bugün

teyzem ve arabesk filmleriyle ziveleşen bayan sinema sanatçısı. enterasan bir çekiciliğe sahiptir aynı zamanda.
ayrıca oynadığı bütün filmlerde orospu rolündedir.
en güzel orgazm taklidi yapan kadın oyuncudur.
türk sinemasının fahriye ablası, kıdemli fahişesi, kaliteli filmlerin kadını. tv'de gördüğüm bi filmde acımıştım ama kendisine zira adamın biri müjde ar'ın kafasını araba penceresine sokmuş, kıstırdığı zavallı kadına arkadan ayıp bişiler yapıyordu, kapattım hemen.
aysel gürel'in kızı.
atv de yeni bir diziye hazırlanan bayan sanatçı. dizinin ismi kuşdilidir. ve de trabzonda çekilmektedir. bu sırada müjde ar'ın trabzonlu olduğunu da öğrenmiş olduk. *
iffet filmindeki araba camına sıkışma sahnesiyle sinema tarihinde unutulmaz bir yer edinmiştir.
kızlarımızı bilmem de biz erkeklerin gönlünde ve aklında hep iffetsiz iffet olarak kalıcaktır. * * *
faruk peker tarafından kafası araba camına sıkıstırlıp kedi gibi bagırta bagırta tecavüz edilen sinemamızın fahriye ablası,genelde gündüz görür bütün düşlerini.
bana göre çok güzel olmayan ama çok ayrı bir havası olan oyuncu.
filmdeki ''cemil'' adlı karakterin arabanın içince otururken ceketi uzatarak ''alsana'' dediği kişi. bu esnada kafasını camdan içeri sokan müjde ar ''cemil'' in camı kapatması ile cama sıkışır. sonra arkasına geçen cemil müjde ar'a oracıkta ayaküstü iteler. ''cemil'' in suratı görülmeye değerdir , zira insanı gülmekten beyin kanaması geçirmesine neden olabilir.
oynadığı toplumsal(!) * aydın yakıştırması yapılan insan.bir ara milletvekili bir sevgilisi mi kocası mı bir şeyi vardı.iyi verir,hep verir.*
80lerin en önemli türk filmlerinden biri olan ah belinda'da rol almış başarılı kadın oyuncu..
gerçek adı kamile suat ebrem'dir.
iffet ismini çok yakıştırdığım iyi oyuncu.
olgun bir yüzdeki çocuksu masum ifadeyi gözlerinde taşıyan sinema sanatçısı.
"Samanyolu" şarkısının kime ait olduğu tartışmasına son noktayı Müjde Ar koydu: "Annem Aysel Gürel ve Teoman Alpay'la beraber oturuyorduk. Teoman Ağabey şarkıyı bizim evde yazdı. Samanyolu'nun notasını da bir gün peçeteye yazıp Metin Bükey'e vermiş. Bükey, şarkının yıllar sonra Avrupa'da da meşhur olması üzerine vicdan azabı çektiğinden olacak, Teoman Ağabey'e arada bir üç kuruş para gönderirdi."

Günlerdir devam eden Samanyolu şarkısının kime ait olduğu tartışmasına son noktayı Müjde Ar koydu. Samanyolu'nun, annesi Aysel Gürel'in erkek arkadaşı olan Teoman Alpay'ın olduğunu söyleyen Müjde Ar, Şarkının 1960'lı yıllarda bestelenmesinin bizzat tanığıyım dedi.

Samanyolu'nun bestecisi konusunun tartışılması üzerine. Bana yıllar boyunca babam kadar yakın olan Teoman Ağabey'e vicdani borcumu ödemem gerektiğini hissettim diyen Müjde Ar, Samanyolu'nun Teoman Alpay tarafından Fatih Atikali'deki Kurtağa Çeşmesi 28 numaralı evlerinde Vezüv marka bir gaz sobasının önünde bestelendiğini söyledi ve bestelenme öyküsünü şöyle anlattı:

Annem ve annemin arkadaşı olan Teoman Alpay'la Fatih'teki evde beraber oturuyorduk. Teoman Ağabey bir gün bir izlanda şarkısı getirdi ve Türkçe söz yazması için anneme okudu. Annem, şarkıya hatırımda kaldığı kadarıyla Sarı Güneş gibisinden bir söz yazdı ama Teoman Ağabey beğenmedi. Sonra oturdu, kendisi bir söz yazdı ama bu sözleri izlanda şarkısına koymaktan vazgeçti ve başka bir eser olarak besteledi. Samanyolu, böyle doğdu. Teoman Ağabey'in şarkıyı, Vezüv marka gaz sobasının önüne taburesini çekerek elindeki udla ve çıplak ayakla bestelemesi hálá gözümün önündedir. Annem, o sırada güftedeki bazı kelimelere karşı çıktı ve ilk mısradaki güneşi zorla koydurttu.

Samanyolu'nu ilk dinleyen müzisyenin 1970'lerin sonunda vefat eden ünlü besteci Şekip Ayhan Özışık olduğunu da söyleyen Müjde Ar, şarkının Metin Bükey'in eseri olarak tanınmasının öyküsünü de şöyle anlattı:

O yıllarda çok sıkıntı çekiyorduk. Teoman Ağabey, devamlı olarak içiyordu. Teoman Ağabey'in bestelerini bir şişe içki parasına verdiği günler olurdu. Hatta, bazı bestelerinin notasını döverek elinden almışlardı. Annemle bestelerini böyle dağıtması yüzünden sürekli münakaşa ederler, annem akşamları Notalar nerede? diye sorardı. Annemle ayrılmalarının sebebi de zaten içkisiydi. Samanyolu'nun notasını da bir gün peçeteye yazıp Metin Bükey'e vermiş. Bükey, şarkının yıllar sonra Avrupa'da da meşhur olması üzerine vicdan azabı çektiğinden olacak, Teoman Ağabey'e arada bir üç kuruş para gönderirdi.
(bkz: son zamanlarda cokca tureyen tecavuzculer)
http://www.youtube.com/watch?v=G9Jopq2-dhs
ilk önemli çıkışını trt' nin ilk büyük prodüksüyonlarından olan aşk-ı memnu dizisiyle yapan aktris, ağır roman' ın filme çekilmesi için büyük çaba, zaman ve para harcayan, ercan kaşıkçı' yla yaşadığı aşkı basından uzak tutmayı başarmış, gerçek bir sinema aşığıdır.
ne güzel komşumuzdun sen fahriye abla nın ithaf edildiği şahsı muhterem.
türk sineması'nın kült isimlerinden.
müjde ar kahveye girer ve sorar:
-istanbul ne tarafta?
-gösterelim anam! (eller fermuarlara gider)
turk filmlerinde hüzünlü orospu rolleri, evde kalmis kiz ve temiz kiz rolleri ile gönüllere taht kurmus olan gere oynadiği rollerle gerekse ses tonunda naiflikle fevkalade kirilgan bir yapiya malik olan oyuncudur. kendisi bizim abazan atamanlar tarafindan 'vaş kariya bak' diye nitelendirilsede, gözlerinin içindeki kamelyali kadin bakışı unutulmaz. fransizlar için edith piaf neyse mujde ar'da odur. bakmayin siz turkan soraymis, hülya kocyiğitmiş, gülsen bubikoglu imiş onlar fasa fisodur. mujde ar bu cografyanin bir simgesi olacak kadindir. biraz suh gülmesi ama cokta hickirikli bakişlari ile o saat adamin aklını basina alir. aglamak için gözden gözyasimi akmasi gerek hayir sadece müjde ar'in sesini senin gibisi yok sarkisini dinleyin ve aglamadan aglanabileneceğini idrak edin.

http://www.youtube.com/watch?v=DO8exZKqFPo
mehtap ar'ın kızkardeşi.