıklarına bağlamaya çalışmak saçmalıktır. Ne ateist ne inançlı arkadaşlarımın birbiriyle kavga etmesini gerektirecek bir durum yoktur. Mevlana homoseksüel ise sizin ortamınıza girmeden önce de öyleydi, değilse de değildi kimseyi ilgilendirmez.
"...ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme

sen yüz çevirecek olsan ay kapkara olur gamdan
ayın da evini yıkmayı kastediyorsun etme..."

şiirlerinin çoğunu atfettiği, burda da bahsettiği gibi yüzünü çevirecek olsa ayın kapkara olmasına sebep olacak, var ve yok üzerinde olan kişi şems-i tebrizdir. şems ise güneş demektir. ay bu nedenle kapkara olacaktır gamından. şems mevlanayı mevlana yapan, onu hakikâtin sırlarına ulaştıran bir zattır. şimdi bu şiirlerin bir erkeğe yazıldığını düşünüp, onu eşcinsel olmakla suçlayıp, aslında hakkında hiçbirşey bilmeyenler sussun lütfen.
mevlana ve şems arasında geçenlere bakılarak varılmaya çalışılan yanlış kanı. ki onlar maddi olan herşeyden soyutlamışlarken kendilerini, içlerini yakan aşkın başka boyutlarda olduğunu anlayamazken siz, böyle bir yargıya nasıl varabiliyorsunuz?

mevlana homoseksüelmiş değilmiş ne farkeder. biz onu fikir adamı olarak ele almalıyız. öyle olduğu kanıtlanırsa -ki imkanı yok bence- ne değişek.
cahillere ait cehalet örneği. mevlana böyle saçmalıklarla karalanamayacak kadar alim bir insan. ha bir de şu var; 'ne oldu zoruna mı gitti?' sana 'gel' demedi mi yoksa?
ruha değil bedene aşık olan küçük insanların uydurmasıdır.
(bkz: kişi karşısındakini kendi gibi bilirmiş)

çok bilmişlerin yine akıl almaz bir hurafesi. tuvaletteyken başlık düşünmek böyle bir şey olsa gerek. fesat düşünmek için, bu kadar çaba harcanılmaz orası da ayrı.
mevlana homoseksüel olabilir,olmayabilirde.Ama bu mevlana'nın özel ve aynı zamanda önemli bir zat oldugu gerçeğini değiştirmez sevgili sözlükdaşım.unutma,Sen daha ananın amında tohumken,o adamın ışığı dünyayı aydınlatıyordu.
Bu düşüncenin ortaya atılması ile Allah'ın cezanızı vermesinin yakın olduğunu düşünmektir.
bunu diyenlere eminim ki öte taraflardan bir yerlerden çetin bir tokat darbesi gelecek. yüzlerine değil kalplerine gelecek.
ey oğul, sağ olursan din-i alim kime dersin?
musalla taşında çar gönül o zaman neylersin?
sen ki talu kullardan birisin ki,
çar atarak kimin ataşını körlersin?
800 küsür yıl önce yaşamış birinin cinsel tercihi hakkında konusmak (bkz: boşa kürek çekmek)
bunu kabul edenlerin ana avrat sövmeme neden olacak mal insanın söylediği söz.
iddalı bir açıklama olmak la birlikte esrar çekip genç erkekleri döndürdüğüde söylenir.ama olağanüstü iddalar için olağanüstü deliller gerekir.tovbe tovbe.
aksini ispat etmeye ve işin öz'ünü açıklamaya gerek olmayan önerme.

ah be mevlana'm, keşke o kadar demeseydin;
" ne olursan ol yine gel" diye...
böylesi de geliyor bak...
ben mevlana değilim, başlığı açanadır sözüm;
adam ol öyle gel.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/vay-amk-82091/
Saçma sapan iddia. iddia bile değil safsata.

Ama üstad bunu diyene bile gel diyor ya, daha da yükseliyor işte. Zaten hayatında dönemin bediüzzamanı olduğu halde dahi,pek çok iftiraya maruz kalmıştır.

Bir eserinde de bunu belirtir zaten, benden sonra da bana iftiralar olacaktır diye.

Onlara bile gel diyorsun ya Ey mevlana.. yüreğimizi aşkla dolduruyorsun..
itiraz edilecek ama geçerli delil sunulamayacak önermeymiş. bunu diyen arkadaşa sormak istiyorum: elinde mevlananın kasedi mi var kanıt olarak sunacağın?
şimdi; bazı ateist arkadaşlarımız ki hepsi değil içlerinde kendilerini bilenleri de var, bizim kutsallarımıza laf atarken biz de boş durmayıp gereken açıklamaları yapıyoruz. bu arkdaşlarımız da '' gözünüzle gördünüz mü, kulağınızla duydunuz mu, ispatınız var mı? '' gibi cümlelerle soru sorarak cevap veriyorlar.
biz savunmamızı kanıtlarımızla yine yapıyoruz ama inanmak istemedikleri için inanmıyorlar o da ayrı mevzu.
kendileri bu mevzu üstünde fikir ve bilgi sahibi olmadıkları gibi had sahibi de değiller, lakin yine de eşşek arısı sokası dillerini bir türlü tutamıyorlar ve yine bizim kıymet verdiğimiz bir insana laf atıyorlar. bunu yaparken de bizden bekledikleri delil unsurunu bir kenara koyuyorlar ve 13. YY'da yaşamış biri için kalkıpta '' Bazı çevreler tarafından reddedilen ancak yazdıkları okunduğunda su götürmez bir gerçek olduğu anlaşılan durum. '' şeklinde net bir ifade ile mevlana hz.'nin homoseksüel olduğunu ispatladıklarını sanıyorlar.
peki o zaman ey ateist kardeşim! madem siz gözünüzle görmediğiniz, kulağınızla duymadığınız hiçbir şeyi kabul etmeyen aydınlarsınız, neden sizden yüzyıllar önce yaşamış bir insanın taraflı olarak okuduğunuz yazılarından yola çıkıp bu insana homoseksüel diyorsunuz?
sizden şu üç sorunun cevabını istiyorum, zaman sınırlamanız yok, yanlış doğruyu götürmüyor.

gözünüzle gördünüz mü, kulağınızla duydunuz mu, ispatınız var mı?
bunu söylemek için aşkı sadece bedensel haz olarak tatmış olmak gerek.allah aşkı tüm aşklardan başka ve hepsinden üstündür.

ne demişler;tatmayan bilmez.

zırvalar durur.
baban okeyi eşli oynuyor bu gerçeği artık bilmen gerek.
çok da önemli olmayan gerçektir. olsa ne değişecek onu anlamış değilim ben. afedersiniz de sizi mi sikti yani?
"ateistsen ateistsin başkalarının dinine, din âlimlerine saygın olsun biraz a allahsız a kitapsız." dedirten başlık.