bugün

bekareti oruçla da ilişkilendirebilecek düzeysizlikteki başlıktır.bekaret bozmaya bu kadar hevesli olup bir o kadar da laf edebilen çözülememiş zihniyet. yahu zina günahsa cezası onu bağlar oruç sevapsa bu da onu bağlar üstelik her ikisinin birbirinin ne kadar içinde yada dışında olduğu sadece tanrı tarafından bilinecekken hangi hadle kategorize edilebiliyor ki.
yukardakinin koltuğu bir gün boşalırsa ahkam kesersin arkadaşım ama durum böyle olmadığı sürece boş konuşmayacaksın dediğim hatta haykırdığım durumdur.
ibadet allah la kulu arasındadır.ibadetin kabul edilip edilmemesi, günahın bağışlanıp bağışlanmaması yalnız allah ın takdirindedir. bu başlık da dindar geçinip allah la kul arasına girecek bir laf etmenin ne kadar büyük bir günah olduğunu anlayamayan kişinin saçmalığıdır.
insanın aklında ne yapsam ne söylesem hatta pardon ne zırvalasam da entry olsa diye bir düşünce oluştuğunda düşünmesiyle(?) yazması arasındaki zaman kaybının fuzuli yere söze dökülmüş hali.
öyle de olsa böyle de olsa oruç tutmanın farz kılındığı bir bayandır. *
sözlük yobazlarının üzerinde baya bir tartışacağı bayandır.. Bilmiyorum o bayan dini bütünlerine ne kadar düşkündür ama üzerine böyle bir başlık açılması "sana ne lan?" deme hakkını ona verir, bunu biliyoruz..
bir günahı işlediği halde diğer islami ödevleri aksatmayan kızımızın sergilediği eylem takdire şayandır.
insan günaha meyillidir..
ibadet ayrı kabahat ayrıdır. *
"fikrimizce böyle bir oruç ortada tecavüz gibi istisnai bir hal yok ise geçersizdir."

yakında ayetler yazıp piyasaya sürecek havasını vermiştir.

(bkz: yandan yemiş hoca ile dini sohbet)
(bkz: Zararın neresinden dönersen kardır)
doktor olmadığı halde maça giden bayandır.
(bkz: ne alaka demi lan)
pek çok kişinin "senin annen de bakire değil, ona kalırsa" diye okumadan yorum yaptığı* konu. adam "zina yapıp bekaretini kaybettiği halde" diyormuş.

ekseni kaydı amk tartışmanın.

edit: çabuk silin lan anneli entryleri, "veled-i zina" damgası yemiş gibi oluyor.
(bkz: bakire olmadığı halde oruç tutan erkek)le arasında ne fark vardır göt? bakirelik bildiğin gibi sadece bayanlara özgü bişey değil, senin gibiler müslüman olduğu için zaten nefret ediyorum bu dinden.
sevap işlemeye çalışan bayandır.
insanı sözlükten soğutası yobazların varlığına iman ettiren söz öbeği!*
allah ile kul arasına girmeyi kendini vazife edinmiş yazarların uğraşmaya doyamadığı bayandır. sanki o bayan allahla birlikte o yazarlara da hesap varmek zorundaymış gibi davranılmaktadır.
ayrıca yarrağın pardon silahın yok yok topun erken patlamasını göz önünde bulundurması gereken kızdır.
düşünemediği halde sözlükte yazan insandan kat kat olağan ve normal insandır.
kendilerini allah'in yerine koyup karar veren bazi zavallilarin sacmalamasi ile ortaya cikan "vermis bu kari, irispi olmus, oruc tutamaz" fetvasidir.

isteyen istedigine versin, isteyen orucu tutsun istemeyen tutmasin ama kimse kimseyi kisitlamasin. asil sapiklik budur. hele allah adina karar verip "fikrimizce..." diye lafa baslamak en buyuk sapikliktir. kimsin lan sen elalemin damina ve orucuna yorumda bulunuyorsun ?
belki tövbe etmiştir.*
fikrinizce geçersizliği geçersiz olandır.

şöyle ki;

bekaretini evlilik harici kaybetme ya tecavüzle, ya bir hastalık vb durumla ya da isteyerek olur. ki bunlardan isteyerek olma olayına zina denir. oruçla alakasız, kişiyle yaratan arasında bir durumdur. zina bir suçsa, bu suçtan dolayı kişi ayrı hesap verir. oruç tutmamak bir suçsa, bundan dolayı ayrı hesap verir.

orucun ne farzlarında ne de vaciplerinde bakire olmak şartı yoktur.

aksine, bilmediğiniz konularda fetva vermeyiniz şeklinde birçok hadis mevcuttur.
bir bayanın bakire olmaması için ya evli olması ya da zina yapması lazım kerimdir. Zina tek kişilik bir eylem olmadığından bir bayan bakire değilse bir ekekde o kadar bakir değildir. Oruç tutma hakkı yoksa her ikisininde yoktur. Bir insanın işlediği dünahla yapmak istediği sevap eyleminden men edilme durumda dinde yoktur. Böyle düşünebilen kişiler din hakkında bir bilgiye sahip olmayan, bayanların haklarını ezmeye çalışan kitleden ibarettir
evli olması kuvvetle muhtemel olan bayandır ki olmaması durumunda kimsenin içine burnunu sokmaması gereken bayan tipi.
Günahta sevapta insan içindir. kimse kimseye sayaç takamayacağına göre Allah kuluna ceza verir vermez o kimseyi ırgalamaz.
Asıl yaptım artık yapacağımı, koy gitsin ne namaz kılayım ne oruç tutayım diyenin imanı sakata girer,
çünki dinimiz af için umudunuzu kesmeyin, o her zaman affedendir der. Umudu kesmemek müslüman olmanın şartı bile sayılır.
(bkz: pire için yorgan yakmak)
(bkz: koy d rahvan gitsin)
kendine eziyet etmektedir. zira yaptığı şeyin müebbet yemiş adamın ders çalışmasından farkı yoktur. ikiside bi sike yaramaz.
oruca mani değldir.