bugün
- içtim şarabı12
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- rakı sevmemek6
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- aşure yapan sözlük kızları5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- kadir inanır21
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- hesabı gizliye almak3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- beni seven var mıdır2
- osurdum3
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- kaşar5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- pkk lı doktorlar2
- içinden canavar çıkan insan4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- mason2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hurdadan çıkan flash diskler2
- simit ayran2
- velvet28
- kezodan öpücük istemek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- deniz göktaş2
sabah saatlerinde intihar edip yaşamına son veren henüz 40 yaşında ki adana demirspor eski başkanı.bu klübe emek verenler unutulmaz ya,sen de asla unutulmayacaksın başkanım..
büyük başkan. şehrin asi çocukları seni asla unutmayacak.
haberi okuduğumda şok olduğum büyük başkan. mekanı cennet olsun. asi çocuklar önce gidişiyle, sonra ölümüyle yıkıldı.
adam gibi adam olan eski demirspor çınarlarından. nur içinde yat
hayatımda görüp görebileceğim en koyu en fanatik demirspor taraftarı başkanlığı geçtim gerçek bir taraftardı o.sözleriyle,duruşuyla,ateşiyle bambaşkaydın başkan seni asla unutmayacağız ruhun şad olsun!!
mekanı cennet olsun...
şehrin asi çocukları
unutmazki bekir başkani
mavi lacivert forma için
feda etti kendi canını....
senin sevgin hiç bitmeyecek
senin sevgin eskimeyecek
yemin ettik yüzyıl geçsede
ölümsüzsün değişmeyecek...
unutmazki bekir başkani
mavi lacivert forma için
feda etti kendi canını....
senin sevgin hiç bitmeyecek
senin sevgin eskimeyecek
yemin ettik yüzyıl geçsede
ölümsüzsün değişmeyecek...
mhp'den adana büyükşehir belediye meclisi üyesi olmasına rağmen başkanı olduğu adana demirspor'un ''komünist'' livorno ile maç yapmasına laf etmeyen,hatta livorno taraftarlarının en iyi şekilde ağırlanmalarını sağlayan eski adana demirspor başkanı,adam gibi adam(dı).mekanı cennet olsun.
Bir başkanın klubüne bağımlılığı konulu bir ödevim olsaydı kesinlikle Bekir Çınar ı anlatmaya calısırdım.Türk futbolu,Adana Demirspor ve Adana halkı için büyük kayıp.Allah mekanını cennet eylesin.
adana demirspor taraftarlarının yaşadığı en büyük acının adıdır....
tuttuğunuz takım için başkanınız, borç altına girip ödeyemeyip intihar ediyor ve taraftarlarına ''çoCuklarım size emanet'' diyor. bir futbol takımı taraftarı için daha büyük bir acı olamaz sanırım.
her maçın 69. dakikasında en sevdiği marşlarla anılmaktadır.
tuttuğunuz takım için başkanınız, borç altına girip ödeyemeyip intihar ediyor ve taraftarlarına ''çoCuklarım size emanet'' diyor. bir futbol takımı taraftarı için daha büyük bir acı olamaz sanırım.
her maçın 69. dakikasında en sevdiği marşlarla anılmaktadır.
dünkü adnan polatın tutumlarından sonra değerini bir kez daha anladığımız başkanımız.
adana demirsporun unutulmamış ve asla unutulmayacak başkandır keşke yaşasaydı da bu güzel günleri görebilseydi klübün başında olabilseydi seni seviyoruz ruhun şad olsun.
içimizden biri.
tabi ki unutmadık.
güzel insan intiharlarının sonuncusu.
seni çok özledik.
tabi ki unutmadık.
güzel insan intiharlarının sonuncusu.
seni çok özledik.
o adana demirspor'un kulüp başkanıydı. hani o, bilmem kaç büyüklerin de var ya, işte öyle başkan. bildiğiniz başkan yahu işte ama o bol bol ceplerini dolduranlardan değil, cebinde olmadığı için hayatından verenlerden. bekir çınar o. 2010 yılında, kulübü ciddi borçlarla cebelleşirken bir yardım kampanyası başlatıyor. tabi pek kimse sahip çıkmıyor, şehrin ve halkın takımına. borçlar ödenemiyor bir türlü. eğer borçlar kısa sürede ödenmezse takım liglerden tamamen ihraç olacak duruma geliyor. başkan, kulübün bütün borçlarını üzerine alıyor ve kendisini asarak öldürüyor (10 ağusyos 2010). borç bitiyor, halkın takımı kurtuluyor.
yaşa, var ol demirspor!
yaşa, var ol demirspor!
intihar etmeden önceki videosunu ara sıra açıp izlerim. her izlediğimde tüylerim diken diken olur. o zamanlar 2.ligdeydik protokol de otururken başkanım topçulardan bir imzalı forma alamadım dediğimde sana söz play offtan sonra imzalatıp vericem demişti. ömrü yetmedi. çok sevdiği demirspor için canından vazgeçti. yine bir play off zamanı başkan. o çok istediğin çok beklediğin süper lige çıkmak için yine play offlarda cebelleşiyoruz bak. ama bu sene biraz daha yakınız. ruhun şad mekanın cennet olsun.
adana demirspor'un intihar eden başkanı. çok iyi adammış herkes öyle diyor.
iyi güzel hoş sadakat, fedakarlık örneği falan ama bir futbol takımı için intihar etmek en basit tabiriyle salaklık değil de nedir?
Hayat bu kadar kolay vazgeçecek kadar ucuz olmamalı. Hayatta bir spor kulübünden daha önemli canını ciddi manada verebileceğin şeyler var.
Hiçbir insanın canı saçma sapan bir spor takımından önemli değil. Kulüp batar yine yükselir, yenisi kurulur vs. Bunlar olağan şeyler.
Bu kadar aptal bir fanatiklik için ölmek niye yani?
Umarım intihar ettiğine değmiş gittiğin yerde mutlusundur bekir çınar ama bile bile b*k yoluna gitmeyi kendin tercih ettin.
Hayat bu kadar kolay vazgeçecek kadar ucuz olmamalı. Hayatta bir spor kulübünden daha önemli canını ciddi manada verebileceğin şeyler var.
Hiçbir insanın canı saçma sapan bir spor takımından önemli değil. Kulüp batar yine yükselir, yenisi kurulur vs. Bunlar olağan şeyler.
Bu kadar aptal bir fanatiklik için ölmek niye yani?
Umarım intihar ettiğine değmiş gittiğin yerde mutlusundur bekir çınar ama bile bile b*k yoluna gitmeyi kendin tercih ettin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar