bugün

google a ''mürted'' yazınca FETÖ liderinin resmi çıkıyor.
mürted diyorlar bana, desinler değişemem, desinler değişemeemmmm..

mürted deme lazım olur ayrıca..
islam devletlerinde öldürülürler. islam devletleri dinden çıkanları fitne çıkarır bahanesiyle öldürmüştür. bu insanlar çünkü din aleyhine eylemlere girişebilirler.

ayrıca din devletlerinde din anayasadır. bir nevi toplumun normlarının temel taşıdır. eksiden dinden çıkmak demek bugün ben anayasayı takmıyorum demeye eşti.

öldürülmesinin nedeni bizzat bu saydığım gerekçelerdir.

ayrıca hemen öldürülmezdi, şüpheleri giderilsin diye alime gönderilirdi bu da fayda etmezse hapse atılır eğer o da yetmezse kanatılacak şekilde dövülürdü. ardından o da yetmezse öldürülürdü.

şüphesiz islam çok öldürücü bir dindir.
Uyduruk rivayetlerle canından edilmiş zavallılardır. Sırf " kardeşim bu din benim işime gelmiyor, felan inanç ya da inançsızlık daha çok işime geliyor" dediği için bir insanı öldürmenin mantığı nedir? Bilgisine, ilmine güvenen açıklasın.
Üstelik bu konu akaid konusu da değildir ki insan aklının tam kavrayamayacağı mevzulara girsin.
Bu konu basbayağı adalet konusudur ve " hayat hakkı " ile en mühüm olanıdır.

Bu konu; "bu dine girersen bir daha dönüş yoktur. Kafana uysa da uymasa da aramız da munafık gibi yaşamaya devam edeceksin, yoksa kellen gider" demek değil de nedir?
Belki adam yeni seçtiği dini ya da dinsizliği hemen bırakıp " islam gibisi yokmuş" diyerek geri gelecek.

ihanet, suç, fitne, adam öldürme gibi sebepler ortada olmadan bir insanı " islamdan çıktığı için öldürmek" adil midir?
nasıl bir dinse, kendine inanmayandan ve dönenden tırsıyor, inanmayanı ve döneni katlediyor.

sanırım özgüven sorunu var.

yoksa şeriat ülkelerinde açık açık, şeriatın olmadığı ülkelerde gizli gizli neden katliam yapılır ki ?

son olan ve en doğru olan sen değilmisin ?

kainat ve bu gezegen senin için var edilmedi mi ?

cehennem inanmayana, cennet inanana reva görülmedi mi ?

o zaman, mürted ne ayak olm ?
önce islamı kabul edip sonra reddedenler için kullanılan kelime. Islam dininde bu eylemin her hangi bir cezası yoktur fakat emevi dininde cezası ölümdür.
Mortred'in musluman olmus halidir.
http://img06.deviantart.n...paulcabanting-d5wlb6n.jpg

Ah Mortred ah.
bir insanın "ben allaha inanmıyorum, peygambere inanmıyorum, kurana inanmıyorum" vs demesiyle düşeceği vaziyyettir. Cumhuriyet tarihinde bu cezaya maruz kalacak insan sayısı dahi 100 ü geçmez.
(bkz: burdaa)
müslüman olup dinden çıkanlardır. aynen öyle yaptım. adres vereyim mi var mı o büzük?
mürtedlerin de hükmü yoktur varsa bana kurandan bir kanıtını göster. "kim dinden dönüp ölürse onu bekleyen elim bir azap vardır" bakın altını çizerek söylüyorum ölürse. kuranı kerim'de bunun dayanağı yoktur.
mütedin öldürülmesine biraz islam tarihinde baktım bu mürted olayı ebu bekir zamanında artıyor. mesela önceden muhammed e boyun eğip islamı kabul eden kabileler bir bir isyan ediyor ve buda otoriteyi sarstığı için mürted in öldürülmesini hak koşuyorlar. amaç yani tamamen siyasi, o kabileleri kendine bağlı tutmak için veriliyor. ardından nasıl oluyorsa hadislere geçip din değiştiren öldürülüre kadar mevzu gidiyor. olayı tam takip edemedim ama muhammed in bizzat dinden çıktı diye insan öldürdüğünü görmedim. kendini eleştirdiği diye çok insan öldürtmüştür ama dinden çıktı diye ben okumadım. bilgilerim bu yönde teşkürler sağ olun.
Çirkin ve sevimsiz bir sözcük. Kardeşim bu aq araplarının kültür alanından, dininden çıkıyorsun adam daha hala sana kendince çirkin bir niteleme buluyor. Sizden kurtuluş yok mu be?

Mürted de mürted. Anandır mürted. Ateist diyeceksin, tanrıtanımaz diyeceksin terbiyesiz herif.

Aq arapçı yobazları.
gün gelecek onların ölüm fermanını verenleri kanında boğacaktır. bu da buraya not düşülsün. kim birinin yaşam hakkına karar veriyorsa onun gebermesi haktır.
nasıl şamanların katli vaciptir değip hülağu gidip halifeyi geberttiyse ve haklıysa bu da öyle.
bunu diyenleri gebertecek gücümüzün bir gün olması dileğiyle...
Osmanlı ankara'da savaşı murtedler yüzünden değil, timur'un strateji bilgisinin bayezid'den daha iyi ve asker sayısının, savaş tecrübesinin (timur orta asya'da ve hindistan'da savaştı vuruşa vuruşa ankara'ya geldi) ve lojistiğinin (örneğin fil) daha üstün olmasından dolayı kazandı.

Çanakkale savaşını melekler sayesinde kazandık yeaa diyen doğaüstücü kasa yine saçmalamış. Açın kitap okuyun (jean paul roux - türklerin tarihi). Götünüzden tarih uydurmayın.
mezhepçi kafaya göre öldürülmesi gerekir.

tarikat, cemaat kafası hep mezhepçidir. o yüzden iktidarlar bu tarikatlarla arasına mesafe koymak zorundadır yoksa bunlar azıcık güçlendi mi kim mürted kim değil diye öldürmeye kalkacaklar ibneler.
işte bu muaviye dinidir. Belki tövbe etmiştir diye Yezid'e lanet okuyamazsın ama dinden döneni hemen öldürürsün çünkü onun tövbe etme şansı yoktur. Sünnilik çok güzel sende gelsene.
müctehid’in yandan yemişidir, kim bilir..
islam sünni doktrininde " dinden dönen" anlamı taşıyan bir terim. cezası ise ölümdür.

“müslüman bir kimsenin kanının dökülmesi ancak şu üç şeyle helal olur: evli olup zina eden, haksız yere bir kimseyi öldüren ve dinini terk edip cemaatten (islam camiasından) ayrılan kimse.” (müslim, kasame, 25,26 ; tirmizi, hudud,15; ebu davud, hudud,1; nesaî, kasame,5,14)
ankara yakınlarındaki yerleşim yeri ve jet üssü. yeni adı farklıdır.
ankaradan kahraman kazan'a giderken yeni adı "akıncılar" olan eski jet üssü.
o zaman huzur islamda. tükiyenin alel acele islamlaştırılması lazım.
hoşgörü, tevazu ve tasavvuf dini olan islam'a göre; dinden çıkmış ve öldürülmesi gereken kişilere verilen ad.

konuşabilmesi mümkün olan müslümanlar ile (ki onların bile kendine tahammülü yok) müslümanlığın bu kadar "modernize" edilip, ılımlı yaşanmasının mümkün olmadığını pek çok defa dile getirdim. ama gelin görün ki, yakın arkadaşınız mürtedleri görmezden gelirken, anonim instela sikikleri, günümüzde mürtedlerin öldürülmesinin mümkün olup olmadığını sorguluyor.

bak senin inandığın o tanrı benim belamı versin ki, o sikini bir gün bir hayvanın, bir çocuğun ya da herhangi canlı/cansız yaşam formunun üzerinde göreyim, seni mürtede mürtede sikmezsem adam değilim... dedirten mesele.
Adam dini beğenmiyor, ayrılıyor; cezası ölümmüş. Dur bi... Hoşgörü mü dedi biri. Yok canım yanlış duymuşumdur.
Yemame'den dönen birisine, Hz. Ömer (r.a) ciddî bir şeyin olup olmadığını sorar. Gelen zât, ciddî ve önemli bir şeyin olmadığını, sadece içlerinden birinin irtidat ettiğini söyler. Hz. Ömer (r.a) heyecanla yerinden doğrulur ve, "Ona ne yaptınız?" diye sorar. Adam, "Öldürdük." deyince, Hz. Ömer (r.a) aynen Allah Resûlü (asm) gibi bir iç geçirir ve adama hitaben, "Onu bir yere hapsedip bir müddet bekletmeli değil miydiniz?" der. Sonra da ellerini kaldırır ve Rabbine karşı şu niyazda bulunur: "Allah'ım, kasem ederim bunlar bu işi yaparken ben yanlarında yoktum. Ve yine kasem ederim, duyduğum zaman da yaptıklarından hoşnut olmadım." (3)